Bild 1 von 4




Galerie
Bild 1 von 4




Wirtschaft und Verbraucherverhalten von Muellbauer, John Hardcover-Buch The Fast Free-
US $25,00
Ca.EUR 21,21
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
“great”
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $6,00 (ca. EUR 5,09) Economy Shipping.
Standort: Ashville, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 23. Sep und Mo, 29. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
- Gratis Rückversand im Inland
- Punkte für jeden Kauf und Verkauf
- Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:266347710672
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Neuwertig
- Hinweise des Verkäufers
- “great”
- Artist
- Muellbauer, John
- Brand
- N/A
- EAN
- 9780521228503
- Subject Area
- Consumerism
- ISBN
- 0521228506
- Release Title
- Economics and Consumer Behavior
- Book Title
- Economics and Consumer Behavior
- Subject
- Economics
- Colour
- N/A
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
0521228506
ISBN-13
9780521228503
eBay Product ID (ePID)
4596313
Product Key Features
Number of Pages
464 Pages
Language
English
Publication Name
Economics and Consumer Behavior
Subject
Consumer Behavior, Economics / Microeconomics
Publication Year
1980
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.1 in
Item Weight
26.3 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
79-017090
Dewey Edition
19
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
339.4/7
Table Of Content
List of tables and figures; Preface; Part I. Consumer Demand Analysis: 1. The limits to choice; 2. Preferences and demand; 3. The theory at work; 4. Extensions to the basic model; Part II. Separability and Aggregation: 5. Restrictions on preferences; 6. The theory of market demand; Part III. Welfare and Consumer Behaviour: 7. Consumer index numbers; 8. Household characteristics, demand, and household welfare comparisons; 9. Social welfare and inequality; Part IV. Extensions and Applications: 10. The quality of goods and household production theory; 11. Labor supply; 12. The consumption function and intertemporal choice; 13. The demand for durable goods; 14. Choice under uncertainty; References; List of notation; Name index; Subject index.
Synopsis
The book focuses on applications of the duality theory to welfare economics and econometric analysis., This classic text has introduced generations of students to the economic theory of consumer behaviour. Written by 2015 Nobel Laureate Angus Deaton and John Muellbauer, the book begins with a self-contained presentation of the basic theory and its use in applied econometrics. These early chapters also include elementary extensions of the theory to labour supply, durable goods, the consumption function, and rationing. The rest of the book is divided into three parts. In the first of these the authors discuss restrictions on choice and aggregation problems. The next part consists of chapters on consumer index numbers; household characteristics, demand, and household welfare comparisons; and social welfare and inequality. The last part extends the coverage of consumer behaviour to include the quality of goods and household production theory, labour supply and human capital theory, the consumption function and intertemporal choice, the demand for durable goods, and choice under uncertainty., The idea of duality has proved to be a powerful device in modern work on the economics of consumer behaviour. The authors have used duality to provide an integrated and accessible treatment of this subject. The book focuses on applications of the theory to welfare economics and econometric analysis.
LC Classification Number
HB801 .D36
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
DAD,S WOODSOP&COLLECTIBLES
100% positive Bewertungen•1.863 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (838)
- 4***c (780)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufEasy transaction. Fast shipping and careful packing. Recommended seller. A+
- e***m (881)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufItem as described! Nicely packed! Very quick shipment! Thank you!!! A+3pcs OF OLD SCHOOL 3 INCH VINTAGE 60s, 70s WIRE RADIATOR HOSE CLAMP (Nr. 251272701504)
- a***d (34)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufVery well packaged undamaged arrived intact in good condition arrived on timeCornwall Wood Products Maine "Nails for your Coffin" handmade wooden box Vintage (Nr. 256632412334)
Noch mehr entdecken:
- Sachbuch Bücher übers Fasten,
- Bücher über Bücher Wirtschaft- & - Industrie-Sachbuch,
- Bücher über Wirtschaft & Industrie Sachbuch,
- John Grisham Belletristik-Bücher,
- Bücher über Wirtschaft und Industrie auf Englisch,
- John Irving Belletristik-Bücher,
- John Saul Belletristik-Bücher,
- Bücher über Wirtschaft & Industrie Sachbuch Aktien,
- John Grisham Thriller Bücher Belletristik,
- John-Irving-Sachbuch Bücher