Bild 1 von 1
Galerie
Bild 1 von 1

SALES MANAGEMENT Analysis & Decision Making by Ingram, LaForge, Avila - 6e 2005
C $25,97
Ca.EUR 16,02
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
“Used book, still in very good condition. The text inside has some underlining and marks in pencil, ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
- Gratis Rückversand im Inland
- Punkte für jeden Kauf und Verkauf
- Exklusive Plus-Deals
Info zum Artikel
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:252398425989
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Sehr gut
- Hinweise des Verkäufers
- Product Type
- Textbook
- ISBN
- 9780324321050
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0324321058
ISBN-13
9780324321050
eBay Product ID (ePID)
44474901
Product Key Features
Edition
6
Book Title
Sales Management : Analysis and Decision Making
Number of Pages
436 Pages
Language
English
Publication Year
2005
Topic
Sales & Selling / Management, Management, Sales & Selling / General
Features
Revised
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Format
Perfect
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
35 oz
Item Length
10.8 in
Item Width
8.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2005-920275
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
658.8/1
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Module 1 - Changing World of Sales Management Part One: Describing the Personal Selling Function Module 2 - Overview of Personal Selling Part Two: Defining the Strategic Role of the Sales Function Module 3 - Organizational Strategies and the Sales Function Module 4 - Sales Organization Structure and Salesforce Deployment Appendix 4 Developing Forecasts Part Three: Developing the Salesforce Module 5 - Staffing the Salesforce: Recruitment and Selection Module 6 - Continual Development of the Salesforce: Sales Training Part Four: Directing the Salesforce Module 7 - Sales Management Leadership and Supervision Module 8 - Motivation and Reward System Management Part Five: Determining Salesforce Effectiveness and Performance Module 9 - Evaluating the Effectiveness of the Organization Module 10 - Evaluating the Performance of Salespeople
Synopsis
Make effective sales decisions with SALES MANAGEMENT! With a focus on the importance of employing different sales strategies for different consumer groups, this management text blends the most recent sales management research with real-life best practices of leading sales organizations. Role plays, cases, technology, and applications are just a few of the tools that will help you succeed in your sales career.
LC Classification Number
HF5438.4.I54 2006
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Toronto Garage Sale
100% positive Bewertungen•7.504 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Verkäuferbewertungen (2.864)
- e***s (31)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufCanada Post lost the package, but the seller provided continuous service with excellent communication throughout until I was refunded. Great service provided!
- a***a (24)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufFast shipping, well packed, as described and good price. Love the shoes! Thanks!
- n***h (463)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufQuick ship. Item received as described and works great. Great eBay seller. Will do BIZ again2-pk ZEBRA Power Precision+ Spare Lithium Ion Battery 4300 mAh NEW (TC51 & more) (Nr. 395111837013)

