Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Raum im Kopf: Konzepte räumliches Lernen & Bildung von D.R. Montello HC 2014-
US $11,00
Ca.EUR 9,38
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Abholung:
Kostenlose Abholung in 01801 Woburn, United States
Versand:
US $4,40 (ca. EUR 3,75) USPS Media MailTM.
Standort: Woburn, Massachusetts, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 4. Okt und Sa, 11. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
- Gratis Rückversand im Inland
- Punkte für jeden Kauf und Verkauf
- Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:335427063314
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 9780262028295
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
MIT Press
ISBN-10
0262028298
ISBN-13
9780262028295
eBay Product ID (ePID)
201608653
Product Key Features
Number of Pages
352 Pages
Publication Name
Space in Mind : concepts for Spatial Learning and Education
Language
English
Subject
Educational Psychology, Life Sciences / Anatomy & Physiology (See Also Life Sciences / Human Anatomy & Physiology), Cognitive Psychology & Cognition
Publication Year
2014
Type
Textbook
Subject Area
Science, Education, Psychology
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1 in
Item Weight
20.7 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2014-016284
Dewey Edition
23
Grade From
College Graduate Student
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
152.14/2
Synopsis
Leading researchers offer a range of disciplinary perspectives on the implications of spatial thinking and reasoning for education and learning. The current "spatial turn" in many disciplines reflects an emerging scholarly interest in space and spatiality as central components in understanding the natural and cultural worlds. In Space in Mind , leading researchers from a range of disciplines examine the implications of research on spatial thinking and reasoning for education and learning. Their contributions suggest ways in which recent work in such fields as spatial cognition, geographic information systems, linguistics, artificial intelligence, architecture, and data visualization can inform spatial approaches to learning and education. After addressing the conceptual foundations of spatial thinking for education and learning, the book considers visualization, both external (for example, diagrams and maps) and internal (imagery and other mental spatial representations); embodied cognition and spatial understanding; and the development of specific spatial curricula and literacies. Contributors Kinnari Atit, John Bateman, Ruth Conroy Dalton, Ghislain Deslongchamps, Bonnie Dixon, Roger M. Downs, Daniel R. Montello, Christian Freksa, Michael F. Goodchild, Karl Grossner, Mary Hegarty, Scott R. Hinze, Christoph Hölscher, Alycia M. Hund, Donald G. Janelle, Sander Lestrade, Evie Malaia, Nora S. Newcombe, David N. Rapp, Thomas F. Shipley, Holger Schultheis, Mary Jane Shultz, Diana Sinton, Mike Stieff, Thora Tenbrink, Basil Tikoff, Dido Tsigaridi, David Waller, Ranxiao Frances Wang, Ronnie Wilbur, Kenneth C. Williamson, Vickie M. Williamson, Leading researchers offer a range of disciplinary perspectives on the implications of spatial thinking and reasoning for education and learning. The current "spatial turn" in many disciplines reflects an emerging scholarly interest in space and spatiality as central components in understanding the natural and cultural worlds. In Space in Mind , leading researchers from a range of disciplines examine the implications of research on spatial thinking and reasoning for education and learning. Their contributions suggest ways in which recent work in such fields as spatial cognition, geographic information systems, linguistics, artificial intelligence, architecture, and data visualization can inform spatial approaches to learning and education. After addressing the conceptual foundations of spatial thinking for education and learning, the book considers visualization, both external (for example, diagrams and maps) and internal (imagery and other mental spatial representations); embodied cognition and spatial understanding; and the development of specific spatial curricula and literacies. Contributors Kinnari Atit, John Bateman, Ruth Conroy Dalton, Ghislain Deslongchamps, Bonnie Dixon, Roger M. Downs, Daniel R. Montello, Christian Freksa, Michael F. Goodchild, Karl Grossner, Mary Hegarty, Scott R. Hinze, Christoph H lscher, Alycia M. Hund, Donald G. Janelle, Sander Lestrade, Evie Malaia, Nora S. Newcombe, David N. Rapp, Thomas F. Shipley, Holger Schultheis, Mary Jane Shultz, Diana Sinton, Mike Stieff, Thora Tenbrink, Basil Tikoff, Dido Tsigaridi, David Waller, Ranxiao Frances Wang, Ronnie Wilbur, Kenneth C. Williamson, Vickie M. Williamson
LC Classification Number
QP491.S66 2014
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Regroovablebooks
96,3% positive Bewertungen•94.148 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (46.425)
- 2***0 (129)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufShipping was quick, packaging was excellent, condition was acceptable as described -- binding loose but pages intact. I did message buyer asking about mold and didn't receive a reply -- luckily, there appears to be no mold. Great value for a 100+ yr old book!Mistress of Shenstone by Florence L. Barclay HC 1910 (Nr. 335940140985)
- a***p (8)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufI received my book in absolutely pristine condition, better than described! Which is impressive because the copy is from 1930 and it looks like it has never been handled. It shipped very quickly, even faster than the estimated time given by a week. It was packaged very carefully. The book and shipping price was also very fair considering the age and condition of the book and the shipping speed. I am very pleased with this seller and will be ordering from them again in the future.All Quiet on the Western Front by Erich Maria Remarque HC 1930 (Nr. 396258036329)
- b***w (115)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufOutstanding seller! Excellent communication. The item was exactly as described, mailed promptly, and packaged securely.
Noch mehr entdecken:
- Bücher über Bildung Sachbuch,
- Lern- & Fachbücher auf Spanisch,
- Klett Fachbücher, Lernen und Nachschlagen,
- Lernen- & Fachbücher auf Lateinisch,
- Fachbücher, Lernen und Nachschlagen,
- PONS Fachbücher, Lernen und Nachschlagen,
- Englische Bücher über Bildung Sachbuch,
- Sachbücher um Lesen zu lernen für Kinder und Jugendliche,
- Spanische Klett Fachbücher, Lernen und Nachschlagen,
- Fachbücher, Lernen und Nachschlagen Ab 2010