Verwaltung von Schulabwesenheiten auf mehreren Ebenen: Eine evidenzbasierte und praktische...-

Ursprünglicher Text
Managing School Absenteeism at Multiple Tiers: An Evidence-Based and Practic...
Benjamins bookshelf
(6444)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $36,00
Ca.EUR 30,47
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Akzeptabel
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: San Diego, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 22. Sep und Do, 25. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:326689294246
Zuletzt aktualisiert am 17. Sep. 2025 22:23:14 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel: Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ...
Release Year
2016
Book Title
Managing School Absenteeism at Multiple Tiers: An Evidence-Bas...
ISBN
9780199985296
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press, Incorporated
ISBN-10
0199985294
ISBN-13
9780199985296
eBay Product ID (ePID)
219617687

Product Key Features

Number of Pages
168 Pages
Publication Name
Managing School Absenteeism at Multiple Tiers : An Evidence-Based and Practical Guide for Professionals
Language
English
Publication Year
2016
Subject
Special Education / General, General
Type
Textbook
Author
Christopher A. Kearney
Subject Area
Education, Psychology
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
14.1 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

LCCN
2016-005545
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.294
Table Of Content
PrefaceChapter 1: Introduction to key definitions and conceptsChapter 2: Tier 1 strategies to enhance attendance and prevent absenteeismChapter 3: Assessment procedures for Tier 1Chapter 4: Tier 2 interventions for emerging school absenteeismChapter 5: Assessment procedures for Tier 2Chapter 6: Tier 3 interventions for severe school absenteeismChapter 7: Beyond Tier 3 and into the futureReferencesAbout the AuthorIndex
Synopsis
School absenteeism is a pervasive and difficult problem faced by mental health and school-based professionals. Even in mild forms, school absenteeism has been shown to be a significant risk factor for social, behavioral, and academic problems in middle childhood and adolescence, as well as psychiatric, economic, and occupational difficulties in adulthood. Problematic absenteeism has been examined for decades by professionals of many different disciplines, leading to a considerably fractured literature. Managing School Absenteeism at Multiple Tiers provides an integrative strategy for preventing, assessing, and addressing cases of youth with school absenteeism at multiple levels of severity and complexity. Dr. Christopher Kearney presents a multi-tiered framework based on prevention (Tier 1), early intervention for emerging cases (Tier 2), and more extensive intervention and systemic strategies for severe cases (Tier 3). Each tier is based on empirically supported strategies from the literature, and emphasis is placed on specific, implementable recommendations. This approach is based on a Response to Intervention model that has emerged as a powerful guide to prevention, assessment, and treatment of social and academic problems in schools. Response to Intervention is based upon tenets that parallel developments in the school absenteeism literature: (1) a proactive focus on early identification of learning and behavior problems and immediate, effective intervention, (2) universal, targeted, and intensive interventions, (3) frequent progress monitoring, (4) functional behavioral assessment, (5) empirically supported treatment procedures and protocols to reduce obstacles to academic achievement (including absenteeism), and (6) a team-based approach for implementation. This user-friendly, practical guide will be useful to mental health professionals, school administrators, guidance counselors, social workers and psychologists, as well as others who address kids with problematic absenteeism such as pediatricians and probation officers., Managing School Absenteeism at Multiple Tiers provides an integrative strategy for preventing, assessing, and addressing cases of youth with school absenteeism at multiple levels of severity and complexity.
LC Classification Number
LB3081.K37 2016

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Benjamins bookshelf

99,5% positive Bewertungen22.246 Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2014
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (6.555)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • e***n (2262)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Excellent seller📡, great communication📞, fast delivery 🚚 , extra care in packing for shipment 📦, great price 💰, Came as shown in photo📸, I would do repeat buys in 1 sec with this seller. AAAA ++++. 5 st🌟rs. <(•🪖•)>
  • i***e (5236)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    The book arrived promptly and in good shape, as described, and packaged in a sturdy little cardboard box, not a flimsy mailing bag. (When I receive a book packaged only in a plastic bag, that's an instant negative, as far as I'm concerned.) So, to sum up: I'm pleased.
  • e***e (281)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Item arrived exactly as described and in excellent condition. Very well packaged. There was a delay in shipment, but it was beyond the seller’s control. Excellent seller.