|Eingestellt in Kategorie:

Grundlagen für das Lernen Anspruch auf Ihre Ausbildung Laurie L. Hazard 3.-

Ursprünglicher Text
Foundations for Learning Claiming Your Education Laurie L. Hazard 3rd
davidkelleymay18
(1080)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $21,00
Ca.EUR 18,41
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
Versand:
US $5,47 (ca. EUR 4,80) USPS Media MailTM.
Standort: Taunton, Massachusetts, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 4. Aug und Sa, 9. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:304608921117
Zuletzt aktualisiert am 25. Aug. 2022 23:55:44 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Subject
Education
ISBN
9780132318068

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0132318067
ISBN-13
9780132318068
eBay Product ID (ePID)
102921648

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Publication Name
Foundations for Learning : Claiming Your Education
Language
English
Publication Year
2011
Subject
Student Life & Student Affairs, Learning Styles, Higher, Counseling / Academic Development
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Jean-Paul Nadeau, Laurie Hazard
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
8.8 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6.9 in

Additional Product Features

Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
2011-002002
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
378.1/70281
Synopsis
This book is appropriate for courses in First-Year Experience, College Success, and Study Skills. The focus of Foundations for Learning is on academic adjustment with personal development issues seamlessly integrated into the academic emphasis theme of 'claiming an education' and taking responsibility for one's own education . Foundations for Learning addresses both the attitudinal variables and personality traits that affect college achievement like locus of control, conceptions of intelligence, and intellectual curiosity in relation to specific study-related behaviors such as text annotation and active listening. At its core, this text is based on the psychology of adjustment. Students are pushed to consider how each mindset, perception, and attitude connects with their skill sets, and how one influences the other. The text encourages students to use this insight to make the necessary adjustments to their new role as college students. It offers an acute awareness of first-year student needs, an intellectual approach, and a tight framework. It is primarily focused on the development of academic adjustment issues and meta-cognitive strategies as they naturally unfold during the first semester, as opposed to primarily focusing on social adjustment issues or issues that aren't immediately relevant such as career development and is written in a challenging yet accessible way. This revision covers emerging technologies, broadens its audience, and more., For courses in First-Year Experience, College Success, and Study Skills. The focus of Foundations for Learning is on academic adjustment with personal development issues seamlessly integrated into the academic emphasis theme of 'claiming an education' and taking responsibility for one's own education . It addresses both the attitudinal variables and personality traits that affect college achievement like locus of control, conceptions of intelligence, and intellectual curiosity in relation to specific study-related behaviors such as text annotation and active listening. At its core, this text is based on the psychology of adjustment. Students are pushed to consider how each mindset, perception, and attitude connects with their skill sets, and how one influences the other. The text encourages students to use this insight to make the necessary adjustments to their new role as college students. It offers an acute awareness of first-year student needs, an intellectual approach, and a tight framework. It is primarily focused on the development of academic adjustment issues and meta-cognitive strategies as they naturally unfold during the first semester, as opposed to primarily focusing on social adjustment issues or issues that aren't immediately relevant such as career development and is written in a challenging yet accessible way. This revision covers emerging technologies, broadens its audience, and more.
LC Classification Number
LB2395.H394 2012

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

davidkelleymay18

100% positive Bewertungen399 Artikel verkauft

Mitglied seit Dez 2001
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren

Verkäuferbewertungen (389)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • a***a (2589)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Received lightning fast as described. Thank you for the excellent service!
  • t***s (436)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    Amazing items and extremely fast shipping, great seller!!! Items just as described, my daughter loves them, thank you!!! 😎
  • g***i (34)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Great seller! Will do business with again!