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Begeisterte Fans: Ein revolutionärer Ansatz für den Kundenservice von Ken Blanchard ~ Shel-
US $4,50
Ca.EUR 3,89
Artikelzustand:
“Dust jacket is in Good condition. No markings.”
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:315904650061
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- “Dust jacket is in Good condition. No markings.”
- ISBN
- 9780688123161
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0688123163
ISBN-13
9780688123161
eBay Product ID (ePID)
598990
Product Key Features
Book Title
Raving Fans : a Revolutionary Approach to Customer Service
Number of Pages
160 Pages
Language
English
Publication Year
1993
Topic
Customer Relations, Organizational Behavior, Management
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
9.1 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
92-030255
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.8/12
Synopsis
Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans. "Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results., "Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results. Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans.
LC Classification Number
HF5415.5.B528 1993
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Archives Books Inc
100% positive Bewertungen•272.906 Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (164.846)
- z***e (49)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufExcellent service! The item came exactly as described by the seller. It was a great value for the item. The packaging of the item was excellent! Also, excellent shipping! I was provided with tracking information, to let me know when the item is coming and when it came. And the item came before the delivery date!!! I highly recommend buying from this seller!The James Beard Cookbook by Dell Pubishing Co., Inc. (Nr. 395550333280)
- h***r (11)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufItem arrived within expected window of delivery. It was packaged in such a way so that item would not damaged during shipping. Item was actually better than described in eBay ad. It had been described as "Very Good," but it actually could be described as "Fine," "NOS," or "Like New," because it looked like a brand new copy! Great value for the price. Very happy with my purchase experience with this seller.
- t***a (29)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufThis item was listed as "very good" condition but it should have been listed as "like new" condition. I was very pleased to find the Bible had no writing in it, had a very clean leather cover and in fact looked like it had never been opened. The box was even in great shape on an item from 2013. The packaging could have gotten it to China and back without a scratch. It was shipped the same day as purchase. I love it and am very pleased with this seller.
Produktbewertungen & Rezensionen
Relevanteste Rezensionen
- 27. Nov. 2019
Good is not good enough. If your customers are not Raving Fans you are in trouble.
Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: second.sale
- 25. Mai. 2017
Best business sales read
Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: discover-books
- 14. Mai. 2024
Item as promised would buy from again. Thanks
Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: second.sale
- 17. Sep. 2024
Well it is a book and I haven't had time...
Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: second.sale
- 18. Aug. 2020
Must read
Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: second.sale
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