Theorien des mathematischen Lernens-

Ursprünglicher Text
Theories of Mathematical Learning
Florida Book Traders
(1863)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $59,92
Ca.EUR 51,18
Artikelzustand:
Neuwertig
Hardback--no flaws
Versand:
US $7,44 (ca. EUR 6,35) Economy Shipping.
Standort: Lithia, Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 13. Sep und Mi, 17. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:266538599830
Zuletzt aktualisiert am 09. Sep. 2025 01:48:34 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Hardback--no flaws”
Book Title
Theories of Mathematical Learning
ISBN
9780805816617
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0805816615
ISBN-13
9780805816617
eBay Product ID (ePID)
377818

Product Key Features

Number of Pages
544 Pages
Publication Name
Theories of Mathematical Learning
Language
English
Publication Year
1996
Subject
General, Study & Teaching, Learning Styles, Teaching Methods & Materials / Mathematics
Type
Textbook
Subject Area
Mathematics, Education
Author
Paul Cobb
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
29.7 Oz
Item Length
6 in
Item Width
9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
96-019730
Dewey Edition
20
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
510/.71
Table Of Content
Contents: Preface. Part I: P. Cobb, Sociological and Anthropological Perspectives on Mathematics Learning. P. Cobb, B. Jaworski, N. Presmeg, Emergent and Sociocultural Views of Mathematical Activity. J. Voigt, Negotiation of Mathematical Meaning in Classroom Processes: Social Interaction and Learning Mathematics. G.B. Saxe, T. Bermudez, Emergent Mathematical Environments in Children's Games. J. Richards, Negotiating the Negotiation of Meaning: Comments on Voigt (1992) and Saxe and Bermudez (1992). A.D. Schliemann, D.W. Carraher, Negotiationg Mathematical Meanings In and Out of School. E. Yackel, Social Interaction and Individual Cognition. B. van Oers, Learning Mathematics as a Meaningful Activity. E.A. Forman, Learning Mathematics as Participation in Classroom Practice: Implications of Sociocultural Theory for Educational Reform. K. Crawford, Cultural Processes and Learning: Expectations, Actions, and Outcomes. J.W. Stigler, C. Fernandez, M. Yoshida, Traditions of School Mathematics in Japanese and American Elementary Classrooms. Part II: B. Greer, Cognitive Science Theories and Their Contributions to the Learning of Mathematics. B. Greer, Theories of Mathematics Education: The Role of Cognitive Analyses. G. Hatano, A Conception of Knowledge Acquisition and Its Implications for Mathematics Education. G. Vergnaud, The Theory of Conceptual Fields. D.W. Carraher, Learning About Fractions. P.W. Thompson, Imagery and the Development of Mathematical Reasoning. R.B. Davis, Cognition, Mathematics, and Education. Part III: G.A. Goldin, The Contribution of Constructivism to the Learning of Mathematics. G.A. Goldin, Theory of Mathematics Education: The Contributions of Constructivism. E. von Glasersfeld, Aspects of Radical Constructivism and Its Educational Recommendations. F. Marton, D. Neuman, Phenomenography and Children's Experience of Division. P. Ernest, Varieties of Constructivism: A Framework for Comparison. N. Herscovics, The Construction of Conceptual Schemes in Mathematics. G. Booker, Constructing Mathematical Conventions Formed by the Abstraction and Generalization of Earlier Ideas: The Development of Initial Fraction Ideas. G.A. Goldin, J.J. Kaput, A Joint Perspective on the Idea of Representation in Learning and Doing Mathematics. C.A. Maher, A.M. Martino, Young Children Invent Methods of Proof: The Gang of Four. C. Janvier, Constructivism and Its Consequences for Training Teachers. Part IV: Perspectives on the Nature of Mathematical Learning. W. Dörfler, Is the Metaphor of Mental Object Appropriate for a Theory of Learning Mathematics? L.P. Steffe, H.G. Wiegel, On the Nature of a Model of Mathematical Learning.
Synopsis
Chemists, working with only mortars and pestles, could not get very far unless they had mathematical models to explain what was happening "inside" of their elements of experience -- an example of what could be termed mathematical learning. This volume contains the proceedings of Work Group 4: Theories of Mathematics, a subgroup of the Seventh International Congress on Mathematical Education held at Université Laval in Québec. Bringing together multiple perspectives on mathematical thinking, this volume presents elaborations on principles reflecting the progress made in the field over the past 20 years and represents starting points for understanding mathematical learning today. This volume will be of importance to educational researchers, math educators, graduate students of mathematical learning, and anyone interested in the enterprise of improving mathematical learning worldwide., Chemists, working with only mortars and pestles, could not get very far unless they had mathematical models to explain what was happening "inside" of their elements of experience -- an example of what could be termed mathematical learning. This volume contains the proceedings of Work Group 4: Theories of Mathematics, a subgroup of the Seventh International Congress on Mathematical Education held at Universit Laval in Qu bec. Bringing together multiple perspectives on mathematical thinking, this volume presents elaborations on principles reflecting the progress made in the field over the past 20 years and represents starting points for understanding mathematical learning today. This volume will be of importance to educational researchers, math educators, graduate students of mathematical learning, and anyone interested in the enterprise of improving mathematical learning worldwide.
LC Classification Number
QA11.A1T47 1996

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Florida Book Traders

99% positive Bewertungen8.251 Artikel verkauft

Mitglied seit Aug 2001
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Florida Book Traders is a Florida based, internet only book store that has been online for the past twenty years. We are mainly a used book seller, with a few new items sprinkled in here and there. ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1.869)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • l***l (1028)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Great communication! Smooth transaction! Speedy delivery. Great packaging! Item as described. Great quality. Great appearance! Great condition like new. Great value for the money. A+++++ seller!
  • c***r (381)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Good postage time - well packaged- I have reservations on who delivered the package as it was unknowingly dropped off on my front doorstep. Not a fan of that in this day & age!! Seller was great! Well done!
  • r***i (27)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Condition was noted as "excellant" in the description, and when the item arrived it looked BRAND NEW. Packaging was excellent, and double wrapped for quality/ safety. Item shipped out quickly. Would highly recommend this seller for future book perchases!