Embedded Formative Assessment (Strategies for Classroom Formative Assessment Tha

Half-Price-Books-Inc
(39848)
Gewerblich
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $9,23
Ca.EUR 7,93
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Carrollton, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 10. Dez und Mo, 15. Dez bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:336323674443
Zuletzt aktualisiert am 04. Dez. 2025 21:29:37 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
Embedded Formative Assessment (Strategies for Classroom Formative
ISBN
9781945349225
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Solution Tree
ISBN-10
1945349220
ISBN-13
9781945349225
eBay Product ID (ePID)
241153296

Product Key Features

Number of Pages
240 Pages
Publication Name
Embedded Formative Assessment : (Strategies for Classroom Assessment That Drives Student Engagement and Learning)
Language
English
Publication Year
2017
Subject
General, Counseling / Academic Development, Testing & Measurement
Type
Not Available
Author
Dylan Wiliam
Subject Area
Reference, Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
3.9 in
Item Length
0.2 in
Item Width
2.8 in

Additional Product Features

Edition Number
2
LCCN
2017-020334
Illustrated
Yes
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
By integrating classroom formative assessment practices into daily activities, educators can substantially increase student engagement and the rate of student learning. The second edition of this best-selling book by Dylan Wiliam presents new research, insights, and formative assessment strategies teachers can immediately apply in their classrooms. Updated examples and templates are included to help teachers elicit evidence of learning, provide meaningful feedback, and empower students to take ownership of their education. Implement effective assessment strategies in the classroom by: Reviewing the five key strategies of formative assessment in the classroom. Learning more than 50 practical techniques for classroom formative assessment. Examining research that states classroom formative assessment is the most impactful and cost-effective approach to raising student academic achievement. Exploring the use of classroom questioning, learning intentions and success criteria, feedback, collaborative and cooperative learning, and self-regulated learning to engineer effective learning environments. Discovering new insights into the current states of education and employment, and a discussion of how these changes affect student performance and teacher practice. Changes for the Second Edition: Over 30 percent new content including new research, techniques, examples, and templates New insights into the current state of education and how these changes affect student performance and teacher practice A deeper discussion of educational neuroscience, including memory studies and dual-pathway theory Contents: Chapter 1: Discovering Why Educational Achievement Matters Chapter 2: Making the Case for Formative Assessment Chapter 3: Clarifying, Sharing, and Understanding Learning Intentions and Success Criteria Chapter 4: Eliciting Evidence of Learners' Achievement Chapter 5: Providing Feedback That Moves Learning Forward Chapter 6: Activating Students as Instructional Resources for One Another Chapter 7: Activating Students as Owners of Their Own Learning
LC Classification Number
LB1025.3.W47 2018

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
EPR-Nummern (Extended Producer Responsibility):
Ein Verkäufer hat eine EPR-Nummer, wenn er sich bei der zuständigen Behörde als Hersteller einer bestimmten Art von Produkt angemeldet hat und die Verantwortung für die Entsorgung des durch dieses Produkt entstehenden Abfalls übernommen hat.

Info zu diesem Verkäufer

Half-Price-Books-Inc

99,5% positive Bewertungen199.044 Artikel verkauft

Mitglied seit Okt 2010
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
We're a new and used bookstore chain that was established in 1972. We sell anything printed or recorded and we look to make customer service our top priority!
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (45.318)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • t***t (305)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    AAAA++++ SELLER!!!! Book looks new. I've purchased from this seller before and they are awesome. Book was in better than described condition and the price was the best I could find anywhere. Shipping was very fast and book was nicely wrapped in a mylar envelope. My very highest recommendation for Half-Price-Books-Inc! I'll absolutely be buying from them again soon. Thank you-
  • c***r (568)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Most importantly, the book condition was as specified. Many thanks for that. Also, the book was delivered quickly from the USA to the UK. The price was "okay" for a rare and out-of-print book. However, one small point of constructive criticism: the packaging could have been a little bit better, in order to better protect the book in transit. The book was sent in a plastic/light bubble mailer only. It would have benefited greatly from cardboard packaging. Thank you for considering my suggestion.
  • 7***- (23)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    The item arrived in better condition than described. The book's appearance is at least very good condition. The packaging unfortunately had small holes in it. I live in an area that is prone to intense rain and those holes could have caused problems. The weather has been dry, fortunately. The price was a bargain! I'll work with this vendor again in the future. Please, get more protective bags.