Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Grundlegende Marketingforschung (mit Qualtrics, 1 Begriff (6 Monate) gedruckte Zugangskarte-
US $54,47
Ca.EUR 46,39
Artikelzustand:
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Mehr als 10 verfügbar7 verkauft
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Columbia, Missouri, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 8. Okt und Di, 14. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
- Gratis Rückversand im Inland
- Punkte für jeden Kauf und Verkauf
- Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:325569686330
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Basic Marketing Research (with Qualtrics, 1 term (6 months) Print
- ISBN
- 9781337100298
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1337100293
ISBN-13
9781337100298
eBay Product ID (ePID)
236796288
Product Key Features
Number of Pages
352 Pages
Language
English
Publication Name
Basic Marketing Research (With Qualtrics, 1 Term (6 Months) Printed Access Card)
Publication Year
2017
Subject
Marketing / General, Marketing / Research
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
26.5 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.5 in
Additional Product Features
Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.83
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
BRIEF CONTENTS. Part I: INTRODUCTION TO MARKETING RESEARCH AND PROBLEM DEFINITION. 1. The Role of Marketing Research. 2. The Research Process and Ethical Concerns. 3. Problem Formulation. 4. Exploratory Research. Part II: Working with Existing Information to Solve Problems. 5. Decision Support Systems: Introduction. 6. Decision Support Systems: Working with "Big Data". 7. Using External Secondary Data. Part III: COLLECTING PRIMARY DATA TO SOLVE PROBLEMS. 8. Conducting Causal Research. 9. Collecting Descriptive Primary Data. 10. Collecting Data by Observation. 11. Collecting Data by Communication. 12. Asking Good Questions. 13. Designing the Data Collection Form for Communication Data. 14. Developing the Sampling Plan. 15. Data Collection: Types of Error and Response Rate Calculation. Part IV: ANALYZING DATA. 16. Data Preparation for Analysis. 17. Analysis and Interpretation: Individual Variables Independently. 18. Analysis and Interpretation: Multiple Variables Simultaneously. Part IV: REPORTING THE RESULTS. 19. The Oral Research Presentation. 20. The Written Research Report. Appendix. Endnotes. Glossary. Index.
Synopsis
BASIC MARKETING RESEARCH is written from a student's perspective by authors who have devoted countless hours working with undergraduate students, like you, on live research projects. For a marketing text to be effective, you must be able to understand it. You can trust the authors to deliver a rigorous, yet understandable, treatment of marketing research in this 9th Edition. You examine the two dominant approaches to gathering marketing information, learn how to merge these approaches and work with data from multiple sources. You review the information-gathering function from the perspectives of researchers who gather information and marketing managers who use it. This presentation is packed with the features that make it a best-seller, from study tools to updated content to an easy-to-read writing style.
LC Classification Number
HF5415.2
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
One Planet Books
99,3% positive Bewertungen•239.888 Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (44.810)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (44.810)
- eBay automated feedback- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatOrder delivered on time with no issues
- s***n (408)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufJust as described, book was like new. Item shipped in a box, great!, however, the box was much bigger than the book with nothing to hold the book inside so it got banged around inside the box during shipping. Used boxes that fit better or packaging material.
- n***4 (76)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufAmazing seller! One Planet Books provided me with the very best value on this new, high-quality book! It's a rare find at this quality & value -- PLUS, super fast shipping! I'm totally amazed that exceptional sellers like One Planet Books still exist who truly care about the customer. Even the box that the book was packaged in was sturdy & made just for books! My book arrived in perfectly new condition & appearance, fast delivery, all-in-all the best experience I could ever hope for! THANK YOU!Troubled Memories: Iconic Mexican Women and the Traps of Representation (Gender (Nr. 196555213893)
- p***o (283)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufFast shipping, well packed in a box and arrived as described. Great seller. Thanks!!!