Marketing: Der Kern von Steven W. Hartley und Roger A. Kerin...-

Ursprünglicher Text
Marketing: the Core by Steven W. Hartley and Roger A. Kerin…
CONNECT NOT INCLUDED
wemart45
(5)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $65,00
Ca.EUR 55,39
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
Versand:
US $5,97 (ca. EUR 5,09) USPS Media MailTM.
Standort: Wilkes-Barre, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 16. Sep und Mo, 22. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
   Diners Club  

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364476548012
Zuletzt aktualisiert am 18. Aug. 2025 15:21:15 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Features
Loose-Leaf
Country/Region of Manufacture
United States
ISBN
9781264209293
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
1264209290
ISBN-13
9781264209293
eBay Product ID (ePID)
27050084988

Product Key Features

Number of Pages
624 Pages
Language
English
Publication Name
Loose Leaf for Marketing: the Core
Publication Year
2021
Subject
Marketing / General, Commerce
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Roger A. Kerin, Steven W. Hartley
Format
Ringbound

Dimensions

Item Weight
31.3 Oz

Additional Product Features

Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
LCCN
2020-045131
Dewey Edition
23
Grade From
College Freshman
Illustrated
Yes
Grade To
College Graduate Student
Dewey Decimal
658.8
Table Of Content
Part 1: Initiating the Marketing Process 1. Creating Customer Relationships and Value through Marketing 2. Developing Successful Organizational and Marketing Strategies Appendix A Building an Effective Marketing Plan 3. Understanding the Marketing Environment, Ethical Behavior, and Social Responsibility Part 2: Understanding Buyers and Markets 4. Understanding Consumer Behavior 5. Understanding Organizations as Customers 6. Understanding and Reaching Global Consumers and Markets Part 3: Targeting Marketing Opportunities 7. Marketing Research: From Customer Insights to Actions 8. Market Segmentation, Targeting, and Positioning Part 4: Satisfying Marketing Opportunities 9. Developing New Products and Services 10. Managing Successful Products, Services, and Brands 11. Pricing Products and Services 12. Managing Marketing Channels and Supply Chains 13. Retailing and Wholesaling 14. Implementing Interactive and Multichannel Marketing 15. Integrated Marketing Communications and Direct Marketing 16. Advertising, Sales Promotion, and Public Relations 17. Using Social Media and Mobile Marketing to Connect with Consumers 18. Personal Selling and Sales Management Appendix B Planning a Career in Marketing
Synopsis
Marketing: The Core , 9th Edition, is a briefer, 18-chapter version of Marketing, 15th Edition, the most rigorous and robust program on the market. The Core 9e takes a pedological approach that focuses on high engagement, personalized marketing, traditional and contemporary coverage, a rigorous framework, marketing decision making, and integrated technology. The ninth edition continues to demonstrate the authors' commitment to engagement, leadership, and innovation: Engagement : In-Class and Digital In-Class tested active learning activities, such as surveys, out of class assignments, and personal observations are designed to engage students in discussions with the instructor and amongst themselves. A strong emphasis on high engagement with an easy-to-read, high involvement, interactive writing style that engages students through active learning techniques. Media-enhanced PPT slides, alternate cases, and a 5,000+ item test bank are included in the comprehensive instructor resource suite. Leadership : Leading, current content, and conversational writing style, with new emphasis on data-driven decision-making and coverage of traditional and contemporary marketing concepts, with hyperlinked assignments throughout to easily correlate activities. Innovation : Innovative pedagogical tools that match contemporary students learning styles and interests. The authors up to date use of technology to bring real innovation to the text and package. Innovations such as in-text links, a Twitter feed, hyperlinked PowerPoint slides, a regularly updated author blog, updated Marketing Video Library, and more all supplement the robust McGraw Hill Connect® Marketing with SmartBook® 2.0 digital learning package.
LC Classification Number
HF5415.K452 2021

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

wemart45

100% positive Bewertungen7 Artikel verkauft

Mitglied seit Jul 2021
Antwortet meist innerhalb 3 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren

Verkäuferbewertungen (3)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • eBay automated feedback- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Order completed successfully—tracked and on time
  • a***a (30)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    Thank you! Book was in perfect condition
  • l***5 (477)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Thank you