Theorizing Education Ser.: Making a Difference in Theory : The Theory...

GlacierTrails
(59)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $34,23
Ca.EUR 29,27
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $5,22 (ca. EUR 4,46) USPS Media MailTM.
Standort: Brooklyn, New York, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 15. Sep und Fr, 19. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:335855370051

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
ISBN
9781138907904
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
1138907901
ISBN-13
9781138907904
eBay Product ID (ePID)
208738136

Product Key Features

Number of Pages
232 Pages
Publication Name
Making a Difference in Theory : The Theory Question in Education and the Education Question in Theory
Language
English
Publication Year
2015
Subject
General, Research, Philosophy, Theory & Social Aspects
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Julie Allan
Series
Theorizing Education Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
12 Oz
Item Length
6.1 in
Item Width
9.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
370.72
Table Of Content
Part I: The Contextual Presence of Theory The Empirical and the Political 'Fact' of Theory in the Social and Educational Sciences Thomas S. Popkewitz. Challenges of Educational Theory in the Age of Knowledge Capitalism Lisbeth Lundahl. Between Universally Claimed Theory and Common Understanding: Theoretical Knowledge in Education Daniel Tröhler. The Changing Field of Educational Studies and the Task of Theorising Education Joannes BellmannPart II: The Practice of Doing Theory Theories have Consequences, Don't They? On the Moral Nature of Educational Theory and Research Deborah Gallagher.Bildung and Educational Language: Talking of 'the Self' in Anglo-American Education Norm Friesen. On the Theoretical Limits of Education Alexander M. SidorkinPart III: Refractions on and Agendas for Theory Educational Theory and the Practice of Critique Robin Usherand Anna Anderson. The Excess of Theory: On the Functions of Educational Theory in Apparent Reality Tomasz Szkudlarek. Speaking Educationally about Teacher Education Anne M. Phelan. Teaching Theories Lynn Fendler. Towards an Agenda for Theoretical Interventions in Education Julie Allan, Richard Edwards and Gert Biesta.
Synopsis
Making a Difference in Theory brings together original work from an international group of authors on the roles of theory in educational research and practice. The book discusses the different roles theory plays, can play and should play, both from a historical perspective and in light of contemporary discussions and developments. Particular attention is paid to the question of whether there are or should be distinctively educational forms of theory and theorising. The double engagement with the theory question in education and the education question in theory and theorising provides original insights in what theory does, might do or should do in educational research and practice. With contributions from internationally renowned authors in the field of educational theory, research and practice, the book will be of value to academics, researchers and postgraduate students in education., This edited collection focuses on the contextual presence of theory, the practices of doing theory, and refractions on and agendas for theory respectively. The contributors to the first volume from around the world reflect a range of perspectives and positions in the debate about the purpose and value of educational theory.
LC Classification Number
LB1028

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

GlacierTrails

100% positive Bewertungen159 Artikel verkauft

Mitglied seit Nov 2020
Antwortet meist innerhalb 12 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (41)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • b***d (3576)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Books received quickly, well packaged and as described. This was a very nice transaction AAA+++
  • a***l (242)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Fast shipping, packed well, as described. Thanks!
  • s***s (155)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Great transaction! Fast shipping and excellent packaging!