|Eingestellt in Kategorie:

Creating and Sustaining Arts-Based School Reform : The A+ Schools Program, Pa...

Great Book Prices Store
(341516)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $82,23
Ca.EUR 70,17
Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Jessup, Maryland, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 3. Sep und Di, 9. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:357291475930
Zuletzt aktualisiert am 25. Jul. 2025 23:18:09 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Creating and Sustaining Arts-Based School Reform : The A+ Schools
ISBN
9780805861495

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0805861491
ISBN-13
9780805861495
eBay Product ID (ePID)
66970882

Product Key Features

Number of Pages
10 Pages
Language
English
Publication Name
Creating and Sustaining Arts-Based School Reform : the A+ Schools Program
Subject
General, Aims & Objectives, Arts in Education, Teaching Methods & Materials / Arts & Humanities
Publication Year
2008
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
George W. Noblit, H. Dickson Corbett, Monica B. Mckinney, Bruce L. Wilson
Format
Uk-B Format Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
10.4 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2008-021721
Table Of Content
@contents: Selected Contents: Preface About the Authors Chapter 1 Introduction Chapter 2 An Unusual Development Chapter 3 Arts in Education: From Threatened Curriculum to a Way to Reform Schools Chapter 4 Turning the Vision into Reality Chapter 5 Reform Persistence in A+ Schools Chapter 6 School Identity and Arts Integration Chapter 7 Sustaining Arts-based School Reform Chapter 8 Sustaining Change: The Difference the Arts Make in Schools Chapter 9 Creative and Lasting School Reform: Lessons from the Arts Appendix References
Synopsis
Taking a close look at the issue of the arts and school reform, this book explores in detail how the incorporation of the arts into the identity of a school can be key to its resilience. Based on the A+ School Program, an arts-based school reform effort, it is much more than a report of a single case - this landmark study is a comprehensive, longitudinal analysis of arts in education initiatives that discusses the political, fiscal, and curricular implications inherent in taking the arts seriously. Offering a model for implementation as well as evaluation that can be widely adapted in other schools and school districts, this book will inspire arts educators to move from advocating more arts to advocating the arts as a way to reform schools. Administrators and policy makers will see how curriculum integration can be used to revitalize and energize schools and serve as a springboard to wider reform initiatives. Researchers and students across the fields of arts education, school reform, organizational change, and foundations of education will be informed and enlightened by this real-world scenario of large-scale school reform., This comprehensive, longitudinal analysis of arts in education initiatives, based on the A+ School Program, discusses the political, fiscal, and curricular implications inherent in taking the arts seriously and offers a model for implementation and evaluation that can be widely adapted in other schools and school districts.
LC Classification Number
LB1591.5.U6C74 2008

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

Great Book Prices Store

96,8% positive Bewertungen1,4 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (387.287)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • c***m (429)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    AAA+++; Excellent Service; Great Pricing; Fast Delivery-Faster Than Expected to Hawaii using free shipping USPS Ground Mail, Received 06/18; Paperback book in Great Condition as Described ; TLC Packaging; Excellent Seller Communication, Sends updates . Highly Recommended!, Thank you very much!
  • n***m (111)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Good price for the book. Shipping was slow. Messaged the seller a week after I ordered it to see when they were going to ship it. They responded immediately and said it would be shipped out soon. Got it about a week later. Book did arrive in the date range that they provided though  Minimal packaging. Book is Shrink wrapped and only wrapped in thin plastic. No bubble wrap. Book is in good shape though. 
  • c***t (923)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    The book I bought was reasonably priced and when it arrived it was in the 'Like New' condition specified in the listing. However, when I saw that the seller had not shipped the book after more than 15 days had passed since my order I felt I must write to say that I had actually placed an order with the seller and inquire when it planned to send the book. The brusque reply was that a tracking number was available, but no number HAD been created until I pointed out that I had placed the order.