|Eingestellt in Kategorie:

Bestätigen, dass das Teil passt

Fügen Sie Ihr Fahrzeug hinzu, um sicherzustellen, dass dieser Artikel passt und für einen kostenlosen Rückversand in Frage kommt.

OEM Bosch Single Fuel Injector For 1994-1998 FORD & LINCOLN & MERCURY 4.6L /5.0L

atlantaautopart
(14191)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $25,00
Ca.EUR 21,50
Artikelzustand:
Vom Verkäufer generalüberholt
Weitere Informationen zu diesem Artikelzustand
PROFESSIONALLY RE-MANUFACTURED COMES READY TO INSTALL WITH NEW CAPS, FILTERS, SEALS AND O-RINGS
5 verfügbar5 verkauft
Beliebter Artikel. Schon 5 verkauft.
Ganz entspannt. Kostenloser Rückversand.
Versand:
Kostenlos USPS First Class®.
Standort: Valley Village, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 21. Jul und Mi, 23. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:285609869191

Kompatibilität

Teil ist kompatibel mit 132 Fahrzeug(en)
YearMakeModelTrimEngineNotes
1999FordE-350 Econoline Club WagonChateau Extended Passenger Van 2-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordE-350 Econoline Club WagonChateau Standard Passenger Van 2-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordE-350 Econoline Club WagonCustom Extended Passenger Van 2-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordE-350 Econoline Club WagonCustom Standard Passenger Van 2-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordE-350 Econoline Club WagonXLT Extended Passenger Van 2-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordE-350 Econoline Club WagonXLT Standard Passenger Van 2-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordEconoline Super DutyBase Motorhome - Cutaway 2-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordEconoline Super DutyBase Stripped Chassis - Incomplete6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordEconoline Super DutyCustom Cutaway 2-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordF-250 Super DutyLariat Crew Cab Pickup 4-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordF-250 Super DutyLariat Extended Cab Pickup 4-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordF-250 Super DutyLariat Standard Cab Pickup 2-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordF-250 Super DutyXL Crew Cab Pickup 4-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordF-250 Super DutyXL Extended Cab Pickup 4-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordF-250 Super DutyXL Standard Cab Pickup 2-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordF-250 Super DutyXLT Crew Cab Pickup 4-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordF-250 Super DutyXLT Extended Cab Pickup 4-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordF-250 Super DutyXLT Standard Cab Pickup 2-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordF-350 Super DutyLariat Cab & Chassis 2-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
1999FordF-350 Super DutyLariat Cab & Chassis 4-Door6.8L 415Cu. In. V10 GAS SOHC Naturally Aspirated
Einige der in dieser Tabelle aufgeführten Informationen wurden bereitgestellt von atlantaautopart

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Vom Verkäufer generalüberholt
Hinweise des Verkäufers
“PROFESSIONALLY RE-MANUFACTURED COMES READY TO INSTALL WITH NEW CAPS, FILTERS, SEALS AND O-RINGS”
OE Spec or Performance/Custom
OE Spec
Other Part Number
0280155710
Number of Pieces
8
Fitment Type
Direct Replacement
Manufacturer Part Number
0280155700
Superseded Part Number
0280155700
Fuel Type
Gasoline
Brand
Bosch
Type
FUEL INJECTOR
Interchange Part Number
822-11116, E-350 ECONOLINE CLUB WAGON, ECONOLINE SUPER DUTY, F-250 SD, F-350 SD, F-450 SD, F-550 SD, E-350 ECONOLINE
Core Charge
NONE
Manufacturer Warranty
Lifetime
OE/OEM Part Number
0280155700
Country/Region of Manufacture
United States

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

atlantaautopart

98,4% positive Bewertungen68.962 Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 2006
Antwortet meist innerhalb 48 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (13.497)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
    • g***d (81)- Bewertung vom Käufer.
      Letzter Monat
      Bestätigter Kauf
      Best Value!
    • a***y (713)- Bewertung vom Käufer.
      Vor über einem Jahr
      Bestätigter Kauf
      All good
    Alle Bewertungen ansehen

    Produktbewertungen & Rezensionen

    4.3
    57 Produktbewertungen
    • 43 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
    • 4 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
    • 2 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
    • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
    • 7 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

    Would recommend

    Good value

    Good quality

    Relevanteste Rezensionen

    • Relevanteste positive Rezension

      Zu empfehlen!

      Passt genau!

      Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: vogueparts

    • Chinese junk

      Installed and they were fine for a few weeks. Then the misfires started. Engine began running rough and the check engine light started coming on for multiple cylinder misfires. BTW I am a certified Chrysler, dodge, Jeep technician with 45 years experience. Determined these injectors were defective after appropriate tests. I replaced them with OEM type injectors which were a little more expensive. Engine now runs beautifully, no engine misfire faults, and fuel mileage has increased by about 4 mpg highway. I don't believe these are even manufactured by Bosche. All six came in a plastic bag along with six official-looking flat Bosche boxes that neither these injectors or anything else was ever in. These are a Chinese scam - don't waste your money.

      Bestätigter Kauf: JaZustand: Neu

    • Upgrade for old Jeep Engines

      Dropped a set of these into my YJ when I freshened the 4L engine. The difference wasn't just noticeable, it was remarkable. I'd been driving it steady for three weeks, and am very happy with them; I didn't know a Jeep 4.0 would run that smooth.. These aren't a 1 to 1 package replacement for the old injectors; the old ones had a clip holding them in position in the fuel rail, which the new injectors wouldn't accept. They float captive between the rail and the manifold with very little movement, and the clips didn't prevent the old injectors from rotating, so I can't see that it makes much difference. Also, the new ones came with a screen on the end of the injector which would not fit into the intake manifold on my jeep. They didn't look like a filter screens since they weren't ...

      Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: injectorplanet

    • One bad out of the 6.

      I bought these for my 95 Jeep XJ. I was doing a motor swap and did a complete tune-up so ordered new injectors. The junkyard engine fired right up and seemed to run fine but had a rough idle and would sputter and backfire under 2000 rpms.I assumed that there was a bad wire, bad sensor or something wrong with the engine. After testing everything else the problem was narrowed down to one cylinder. Injector was firing, it had spark everything seemed fine but I tried moving the injector to another cylinder and the problem followed the injector. Put the OEM injectors back in and it now purs nice and smooth with no missing at all. Can’t really return these so will have to take the loss. I will be ordering 4 hole injectors from a local place for $180 and it will be money well spent compared to ...

      Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: autopa_warehouse

    • Works perfect in my 1992 Jeep XJ 4.0

      My Jeep was running fine, but it still had the original fuel injectors. I tried some Chinese knock-offs, but they leaked like crazy. These refurbished Bosch injectors fit perfect, make starting easier, idle smoother, and cruising seems to take less gas. Hopefully I'll see an improvement in fuel mileage too.

      Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: auto-good68