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Internationales Geschäft konkurriert auf dem globalen Markt Charles W. Hill-
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Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:334226890744
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Subject Area
- Economic Policy, Business Informatics
- Level
- Business
- ISBN
- 9780073381343
- EAN
- 9780073381343
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
0073381349
ISBN-13
9780073381343
eBay Product ID (ePID)
63877369
Product Key Features
Number of Pages
768 Pages
Language
English
Publication Name
International Business
Subject
International / Economics, Commerce, International / General
Publication Year
2008
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.4 in
Item Weight
3.9 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.8 in
Additional Product Features
Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2007-045184
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658/.049
Table Of Content
Part 1: Introduction and Overview 1: Globalization Part 2: Country Differences 2: National Differences in Political Economy 3: Differences in Culture 4: Ethics in International Business Cases: Nike: The Sweatshop Debate Etch a Sketch Ethics AIDS Drugs in South Africa Matsushita and Japan's Changing Culture Mired in Corruption €" Kellogg, Brown and Root in Nigeria Part 3: The Global Trade and Investment Environment 5: International Trade Theory 6: The Political Economy of International Trade 7: The Political Economy of Foreign Direct Investment 8: Regional Economic Integration Cases: Agricultural Subsidies and Development Boeing versus Airbus: Two Decades of Trade Disputes The Politics of Trade in Steel Dixon Ticonderoga Drug Development in the European Union Logitech Part 4: The Global Monetary System 9: The Foreign Exchange Market 10: The International Monetary System 11: Global Capital Markets Cases The Tragedy of the Congo The Russian Ruble Crisis and its Aftermath The Samurai Bond Market Part 5: The Strategy and Structure of International Business 12: The Strategy of International Business 13: The Organization of International Business 14: Entry Strategy and Strategic Alliances Cases Toyota €" The Rise of a Global Corporation Wal-Mart's Global Expansion Black & Decker Lincoln Electric Part 6: International Business Operations 15: Exporting, Importing, and Countertrade 16: Global Production, Outsourcing, and Logistics 17: Global Marketing and R&D 18: Global Human Resource Management 19: Accounting in the International Business 20: Financial Management in the International Business Cases Molex Procter & Gamble in Japan Merrill Lynch in Japan Glossary Photo Credits Indexes
Synopsis
A text on the market, it explores the pros and cons of economic theories, government policies, business strategies, and organizational structures. It focuses on the managerial implications of each topic on the actual practice of international business.
LC Classification Number
HD62.4.H55 2009
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
SPORTSCARDSANDWHATNOT
100% positive Bewertungen•973 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Verkäuferbewertungen (270)
- y***l (1306)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufGood seller! Item as described and packaged well. However, shipping was slow. Tracking showed the item was "shipped" on May 26, but in reality it was only shipped on June 4th after I nudged the seller.
- s***c (194)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufThe card was exactly as described, Shipping was fast, and communication with the seller was easy and professional. A+ experience all around! Highly recommend this seller, and I will definitely be a repeat customer.
- r***d (3100)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufBecause of a misunderstanding about shipping details, I requested cancellation. Great service - there was a superfast response with an immediate refund. All in all, a really good eBay transaction. Thanks !!! A+A+A+PREALGEBRA AND INTRODUCTORY ALGEBRA 2nd Edition Bittinger Ellenbogen 2008 (Nr. 335325951137)
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