Bauen Denken Klassenzimmer in Mathematik Klassen K-12 von Liljedahl (Taschenbuch)-

Ursprünglicher Text
Building Thinking Classrooms in Mathematics Grades K-12 by Liljedahl (Paperback)
TULEV Enterprise
(1390)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $21,00
Ca.EUR 18,09
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Kostenloser Rückversand.
Versand:
US $6,00 (ca. EUR 5,17) USPS Media MailTM.
Standort: Richmond, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 17. Okt und Mi, 22. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:297639563059
Zuletzt aktualisiert am 26. Sep. 2025 20:12:06 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9781544374833
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Corwin Press
ISBN-10
1544374836
ISBN-13
9781544374833
eBay Product ID (ePID)
17050405023

Product Key Features

Number of Pages
344 Pages
Publication Name
Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 : 14 Teaching Practices for Enhancing Learning
Language
English
Publication Year
2020
Subject
General, Teaching Methods & Materials / Mathematics
Type
Textbook
Subject Area
Mathematics, Education
Author
Peter Liljedahl
Series
Corwin Mathematics Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
3.9 in
Item Weight
25 Oz
Item Length
0.3 in
Item Width
2.8 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2020-032528
Dewey Edition
23
Reviews
Building Thinking Classrooms in Mathematicsexudes enthusiasm for students, how they think, and how those thoughts coalesce into powerful thinking classrooms. Its also deeply practical, describing how everything from the teachers questions to the arrangement of the furniture can add to your students learning.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
510.712
Table Of Content
Foreword by Tracy Johnston ZagerIntroductionChapter 1: What Are the Types of Tasks We Use in a Thinking Classroom?Chapter 2: How We Form Collaborative Groups in a Thinking ClassroomChapter 3: Where Students Work in a Thinking ClassroomChapter 4: How We Arrange the Furniture in a Thinking ClassroomChapter 5: How We Answer Questions in a Thinking ClassroomChapter 6: When, Where, and How Tasks are Given in a Thinking ClassroomChapter 7: What Homework Looks Like in a Thinking ClassroomChapter 8: How We Foster Student Autonomy in a Thinking ClassroomChapter 9: How We Use Hints and Extensions in a Thinking ClassroomChapter 10: How we Consolidate a Lesson in a Thinking ClassroomChapter 11: How Students Take Notes in a Thinking ClassroomChapter 12: What We Choose to Evaluate in a Thinking ClassroomChapter 13: How We Use Formative Assessment in a Thinking ClassroomChapter 14: How We Grade in a Thinking ClassroomChapter 15: Pulling the 14 Practices Together to Build a Thinking ClassroomReferences
Synopsis
Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 helps teachers implement 14 optimal practices for thinking that create an ideal setting for deep mathematics learning to occur., A thinking student is an engaged student Teachers often find it difficult to implement lessons that help students go beyond rote memorization and repetitive calculations. In fact, institutional norms and habits that permeate all classrooms can actually be enabling "non-thinking" student behavior. Sparked by observing teachers struggle to implement rich mathematics tasks to engage students in deep thinking, Peter Liljedahl has translated his 15 years of research into this practical guide on how to move toward a thinking classroom. Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 helps teachers implement 14 optimal practices for thinking that create an ideal setting for deep mathematics learning to occur. This guide Provides the what, why, and how of each practice and answers teachers' most frequently asked questions Includes firsthand accounts of how these practices foster thinking through teacher and student interviews and student work samples Offers a plethora of macro moves, micro moves, and rich tasks to get started Organizes the 14 practices into four toolkits that can be implemented in order and built on throughout the year When combined, these unique research-based practices create the optimal conditions for learner-centered, student-owned deep mathematical thinking and learning, and have the power to transform mathematics classrooms like never before., A thinking student is an engaged student Sparked by observing teachers struggle to implement rich mathematics tasks to engage students in deep thinking, Peter Liljedahl has translated his 15 years of research into this practical guide on how to move toward a thinking classroom. Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 helps teachers implement 14 optimal practices for thinking that create an ideal setting for deep mathematics learning to occur. This guide Provides the what, why, and how of each practice Includes firsthand accounts of how these practices foster thinking Offers a plethora of macro moves, micro moves, and rich tasks to get started
LC Classification Number
QA135.6.L55 2021

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

TULEV Enterprise

98,7% positive Bewertungen5.001 Artikel verkauft

Mitglied seit Jun 2016
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
4.6
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1.409)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ

Produktbewertungen & Rezensionen

5.0
2 Produktbewertungen
  • 2 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Compelling content

Relevanteste Rezensionen

  • Great book for educators

    Great book for educators

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: thunder-god

  • Perfect!

    Perfect!

    Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: mach8776