|Eingestellt in Kategorie:

Marketing Management 8. achte Auflage Ein strategischer Entscheidungsansatz-

Ursprünglicher Text
Marketing Management 8th Eighth Edition A Strategic Decision-Making Approach
shinycar_8
(775)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $7,94
Ca.EUR 6,76
Artikelzustand:
Akzeptabel
Versand:
US $5,99 (ca. EUR 5,10) USPS Media MailTM.
Standort: Yuma, Arizona, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 30. Jul und Mo, 4. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:286617603498

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel: Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ...
Book Title
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
Narrative Type
Nonfiction
Intended Audience
Adult
Inscribed
NO
ISBN
9780078028793

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0078028795
ISBN-13
9780078028793
eBay Product ID (ePID)
113167584

Product Key Features

Number of Pages
576 Pages
Publication Name
Marketing Management: a Strategic Decision-Making Approach
Language
English
Publication Year
2012
Subject
Marketing / General
Type
Textbook
Author
John Mullins, Orville C. Walker Jr., Orville C. Walker
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
34.4 Oz
Item Length
9.9 in
Item Width
8.1 in

Additional Product Features

Edition Number
8
Intended Audience
College Audience
LCCN
2011-049516
Dewey Edition
23
Grade From
College Freshman
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8
Grade To
College Freshman
Table Of Content
Section 1: The Role of Marketing in Developing Successful Business Strategies Chapter 1: The Marketing Management Process Chapter 2: The Marketing Implications of Corporate and Business Strategies Section 2: Market Opportunity Analysis Chapter 3: Understanding Market Opportunities Chapter 4: Understanding Consumer Buying Behavior Chapter 5: Understanding Organizational Markets and Buying Behavior Chapter 6: Measuring Market Opportunities: Forecasting and Market Knowledge Chapter 7: Targeting Attractive Market Segments Chapter 8: Differentiation and Brand Positioning Section 3: Developing Strategic Marketing Programs Chapter 9: Business Strategies: A Foundation for Marketing Program Decisions Chapter 10: Product Decisions Chapter 11: Pricing Decisions Chapter 12: Distribution Channel Decisions Chapter 13: Integrated Promotion Decisions Section 4: Strategic Marketing Programs for Selected Situations Chapter 14: Marketing Strategies for a Digitally Networked World Chapter 15: Strategies for New and Growing Markets Chapter 16: Strategies for Mature and Declining Markets Section 5: Implementing and Controlling Marketing Programs Chapter 17: Organizing and Planning for Effective Implementation Chapter 18: Measuring and Delivering Marketing Performance Index
Synopsis
The eighth edition of Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach , concentrates on marketing decision-making , rather than mere description of marketing phenomena. By providing specific tools and decision frameworks, it prepares its readers to hit the ground running and contribute tangibly to the marketing efforts of firms large and small. Drawing on its authors' wealth of entrepreneurial and executive experience, along with their thought-leading research, the book provides an abundance of real-life examples of marketing decisions both good and not-so-good from around the world in companies ranging from entrepreneurial start-ups to multi-national giants. This edition continues to be the most current and internet-savvy book available, injecting the latest developments in internet-based communication and distribution technology into every chapter.
LC Classification Number
HF5415.13.M352324

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

shinycar_8

100% positive Bewertungen2.012 Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2021
Antwortet meist innerhalb 6 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (770)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • c***a (11)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    The items arrived in a timely manner and were packaged very well to protect the items. They were exactly as represented on the website. The questions I had were answered very quickly and clearly. I am very satisfied with the transaction.
  • c***d (442)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    "I purchased a product from this seller and was extremely satisfied! The customer service was quick and friendly, the product arrived well-packaged and exactly as described, in perfect condition. Furthermore, the shipping was very fast, exceeding my expectations. The seller showed great attention to detail and clearly cares about customer satisfaction. I recommend them to anyone looking for a safe and pleasant shopping experience! Thank you; I will definitely buy again!"
  • y***t (1608)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    It is as described shipping is great and the packaging is great thank you

Produktbewertungen & Rezensionen

5.0
1 Produktbewertungen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Compelling content

Relevanteste Rezensionen

  • Marketing management "a strategic Decision-Making Approach"

    This book is easy to read. Has a good approach, as it's title suggests and offers specific usefull advices. Value for money.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: thomasglen