GROWING CRITICALLY CONSCIOUS TEACHERS: A SOCIAL JUSTICE By Angela VG

Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
ZUBER
(287276)
Gewerblich
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $27,95
Ca.EUR 24,13
Artikelzustand:
Sehr gut
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos USPS Ground Advantage®.
Standort: US, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 21. Nov und Di, 25. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:336296069804

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
ISBN-10
0807756830
Book Title
Growing Critically Conscious Teachers: A Social Justice
Genre
EDUCATION
ISBN
9780807756836
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Teacher's College Press
ISBN-10
0807756830
ISBN-13
9780807756836
eBay Product ID (ePID)
219781358

Product Key Features

Number of Pages
208 Pages
Language
English
Publication Name
Growing Critically Conscious Teachers : a Social Justice Curriculum for Educators of Latino/A Youth
Publication Year
2016
Subject
Ethnic Studies / Hispanic American Studies, Urban, Secondary, Multicultural Education, Training & Certification
Type
Textbook
Author
Angela Valenzuela
Subject Area
Social Science, Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
10.4 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2015-049190
Dewey Edition
23
Reviews
"The book has many strengths, and it feels essential for teacher educators who desire to foster critical consciousness in their prospective teachers." -- Bilingual Research Journal
Afterword by
Sleeter, Christine E.
Dewey Decimal
370.71173
Synopsis
To meet the needs of the fast-growing number of Latino/a English learners, this volume presents an approach to secondary education teacher preparation based on the work of the National Latino/a Education Research and Policy Project (NLERAP). Renowned scholar and educator Angela Valenzuela, together with an impressive roster of contributors, provides a critical framework for educating culturally responsive teachers. They examine the knowledge, skills, and predispositions required for higher education institutions to create curricula for educating Latino/a children, children of color, and language-minority youth. Growing Critically Conscious Teachers illuminates why growing our own teachers makes sense as an approach for not only addressing the achievement gap, but for also enhancing the well-being of our communities as a whole. Book Features: A community-based, university- and district-connected partnership model that fosters students? critical consciousness. A framework for participatory action research (PAR) within teacher preparation that promotes community and societal transformation. A curriculum premised on sociocultural and sociopolitical awareness. The wisdom, experiences, and lessons learned from educators who have been change agents in their own schools, communities, and college classrooms across the country., To meet the needs of the fast-growing number of Latino/a English learners, this volume presents an approach to secondary education teacher preparation based on the work of the National Latino/a Education Research and Policy Project (NLERAP). Renowned scholar and educator Angela Valenzuela, together with an impressive roster of contributors, provides a critical framework for educating culturally responsive teachers. They examine the knowledge, skills, and predispositions required for higher education institutions to create curricula for educating Latino/a children, children of color, and language-minority youth. Growing Critically Conscious Teachers illuminates why growing our own teachers makes sense as an approach for not only addressing the achievement gap, but for also enhancing the well-being of our communities as a whole. Book Features: A community-based, university- and district-connected partnership model that fosters students' critical consciousness. A framework for participatory action research (PAR) within teacher preparation that promotes community and societal transformation. A curriculum premised on sociocultural and sociopolitical awareness. The wisdom, experiences, and lessons learned from educators who have been change agents in their own schools, communities, and college classrooms across the country., To meet the needs of the fast growing numbers of Latino/a English learners, this volume presents an approach to secondary education teacher preparation based on the work of the National Latino/a Education Research and Policy Project (NLERAP). It provides a critical framework for educating culturally responsive teachers.
LC Classification Number
LB1715.G77 2016

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.

Info zu diesem Verkäufer

ZUBER

98,5% positive Bewertungen993.851 Artikel verkauft

Mitglied seit Okt 1998
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Verkäuferbewertungen (316.742)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • 1***0 (1564)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    AS SHOWN/DESCRIBED. IT IS A GREAT BOOK WITH COLORED INSTRUCTIONS WITHIN. I ONLY SUGGEST THAT ALL SELLERS OF BOOKS WOULD SHOW 2-3 PHOTOS OF ITS CONTENTS. IN DOING SO IT MAY HELP WITH ANY QUESTIONS BUYERS MIGHT HAVE. SECURED PKG, SUPER FAST FREE SHIPPING, SUPER FAST DELIVERY. BOUGHT ITEM, IMMEDIATELY PAID FOR IT, WAS SHIPPED AND DELIVERED WITHIN 24 HOURS VIA AMAZON! I COULD NOT BE HAPPIER. AND I HIGHLY RECOMMEND THIS OUTSTANDING SELLER! THANK YOU FOR EVERYTHING!
  • 0***t (10)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Item was exactly as described and packaged to protect it. Seller’s pricing was spot on and when I received it, it was in good condition. Seller actually messaged me when they shipped it (I really appreciated that). Overall I’m happy doing business with them!
  • r***m (85)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Very good customer service. Postage was very quick. Unfortunately the packaging wasn't enough to protect the item from a heavy blow and it arrived damaged, but zuber was responsive to the situation. Obviously I'd prefer if nothing had gone wrong, but the real test of customer service is how someone responds when things DO go wrong, and I've got nothing but praise for Katie's communication with me.