Media Programming: Strategies and Practices - Paperback - GOOD

One Earth Books
(1834)
PrivatAngemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $14,99
Ca.EUR 12,93
Artikelzustand:
Gut
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Ladera Ranch, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 20. Nov und Mo, 24. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:336018372675

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Brand
Unbranded
Book Title
Media Programming: Strategies and Practices
MPN
Does not apply
ISBN
9781111344474
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Wadsworth
ISBN-10
1111344477
ISBN-13
9781111344474
eBay Product ID (ePID)
109388584

Product Key Features

Number of Pages
496 Pages
Publication Name
Media Programming : Strategies and Practices
Language
English
Publication Year
2012
Subject
Film / General, Media Studies, Television / General, Television & Video, Radio / General, Film & Video
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Art, Performing Arts, Technology & Engineering, Social Science
Author
Susan Eastman, Douglas Ferguson
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
26.5 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
7.3 in

Additional Product Features

Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
LCCN
2012-930783
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.23/45
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Part I: INTRODUCTION TO PROGRAMMING. 1. A Scaffold for Programmers. Part II: FRAMEWORKS FOR MEDIA PROGRAMMING. 2. Prime-Time Network Strategies. 3. Multichannel Television Strategies. 4. Online Television Strategies. Part III: UNDERSTANDING KEY PROCESSES. 5. Program and Audience Research and Ratings. 6. Syndication for Stations, Cable and Online. Part IV: TELEVISION PROGRAMMING PRACTICES. 7. Non-Prime-Time Network Programming. 8. Television Station Programming Strategies. 9. Basic and Premium Subscription Programming. 10. Public Television Programming. Part V: AUDIO PROGRAMMING PRACTICES. 11. Music Programming. 12. Informational Programming. Bibliography of Recent Publications. Internet Media Sites. About the Contributing Authors. Index to Program Titles. General Index.
Synopsis
Current, relevant, and student-friendly, MEDIA PROGRAMMING delivers the most accurate coverage of the techniques and strategies used in the programming industry today. Reflecting the latest developments from real-world practice, this market-leading text covers all aspects of media programming for broadcast and cable television, radio, and the Internet with clear illustrations and examples to which you can relate. It offers in-depth coverage of emerging trends, including multiplatform strategies, cross-media, new media, high definition media, new programming strategies, and wireless and pay-per-view media. It explains how programs (units of content) are selected (or not selected), arranged, evaluated and promoted with the need to consider pressures from technology, financing, regulations, policies, and marketing. Covering the latest trends and issues in the industry, MEDIA PROGRAMMING includes practical examples, insight from noted industry authorities, a useful website, and an expanded glossary to reflect the latest trade jargon and practices.
LC Classification Number
PN1992.55.E18 2013

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

One Earth Books

100% positive Bewertungen4.938 Artikel verkauft

Mitglied seit Jan 2007
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
We are a small, family-run business located in Orange County, California. Our purpose is to give a second life to books and other media. We thank everyone for their support throughout the years!
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1.421)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • 4***h (75)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Very pleased with this purchase! Happy to have the extra copies of the out-of-print, older versions of this grammar curriculum. The workbooks were a great value with FREE shipping, as well! Liberal use of packing tape to reinforce seams is recommended, as the box did arrive split open on one end due to the sheer heaviness of the books and the rough handling during shipment. Thankfully, no books were lost, and they arrived in nice, clean condition, as described. Seller is highly recommended!!
  • u***6- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    Communication was prompt and courteous; they even confirmed my preferred delivery date. The listing’s 12 high-resolution photos and precise grading (“Like New/Very Fine”) spared me the usual secondhand-book guessing game. Already eyeing their 19th-century poetry collection. A flawless ★★★★★ experience! This transaction wasn’t just about buying a book – it was a lesson in how eCommerce should operate. Their pricing, while fair
  • b***o (44)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Shipped and delivered pretty quick. Was in excellent condition, books looked brand new as described. Packaging was top notch. Good price too.