Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Berufliche Entwicklung für Sprachlehrer: Strategien für das Lehrerlernen-
£63,22
Ca.EUR 72,95
Artikelzustand:
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
£8,00 (ca. EUR 9,23) Economy Int'l Postage.
Standort: Southport, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 29. Jul und Mi, 13. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
- Gratis Rückversand im Inland
- Punkte für jeden Kauf und Verkauf
- Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:356487445920
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 9780521849111
Über dieses Produkt
Product Information
This much-needed text provides a coherent and strategic approach to teacher development Teacher Development for Language Teachers examines ten different approaches for facilitating professional development in language teaching: self-monitoring, support groups, journal writing, classroom observation, teaching portfolios, analysis of critical incidents, case analysis, peer coaching, team teaching, and action research. The introductory chapter provides a conceptual framework. All chapters contain practical examples and reflection questions to help readers apply the approach in their own teaching context.
Product Identifiers
Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
052184911x
ISBN-13
9780521849111
eBay Product ID (ePID)
90716865
Product Key Features
Number of Pages
212 Pages
Publication Name
Professional Development for Language Teachers : Strategies for Teacher Learning
Language
English
Subject
English As a Second Language, Training & Certification
Publication Year
2005
Type
Language Course
Subject Area
Foreign Language Study, Education
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
14.6 oz.
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.: GB 909869858
Die Mehrwertsteuer wird auf meinen Rechnungen separat ausgewiesen.
CRN: 05757331
Info zu diesem Verkäufer
saintbookstore
99,5% positive Bewertungen•97.238 Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (35.755)
- t***o (38)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufItem was as described and arrived well packaged. Price was reasonable. Dispatch of item was a little on the slower side, but it arrived safely and in good conditoon, so can overlook it to be fair. Seller replies quickly to messages and answers any questions well. Once it was dispatched it arrived quickly. Over all, happy with purchase and would buy from again.Sasaki and Miyano, Vol. 2 by Shou Harusono 9781975323295 NEW Free UK Delivery (Nr. 388040821045)
- 0***u (4400)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThis book is new and is as described in the listing. A slow dispatch was not due to the seller as a third party was responsible for packaging and sending it. The item was eventually delivered by Royal Mail well within the period dates shown. Having purchased from this seller previously a feature of both purchases was the slow dispatch for which the seller is not responsible.
- o***o (281)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufCover shown on website didn’t match that of book sent. (I’d anticipated the lovely cover art as illustrated.) The book sent has disappointing cover artwork of later or earlier edition. My fault rather than a complaint. Should have contacted seller before ordering, as I did with previous Paul Gallico book I'd ordered from same seller, who were very helpful. (On that occasion I did get the book/cover I wanted.) Moral of the story: check with seller if this sort of thing is important to you.