Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Social Media Marketing: Ein strategischer Ansatz-
US $143,78
Ca.EUR 123,88
Artikelzustand:
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Santa Ana, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 26. Aug und Fr, 29. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
- Gratis Rückversand im Inland
- Punkte für jeden Kauf und Verkauf
- Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:357455575260
Der Erlös nach Kosten geht an Goodwill of Orange County
- Offizielles eBay für Charity-Angebot. Mehr erfahren
- Verkauf zugunsten einer geprüften gemeinnützigen Partnerorganisation.
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Social Media Marketing: A Strategic Approach
- ISBN
- 9780357516188
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
0357516184
ISBN-13
9780357516188
eBay Product ID (ePID)
5050077822
Product Key Features
Number of Pages
352 Pages
Publication Name
Social Media Marketing : a Strategic Approach
Language
English
Publication Year
2022
Subject
Marketing / General, General, Commerce
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
10.8 in
Item Weight
24.8 Oz
Item Length
0.7 in
Item Width
8.5 in
Additional Product Features
Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.872
Table Of Content
1. The Role and Importance of SMM.2. Goals and Strategies.3. Identifying Target Audiences.4. Rules of Engagement for Social Media Marketing and Social Media Governance.5. Social Media Platforms and Social Networking Sites.6. Paid Social and Influencers7. Content Creation and Sharing: Blogs, podcasts, and webinars.8. Visual Storytelling9. Content Marketing: Publishing Articles, White Papers and E-books10. Virtual Communities11. Mobile Marketing on Social Networks.12. Social Media Monitoring and Management.13. Managing and Staffing the Organization for Social Media Marketing.14. Social Media Marketing PlanAppendix: Sample SMM Plan Caffe Daily
Edition Description
Revised edition
Synopsis
Learn to market effectively using social media with the unique emphasis and best practices found only in SOCIAL MEDIA MARKETING: A STRATEGIC APPROACH, 3E. You learn how to create a strong personal brand that is invaluable at any stage of your career, as you master the social media techniques detailed throughout this popular book. Insightful discussions address both online and offline elements for creating a viable personal branding strategy. Expanded coverage of consumer behavior guides you in identifying with virtual communities and mastering visual storytelling. This edition delves deeper into using content marketing, while new chapters address managing today's digital marketing organization and using paid advertising and social media influencers. A step-by-step planning model leads you through creating an actual social media marketing plan. You also learn how to incorporate important branding strategies within your organization's overall integrated marketing communication approach.
LC Classification Number
HF5415.1265.B275
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
goodwill_of_oc
99,2% positive Bewertungen
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (145.753)
- t***2 (158)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufItem is in excellent condition, as described. The only thing I didn't like & is very important. It was a DVD inside it's case however it was shipped in a plain white plastic non bubble wrap envelope. I could also hear the actual DVD jiggling around inside it's case before opening it. Thankfully it wasn't cracked, damaged but whoever packed this shipment should have made sure the actual DVD was securely "locked" on the center spindle on the inside of the DVD casing itself. A- seller. 👍🏻👍🏻
- i***0 (2016)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat cookbook!! Just as described in listing! Timely shipping, safe and secure packaging. Arrived in perfect condition! Fair price. Nice customer service and communication. Easy, smooth transaction in all areas! Will happily be a repeat customer! Thank you so much!
- j***g (136)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufGreat seller! Book condition was better than described. Had questions that were responded to quickly and they pulled the book for photos for me. Packed and shipped safely and received very fast.The Creature from Jekyll Island: A Second Look at the Federal Reserve (Nr. 316475417772)
Noch mehr entdecken:
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Marketing,
- Englische Bücher über Marketing Sachbuch,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Marketing,
- Deutsche Bücher über Marketing Sachbuch,
- Computer- & - Internet-Sachbuch Marketing Bücher,
- Bücher über Marketing Sachbuch Ab 2010,
- Bücher über Wirtschaft & Industrie Sachbuch Marketing,
- Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Marketing Bücher