Bild 1 von 7







Galerie
Bild 1 von 7







MindTap Kursliste Ser.: Das außergewöhnliche Kind: Inklusion in der frühen Kindheit...-
US $32,00
Ca.EUR 27,36
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: El Paso, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 13. Sep und Mi, 17. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
- Gratis Rückversand im Inland
- Punkte für jeden Kauf und Verkauf
- Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:315172675967
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Subject Area
- Child, Developement, Skills
- Subject
- Child, Developement, Skills
- ISBN
- 9781285432373
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1285432371
ISBN-13
9781285432373
eBay Product ID (ePID)
167943430
Product Key Features
Number of Pages
624 Pages
Language
English
Publication Name
Exceptional Child : Inclusion in Early Childhood Education
Publication Year
2014
Subject
Special Education / General, General, Inclusive Education, Elementary, Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten)
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Education
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
10.8 in
Item Weight
47.2 Oz
Item Length
1 in
Item Width
8.4 in
Additional Product Features
Edition Number
8
Intended Audience
College Audience
LCCN
2013-940729
TitleLeading
The
Reviews
[This is] a great book to consider for an undergraduate level intro class. It provides an overview of typical and atypical development with strategies to support individual learning in an inclusive environment., SECTION 1: EARLY INTERVENTION AND PUBLIC POLICY.1. An Inclusive Approach to Early Education.2. Federal Legislation: Early Intervention and Prevention.3. Inclusive Programs for Young Children.Section 1 Wrap Up: Early Intervention & Public Policy.SECTION 2: LIKENESSES AND DIFFERENCES AMONG CHILDREN.4. Normal and Exceptional Development.5. Developmental Disabilities: Causes and Classifications.6. Sensory Impairments: Hearing and Vision.7. Physical Disabilities and Health Problems.8. Learning and Behavior Disorders.Section 2 Wrap Up: Likenesses and Differences Among Children.SECTION 3: PLANNING FOR INCLUSION.9. Partnership with Families.10. Assessment and the IFSP/IEP Process.11. Characteristics of Effective Teachers in Inclusive Programs.Section 3 Wrap Up: Planning for Inclusion.SECTION 4: IMPLEMENTING INCLUSIVE EARLY CHILDHOOD PROGRAMS.12. The Developmental-Behavioral Approach.13. Arranging the Learning Environment.14. Facilitating Self-Care, Adaptive, and Independence Skills.15. Facilitating Social Development.16. Facilitating Speech, Language, and Communication Skills.17. Facilitating Pre-Academic and Cognitive Learning.18. Managing Challenging Behaviors.19. Planning Transitions to Support Inclusion.Section 4 Wrap Up: Implementing Inclusive Early Childhood Programs.Appendix A: Culminating Activities.Appendix B: Skill Profile (0-72 Months).Appendix C: Sources of Information, Support, and Training Material for Teachers and Parents of Children with Developmental Disabilities.Appendix D: Early Learning and Developmental Diversity.Appendix E: Sample IFSP Form.Glossary.References.Index.
Illustrated
Yes
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
SECTION 1: EARLY INTERVENTION AND PUBLIC POLICY.1. An Inclusive Approach to Early Education.2. Federal Legislation: Early Intervention and Prevention.3. Inclusive Programs for Young Children.Section 1 Wrap Up: Early Intervention & Public Policy.SECTION 2: LIKENESSES AND DIFFERENCES AMONG CHILDREN.4. Normal and Exceptional Development.5. Developmental Disabilities: Causes and Classifications.6. Sensory Impairments: Hearing and Vision.7. Physical Disabilities and Health Problems.8. Learning and Behavior Disorders.Section 2 Wrap Up: Likenesses and Differences Among Children.SECTION 3: PLANNING FOR INCLUSION.9. Partnership with Families.10. Assessment and the IFSP/IEP Process.11. Characteristics of Effective Teachers in Inclusive Programs.Section 3 Wrap Up: Planning for Inclusion.SECTION 4: IMPLEMENTING INCLUSIVE EARLY CHILDHOOD PROGRAMS.12. The Developmental-Behavioral Approach.13. Arranging the Learning Environment.14. Facilitating Self-Care, Adaptive, and Independence Skills.15. Facilitating Social Development.16. Facilitating Speech, Language, and Communication Skills.17. Facilitating Pre-Academic and Cognitive Learning.18. Managing Challenging Behaviors.19. Planning Transitions to Support Inclusion.Section 4 Wrap Up: Implementing Inclusive Early Childhood Programs.Appendix A: Culminating Activities.Appendix B: Skill Profile (0-72 Months).Appendix C: Sources of Information, Support, and Training Material for Teachers and Parents of Children with Developmental Disabilities.Appendix D: Early Learning and Developmental Diversity.Appendix E: Sample IFSP Form.Glossary.References.Index.
Synopsis
Filled with classic and current research about all aspects of educating young children with special needs, THE EXCEPTIONAL CHILD: INCLUSION IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION, 8th Edition, discusses key approaches and tools needed to provide an optimal setting for young exceptional children with special needs and their families. Many checklists and forms are included for use within the classroom to aid teachers and caregivers in developing a developmentally appropriate environment. The book's friendly and easy-to-use format is useful whether you are an educator or parent/caregiver.
LC Classification Number
LC4019.2.A42 2015
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
DaynasCharms
100% positive Bewertungen•1.206 Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (322)
- n***e (27)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufHighly recommend this seller! Everything was exactly as described and arrived double-boxed with trash bags wrapped around it to protect it from the elements. Extremely well packaged.LEGO Star Wars: R2-D2 (75379) NEW (BOX VERY DAMAGED) open (Nr. 316697698023)
- ****b (103)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufQuick shipment, good communication with the seller, item as described and at a good price.
- d***h (586)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufGreat price for this product. The boxes were new, as described and packaging was professionally done. Shipping time was excellent.
Produktbewertungen & Rezensionen
Relevanteste Rezensionen
- 29. Jan. 2019
Good
Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: second.sale
Noch mehr entdecken:
- Bücher für Studium & Erwachsenenbildung der frühen Neuzeit,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Frühe Neuzeit,
- Studium und Erwachsenenbildung Frühe Neuzeit im Taschenbuch-Format,
- Als gebundene Ausgabe Frühe Neuzeit Studium und Erwachsenenbildung,
- Frühe Neuzeit Deutsche Studium und Erwachsenenbildung im Taschenbuch-Format,
- Romane für Kinder & Jugendliche,
- Zeitschriften für Kinder,
- Rumänische Bücher mit Kinder- & Jugendliteratur,
- Reiseführer über Reisen mit Kindern,
- Sachbücher auf Japanisch für Kinder und Jugendliche