MindTap Kursliste Ser.: Das außergewöhnliche Kind: Inklusion in der frühen Kindheit...-

Ursprünglicher Text
MindTap Course List Ser.: The Exceptional Child : Inclusion in Early Childhood..
DaynasCharms
(330)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $32,00
Ca.EUR 27,36
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Akzeptabel
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: El Paso, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 13. Sep und Mi, 17. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:315172675967

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel: Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ...
Subject Area
Child, Developement, Skills
Subject
Child, Developement, Skills
ISBN
9781285432373
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1285432371
ISBN-13
9781285432373
eBay Product ID (ePID)
167943430

Product Key Features

Number of Pages
624 Pages
Language
English
Publication Name
Exceptional Child : Inclusion in Early Childhood Education
Publication Year
2014
Subject
Special Education / General, General, Inclusive Education, Elementary, Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten)
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Eileen Allen, Glynnis Cowdery
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
10.8 in
Item Weight
47.2 Oz
Item Length
1 in
Item Width
8.4 in

Additional Product Features

Edition Number
8
Intended Audience
College Audience
LCCN
2013-940729
TitleLeading
The
Reviews
[This is] a great book to consider for an undergraduate level intro class. It provides an overview of typical and atypical development with strategies to support individual learning in an inclusive environment., SECTION 1: EARLY INTERVENTION AND PUBLIC POLICY.1. An Inclusive Approach to Early Education.2. Federal Legislation: Early Intervention and Prevention.3. Inclusive Programs for Young Children.Section 1 Wrap Up: Early Intervention & Public Policy.SECTION 2: LIKENESSES AND DIFFERENCES AMONG CHILDREN.4. Normal and Exceptional Development.5. Developmental Disabilities: Causes and Classifications.6. Sensory Impairments: Hearing and Vision.7. Physical Disabilities and Health Problems.8. Learning and Behavior Disorders.Section 2 Wrap Up: Likenesses and Differences Among Children.SECTION 3: PLANNING FOR INCLUSION.9. Partnership with Families.10. Assessment and the IFSP/IEP Process.11. Characteristics of Effective Teachers in Inclusive Programs.Section 3 Wrap Up: Planning for Inclusion.SECTION 4: IMPLEMENTING INCLUSIVE EARLY CHILDHOOD PROGRAMS.12. The Developmental-Behavioral Approach.13. Arranging the Learning Environment.14. Facilitating Self-Care, Adaptive, and Independence Skills.15. Facilitating Social Development.16. Facilitating Speech, Language, and Communication Skills.17. Facilitating Pre-Academic and Cognitive Learning.18. Managing Challenging Behaviors.19. Planning Transitions to Support Inclusion.Section 4 Wrap Up: Implementing Inclusive Early Childhood Programs.Appendix A: Culminating Activities.Appendix B: Skill Profile (0-72 Months).Appendix C: Sources of Information, Support, and Training Material for Teachers and Parents of Children with Developmental Disabilities.Appendix D: Early Learning and Developmental Diversity.Appendix E: Sample IFSP Form.Glossary.References.Index.
Illustrated
Yes
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
SECTION 1: EARLY INTERVENTION AND PUBLIC POLICY.1. An Inclusive Approach to Early Education.2. Federal Legislation: Early Intervention and Prevention.3. Inclusive Programs for Young Children.Section 1 Wrap Up: Early Intervention & Public Policy.SECTION 2: LIKENESSES AND DIFFERENCES AMONG CHILDREN.4. Normal and Exceptional Development.5. Developmental Disabilities: Causes and Classifications.6. Sensory Impairments: Hearing and Vision.7. Physical Disabilities and Health Problems.8. Learning and Behavior Disorders.Section 2 Wrap Up: Likenesses and Differences Among Children.SECTION 3: PLANNING FOR INCLUSION.9. Partnership with Families.10. Assessment and the IFSP/IEP Process.11. Characteristics of Effective Teachers in Inclusive Programs.Section 3 Wrap Up: Planning for Inclusion.SECTION 4: IMPLEMENTING INCLUSIVE EARLY CHILDHOOD PROGRAMS.12. The Developmental-Behavioral Approach.13. Arranging the Learning Environment.14. Facilitating Self-Care, Adaptive, and Independence Skills.15. Facilitating Social Development.16. Facilitating Speech, Language, and Communication Skills.17. Facilitating Pre-Academic and Cognitive Learning.18. Managing Challenging Behaviors.19. Planning Transitions to Support Inclusion.Section 4 Wrap Up: Implementing Inclusive Early Childhood Programs.Appendix A: Culminating Activities.Appendix B: Skill Profile (0-72 Months).Appendix C: Sources of Information, Support, and Training Material for Teachers and Parents of Children with Developmental Disabilities.Appendix D: Early Learning and Developmental Diversity.Appendix E: Sample IFSP Form.Glossary.References.Index.
Synopsis
Filled with classic and current research about all aspects of educating young children with special needs, THE EXCEPTIONAL CHILD: INCLUSION IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION, 8th Edition, discusses key approaches and tools needed to provide an optimal setting for young exceptional children with special needs and their families. Many checklists and forms are included for use within the classroom to aid teachers and caregivers in developing a developmentally appropriate environment. The book's friendly and easy-to-use format is useful whether you are an educator or parent/caregiver.
LC Classification Number
LC4019.2.A42 2015

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

DaynasCharms

100% positive Bewertungen1.206 Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2020
Antwortet meist innerhalb 3 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (322)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ

Produktbewertungen & Rezensionen

5.0
1 Produktbewertungen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Compelling content

Relevanteste Rezensionen

  • Good

    The roduct is what I expected

    Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: second.sale