Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Erwerb akustischer Fähigkeiten: Die Entwicklung von Hören, Lesen und Aufführen...-
US $42,55
Ca.EUR 36,76
Artikelzustand:
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Tallahassee, Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 8. Aug und Di, 12. Aug bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
- Gratis Rückversand im Inland
- Punkte für jeden Kauf und Verkauf
- Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:267180337777
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Release Year
- 2000
- Book Title
- Aural Skills Acquisition: The Development of Listening, Readin...
- ISBN
- 9780195117851
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Oxford University Press, Incorporated
ISBN-10
0195117859
ISBN-13
9780195117851
eBay Product ID (ePID)
1698337
Product Key Features
Number of Pages
272 Pages
Publication Name
Aural Skills Acquisition : The Development of Listening, Reading, and Performing Skills in College-Level Musicians
Language
English
Publication Year
2000
Subject
Instruction & Study / General, Instruction & Study / Theory
Type
Textbook
Subject Area
Music
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
19.8 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
LCCN
99-057684
Reviews
"An excellent book that makes many contributions, the most groundbreakingof which is a synthesis of cognitive research, pedagogical and other morequalitative studies..."--Music Perception, "An excellent book that makes many contributions, the most groundbreaking of which is a synthesis of cognitive research, pedagogical and other more qualitative studies..."--Music Perception
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
781.4/2
Synopsis
This book is about thinking in music. Music listeners who understand what they hear are thinking in music. Music readers who understand and visualize what they read are thinking in music. This book investigates the various ways musicians acquire those skills through an examination of the latest research in music perception and cognition, music theory, along with centuries of insight from music theorists, composers, and performers. Aural skills are the focus; the author also works with common works with common problems in both skills teaching and skills acquisition., This book is a hands-on investigation of the stages musicians go through as they learn to hear, read, and perform music. It draws on the latest research in music perception and cognition, music theory, and pedagogy, along with centuries of insight from music theorists, composers, and performers. The first part explores the development of music listening skills, including such broader activities as dictation and transcription, and specific abilities such as meter perception, short-term musical memory, and tonic inference. The second part then examines the skills involved in reading and performing music. It looks at such physical skills as vocal production and eye movements and at such complex integrated tasks as sight-singing transpositions and modulations. Throughout the book the author presents these skills in their musical contexts and emphasizes their roles in the general development of musicality. Aural Skills Acquisition builds important bridges between music theory, cognitive psychology, and pedagogy. It subjects ideas from music theory to the rigors of psychological testing and combines findings from the psychology of learning with ideas and methods of contemporary music theory. It will prove an invaluable guide for music teachers, music theorists, and psychologists interested in music perception and cognition.
LC Classification Number
MT35.K186 2000
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Goodwill Industries - Big Bend, Inc
99,6% positive Bewertungen•181.039 Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (60.480)
- n***b (470)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufAwesome book and a phenomenal seller! It arrived exactly as described, shipped extremely fast, and was a great value. It was packed securely and made it to me without any damage. The seller also had excellent communication. Thank you for a pleasant transaction!
- n***t (14)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufThe DVD arrived a few days after the order was placed. It was well packaged and in good condition. It was received as described, and an excellent value for the price.Bachelor Party (Nr. 256845681252)
- 0***_ (352)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufThe book was securely packed and arrived on time. Very accurately described and just as pictured. They’re in like new condition and look great! Good communication at a great price and a smooth transaction. I highly recommend. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Noch mehr entdecken:
- Software-Entwicklung Studium und Erwachsenenbildung,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Software-Entwicklung,
- Studium und Erwachsenenbildung Software-Entwicklung als Taschenbuch,
- Hör-mal-rein-, - wer-kann-das-sein -? - Sachbuch Bücher,
- Sachbücher für junge Leser mit Thema Lesen lernen,
- Sachbücher für junge Leser auf Deutsch,
- Sachbücher über Sport für junge Leser,
- Nachschlagewerke & Sachbücher für junge Leser,
- Sachbücher über Wissen und Technik für junge Leser,
- Erstes Lesen Bücher Conni Belletristik