Sichtbares Lernen-

Ursprünglicher Text
Visible Learning
RNA TRADE
(22513)
Gewerblich
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $7,13
Ca.EUR 6,19
Artikelzustand:
Gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Buford, Georgia, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 28. Nov und Mi, 3. Dez nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club  

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:297685025413
Zuletzt aktualisiert am 23. Nov. 2025 00:10:56 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Release Year
2008
Book Title
Visible Learning
ISBN
9780415476188
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
0415476186
ISBN-13
9780415476188
eBay Product ID (ePID)
66805212

Product Key Features

Number of Pages
382 Pages
Language
English
Publication Name
Visible Learning : a Synthesis of over 800 Meta-Analyses Relating to Achievement
Publication Year
2008
Subject
Educational Policy & Reform / General, Educational Psychology, General, Learning Styles
Type
Textbook
Author
John Hattie
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
24.3 Oz
Item Length
9.6 in
Item Width
6.9 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2008-021702
Dewey Edition
22
Reviews
It is perhaps education's equivalent to the search for the Holy Grail - or the answer to life, the universe and everything. --Times Educational Supplement, November 21, 2008 'Hattie's extensive research paints a compelling picture of evidence that is hard to ignore' -- Pitsa Binnion, Shine, April 2010
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
370.15/23
Table Of Content
Preface Chapter 1 The challenge Chapter 2 The nature of the evidence: A synthesis of meta-analyses Chapter 3 The argument: Visible teaching and visible learning Chapter 4: The contributions from the student Chapter 5 The contributions from the home Chapter 6 The contributions from the school Chapter 7 The contributions from the teacher Chapter 8 The contributions from the curricula Chapter 9 The contributions from teaching approaches - I Chapter 10 The contributions from teaching approaches - II Chapter 11: Bringing it all together Appendix A: The 800 meta-analyses Appendix B: The meta-analyses by rank order References
Synopsis
This unique and ground-breaking book is the result of 15 years research and synthesises over 800 meta-analyses on the influences on achievement in school-aged students. It builds a story about the power of teachers, feedback, and a model of learning and understanding. The research involves many millions of students and represents the largest ever evidence based research into what actually works in schools to improve learning. Areas covered include the influence of the student, home, school, curricula, teacher, and teaching strategies. A model of teaching and learning is developed based on the notion of visible teaching and visible learning. A major message is that what works best for students is similar to what works best for teachers - an attention to setting challenging learning intentions, being clear about what success means, and an attention to learning strategies for developing conceptual understanding about what teachers and students know and understand. Although the current evidence based fad has turned into a debate about test scores, this book is about using evidence to build and defend a model of teaching and learning. A major contribution is a fascinating benchmark/dashboard for comparing many innovations in teaching and schools., This unique and ground-breaking book is the result of 15 years' research and synthesizes over 800 meta-analyses relating to the influences on achievement in school-aged students. It builds a story about the power of teachers and of feedback, and constructs a model of learning and understanding.
LC Classification Number
LB1060.H388 2008

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

RNA TRADE

99,4% positive Bewertungen54.164 Artikel verkauft

Mitglied seit Okt 2018
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Best priced used items
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (23.924)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • j***2 (61)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    ☆☆☆ Seller. Is not the picture of actual recieved item. Listing photo was pulled from internet and used as placeholder, according to sellers listing. Thats on me for buying the cheapest one without looking at listing fully. Would have been better to not use another persons photo on seller's listing as the specific guide book advertised has reflective bits, the one i recieved did not.. At least it arrived and is decent enough to use and look at. Packed ok. Shipped promptly. Thank you.
  • k***i (38)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Fantastic price, faster shipping than expected, item as described. However, packaging was a thin plastic envelope instead of bubble/ cardboard. Book arrived new yet slightly damaged. Not worth asking for a return due to the very low price, yet would suggest to seller/ future buyers to have better packaging for shipping. Thanks.
  • e***u (4506)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Well the stock photo was just that, a stock photo and the item did not include the other material shown, which I had asked about. A chance you take. Otherwise, in good shape, shipped promptly, plastic bag envelope (nothing wrong with that for the price, but subject to beatings by the PO dolts. Yes, i will still buy from them if the price is reasonable.

Produktbewertungen & Rezensionen

4.8
5 Produktbewertungen
  • 4 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Compelling content

Relevanteste Rezensionen

  • Interesting

    I'm a teacher, and I found the book interesting.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: clickgoodwillbooks

  • Great book

    Great book

    Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: mandiii10