|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht mehr vorrätig.

Online Communities Handbuch: Aufbau Ihres Unternehmens und Ihrer Marke auf-

Ursprünglicher Text
Online Communities Handbook: Building your business and brand on
Awesomebooksusa
(439442)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $20,32
Ca.EUR 17,43
Artikelzustand:
Sehr gut
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: MD, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 11. Aug und Do, 14. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:316974367135
Zuletzt aktualisiert am 25. Jun. 2025 02:42:55 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Title
Online Communities Handbook: Building your business and brand on
ISBN
9780321605887

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0321605888
ISBN-13
9780321605887
eBay Product ID (ePID)
71112691

Product Key Features

Number of Pages
288 Pages
Publication Name
Online Community Handbook : Building Your Business and Brand on the Web
Language
English
Publication Year
2009
Subject
Marketing / General, Web / Social Media, Social Aspects / General, Interactive & Multimedia
Type
Textbook
Author
Anna Buss, Nancy Strauss
Subject Area
Computers, Business & Economics
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
15.7 Oz
Item Length
7 in
Item Width
9.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Reviews
"A must for any serious marketing professional. It shows you step-by-step how to establish a relationship with people who make your business work." Cornelia Mangold, University of Applied Sciences Stuttgart "This book is based on first-hand knowledge. Both authors bring great expertise to their subject. Personally, I like most the real world lessons where you can profit from other companies' experience." Marion Schneider, Account Director, DDB Worldwide Communications Group, "A must for any serious marketing professional. It shows you step-by-step how to establish a relationship with people who make your business work." - Cornelia Mangold, University of Applied Sciences Stuttgart "This book is based on first-hand knowledge. Both authors bring great expertise to their subject. Personally, I like most the real world lessons where you can profit from other companies' experience." - Marion Schneider, Account Director, DDB Worldwide Communications Group
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.872
Table Of Content
1. What's an online community? 2. What can an online community do for your business? 3. How to set up an online community 4. Member recruitment 5. Motivating your members 6. Care and feeding of your members: community management What does a community manager do? 7. Monetizing your online community 8. Growing your online community 9. Learning from the experience of others: community successes and failures 10. Interviews with product or community managers from community websites associated with major brands Web 2.0
Synopsis
Successful online communities don't just happen by themselves. They're the result of a carefully executed strategy, solid design, and patient nurturing. Though they may seem like a lot of work, the benefits an online community can bring to your brand make the efforts worthwhile. This book will provide you with the essential tools to build online communities. You'll learn how to: · identify the business objectives for your online community · develop a community strategy to recruit and retain members · create brand loyalty, bring in new business, and offer value to customers that your competitors cannot imitate · take advantage of free advertising opportunities · use communities to gain market insights and establish a direct line to your customer base In addition, you'll discover the risks and costs of an online community project, how it can end up saving your company money, and even how it can become an important new revenue source of its own. You'll also be inspired by exclusive interviews, where the people who manage thriving online communities share the lessons they've learned and the secrets of their success., This handbook shows business people what they need to know to tap into the power of the online community movement. Readers will learn how online communities can support an existing product or brand, and even how to turn a community into a new revenue source.
LC Classification Number
HF5415.1265

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
USt-IdNr.: GB 724498118
CRN: 03800600

Informationen zur Produktsicherheit und Barrierefreiheit

Info zu diesem Verkäufer

Awesomebooksusa

98% positive Bewertungen1,3 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2009
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Verkäuferbewertungen (544.630)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • f***f (1595)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Excellent Seller, Goes the Extra Mile. The Seller Was Incredibly Communicative. Smooth Transaction, Shipped Very Quickly, As Advertised; Good Price; Well Packaged & Delivered Within a Few Days. Item in Described Promised Condition, Thank You Very Much!!!!!!!!!!! A+
  • c***c (226)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    My book arrived in good condition. Packaging was a rigid cardboard mailer, and it protected my book well. It was shipped in a reasonable amount of time, but I was still prompted to reach out to inquire further about it. Seller communication was very good, answering me within 24-hours. I was told shipping can take 9-15 days to happen... it arrived within 10 days after purchase. I would purchase from this seller again. Two thumbs up!
  • a***h (64)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Book arrived as described, packed inside a cardboard envelope which I like because it protects the corners from damage in transit. Great price and arrived ahead of the estimated delivery date. I value book sellers who package this way to ensure the books arrive safely, will bookmark you guys for future book purchases.