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Authentizität und wie wir es fälschen und die Authentizität Schwindel Buch Lot - Duplantier-
US $9,99
Ca.EUR 8,51
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:256909103541
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 9780786498499
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Mcfarland & Company, Incorporated Publishers
ISBN-10
0786498498
ISBN-13
9780786498499
eBay Product ID (ePID)
221937701
Product Key Features
Number of Pages
196 Pages
Language
English
Publication Name
Authenticity and How We Fake It : Belief and Subjectivity in Reality TV, Facebook and Youtube
Subject
Media Studies, Television / General, Popular Culture
Publication Year
2016
Type
Textbook
Subject Area
Performing Arts, Social Science
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.4 in
Item Weight
9.3 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2016-025513
Dewey Edition
23
Number of Volumes
1 vol.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
791.45655
Table Of Content
Table of Contents Preface Introduction 1. If Only Reality TV Were Not Real: Advertising, Ordinary People and Savvy Consumption 2. Ontologies of Facebook: Catfish and the Magical Thinking of Consumers 3. How YouTube Subjectivizes: Vlogging, Hauls and Creative Consumption Conclusion: Beyond Reality TV, Facebook and YouTube Chapter Notes Bibliography Index
Synopsis
Reality TV, Facebook and YouTube have created a paradigm shift in the media landscape. Analysing these three established platforms - all of which have a stake in the conversation about authenticity - this book sheds light on the complicated behaviours and choices of media consumers., Consumers today are invested in reality-based media, such as reality television and social media, which in theory draw content from somewhere off-screen in our lived experience. This is seen as more "authentic" than the predominantly fictional media of the latter half of the 20th century. Yet much of reality TV and social media is known by both consumers and creators of content to be scripted or contrived. Addressing this problem deepens consumer engagement, as authenticity becomes a preoccupation driving the extension of a new media ethic of truth and savvy. This dynamic is key to understanding consumers' changing attitudes about the media they value. Reality TV, Facebook and YouTube have created a paradigm shift in the media landscape. Analyzing these three established platforms--all of which have a stake in the conversation about authenticity--this book sheds light on the complicated behaviors and choices of media consumers.
LC Classification Number
PN1992.8.R43D86 2016
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
silver-key-books
100% positive Bewertungen•233 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Verkäuferbewertungen (108)
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