Equity in Education: An international Comparison of Pupil Perspectives, Smith, E

Midtown Scholar Bookstore
(180442)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $10,92
Ca.EUR 9,20
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
crisp clean w/light shelfwear/edgewear - may have remainder mark Standard-sized.
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Harrisburg, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 20. Sep und Mi, 24. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:374317594218
Zuletzt aktualisiert am 01. Sep. 2025 07:26:19 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“crisp clean w/light shelfwear/edgewear - may have remainder mark Standard-sized.”
ISBN
9780230230255
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
ISBN-10
0230230253
ISBN-13
9780230230255
eBay Product ID (ePID)
77387362

Product Key Features

Number of Pages
Xi, 199 Pages
Language
English
Publication Name
Equity in Education : an International Comparison of Pupil Perspectives
Publication Year
2010
Subject
Educational Policy & Reform / General, General, Europe / General, Philosophy, Theory & Social Aspects
Type
Textbook
Subject Area
Education, History
Author
Emma Smith, Stephen Gorard
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
16.8 Oz
Item Length
9.7 in
Item Width
5.7 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2009-046196
Reviews
'Gorard and Smith's work deserves attention. Methodologically sound, conceptually focused, clearly expressed and including useful practical recommendations, this is a book that should make an impact.' Evaluation & Research in Education
Dewey Edition
22
Number of Volumes
1 vol.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
306.43/2
Table Of Content
Preface Re-considering What Schools are For Querying the Traditional Role of Schools in Attainment Why Schools Might Matter Why Teachers Might Matter The Importance of Listening to Pupils Listening to Pupils in Different Countries International Comparisons of Pupil Experiences The Notions of Justice Used by Different Groups of Pupils The Experiences of Pupils Educated Otherwise Identifying the Determinants of Justice The Practical Implications of Reconsidering What Schools Are For Appendix References Index
Synopsis
This book examines young people's experiences of justice in schools and beyond, and relates these experiences to the development of their personal sense of justice and the criteria they use to decide whether something is fair or not.  The book in includes the views and experiences of potentially disadvantaged pupils, including those with learning difficulties, or behavioural problems, those apparently less suited to an academic 'trajectory', recent immigrants, those learning through a second language, or who are from socio-economically deprived backgrounds.   Based on a research across Europe and Japan, the analysis considers the characteristics of the schools that pupils attend, the pupils' own family and social background, their indicators of disadvantage, and their developing sense of justice. The authors examine their experiences and the potential impact of their experiences on well-being, work, relations at school, involvement in tasks, and results, plus perseverance in school, ethical and civic judgements, trust in institutions, and unfairness in general. This provides important indications for policy-makers and practitioners about the role of school organisation, and the behaviour of teachers, in creating equity and helping to form pupils' sense of justice. Pupils have quite clear views on what is fair, and are generally willing and able to express those views. Are research users willing to acknowledge and act on those views?, Based on the views of teenagers across Europe and in the Far East, this book argues that we need to reconsider how we judge schools and what they are for. It shows that the treatment of pupils in schools makes more difference to teenagers' views on society, and on what it means to be fair, than it does to differences in attainment.
LC Classification Number
LC71-188

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

Midtown Scholar Bookstore

99,9% positive Bewertungen570.186 Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 1999
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
"Fine used books for thoughtful readers." 200,000+ rare, scholarly, and university press books at reasonable prices.
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Verkäuferbewertungen (206.349)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • d***u (2395)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Took a while to arrive, but, great book at a great price, as described, good seller. Thanks! A previous book from this seller took only four days to be delivered, while this time it took nearly two weeks. Not sure what's up with that.
  • u***u (765)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Carefully packaged book- arrived wrapped in plastic bag and shipped in cardboard box. As a frequent book buyer I appreciate this as so many books are just crammed into a plastic shopping bag and sent on their way- sometimes always hanging out of the bag. I know that Midtown Book Seller books will arrive as described. Shipped promptly. I’d highly recommend them as a seller.
  • 9***n (327)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Excellent experience with this eBay used book seller! The books arrived in perfect condition, as described, and their pristine condition exceeded my expectations. What impressed me most was the speed of shipping: the book arrived much earlier than expected. Furthermore, the packaging was careful and professional, ensuring the book arrived undamaged. Thanks a lot! ❤️❤️❤️❤️