|Eingestellt in Kategorie:

Marketing 2016

pdxstore1
(4367)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $19,99
Ca.EUR 17,06
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $6,72 (ca. EUR 5,73) USPS Media MailTM.
Standort: Gresham, Oregon, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 28. Aug und Mi, 3. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:363354967534
Zuletzt aktualisiert am 10. Sep. 2021 20:23:15 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Narrative Type
Nonfiction
Topic
Marketing
Subject
Business & Economics
ISBN
9781285858340
EAN
9781285858340

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1285858344
ISBN-13
9781285858340
eBay Product ID (ePID)
202570437

Product Key Features

Number of Pages
720 Pages
Publication Name
Marketing 2016
Language
English
Publication Year
2015
Subject
Marketing / General, General
Type
Textbook
Author
O. C. Ferrell, William Pride
Subject Area
Business & Economics
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
10.8 in
Item Weight
52.9 Oz
Item Length
1.1 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Edition Number
18
Intended Audience
College Audience
LCCN
2014-944159
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8
Table Of Content
Part I: MARKETING STRATEGY AND CUSTOMER RELATIONSHIPS.1. An Overview of Strategic Marketing.2. Planning, Implementing, and Evaluating Marketing Strategies.Part II: ENVIRONMENTAL FORCES AND SOCIAL AND ETHICAL RESPONSIBILITIES.3. The Marketing Environment.4. Social Responsibility and Ethics in Marketing.Part III: MARKETING RESEARCH AND TARGET MARKET ANALYSIS.5. Marketing Research and Information Systems.6. Target Markets Segmentation and Evaluation.Part IV: BUYING BEHAVIOR, GLOBAL MARKETING, AND DIGITAL MARKETING.7. Consumer Buying Behavior.8. Business Markets and Buying Behavior.9. Reaching Global Markets.10. Digital Marketing and Social Networking.Part V: PRODUCT DECISIONS.11. Product Concepts, Branding and Packaging.12. Developing and Managing Products.13. Services Marketing.Part VI: DISTRIBUTION DECISIONS.14. Marketing Channels and Supply-Chain Management.15. Retailing, Direct Marketing and Wholesaling.Part VII: PROMOTION DECISIONS.16. Integrated Marketing Communications.17. Advertising and Public Relations.18. Personal Selling and Sales Promotion.Part VIII: PRICING DECISIONS.19. Pricing Concepts.20. Setting Prices.Career Appendix.Financial Analysis.Sample Marketing Plan.
Synopsis
Pride and Ferrell's MARKETING 2016 provides a thorough overview of essential marketing principles within a visually engaging, reader-friendly presentation. This popular, proven book helps readers develop the knowledge and decision-making skills they need to succeed in today's competitive business environment. MARKETING 2016 delivers in-depth coverage of fundamental marketing concepts and strategies, along with practical applications and real-world examples, including up-to-date material on social networking, digital marketing, social and environmental responsibility, globalization, entrepreneurship, and marketing in times of transition. The current edition also features a new chapter on managing services and branding, a new section exploring the importance and uses of Big Data, updated chapter objectives, and access to new "Ask a Marketer" videos to introduce key concepts. Perfect for readers of all backgrounds and interest levels, MARKETING 2016 is an essential resource for career success.
LC Classification Number
HF5415

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

pdxstore1

93,2% positive Bewertungen11.333 Artikel verkauft

Mitglied seit Nov 2010
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.7
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
4.8
Kommunikation
4.8

Verkäuferbewertungen (4.440)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • l***y (198)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    1996 Service Manuals for Ram Trucks 1500-3500 were just as described and they were nicely packaged too. Fast shipping and delivery. Very satisfied with my purchase. Thank you. Great Seller!
  • d***u (1101)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    Took a prompt to get the item handed over to USPS, then almost 2 months to Australia which is unusual. Communication from the seller was great however and the book arrived well packaged and exactly as described. Thank you.
  • n***6 (644)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    item as described, prompt delivery, great transaction.