Mathematik sinnvoll für den Unterricht der Klassen 3-5 (Wie Mathematik voranschreitet-

Ursprünglicher Text
Making Sense of Mathematics for Teaching Grades 3-5 (How Mathematics Progresses
textbooks_source
(38094)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $30,14
Ca.EUR 25,87
Artikelzustand:
Neu
7 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Columbia, Missouri, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 10. Sep und Di, 16. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:236020979216
Zuletzt aktualisiert am 27. Aug. 2025 21:06:05 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Making Sense of Mathematics for Teaching Grades 3-5 (How Mathemat
ISBN
9781942496427
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Solution Tree
ISBN-10
1942496427
ISBN-13
9781942496427
eBay Product ID (ePID)
221455710

Product Key Features

Number of Pages
200 Pages
Language
English
Publication Name
Making Sense of Mathematics for Teaching, Grades 3-5 : (Learn and Teach Concepts and Operations with Depth: How Mathematics Progresses Within and Across Grades)
Subject
General
Publication Year
2016
Type
Not Available
Subject Area
Mathematics, Reference
Author
Edward C. Nolan, Juli K. Dixon
Format
Book, Other

Dimensions

Item Length
11 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

LCCN
2016-931408
Illustrated
Yes
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
Develop a deep understanding of mathematics. This user-friendly resource presents grades 3-5 teachers with a logical progression of pedagogical actions, classroom norms, and collaborative teacher team efforts to increase their knowledge and improve mathematics instruction. Focus on an understanding of and procedural fluency with multiplication and division. Address how to learn and teach fraction concepts and operations with depth. Thoroughly teach plane and solid geometry. Explore strategies and techniques to effectively learn and teach significant mathematics concepts and provide all students with the precise, accurate information they need to achieve academic success. Benefits Dig deep into mathematical modeling and reasoning to improve as both a learner and teacher of mathematics. Explore how to develop, select, and modify mathematics tasks in order to balance cognitive demand and engage students. Discover the three important norms to uphold in all mathematics classrooms. Learn to apply the tasks, questioning, and evidence (TQE) process to ensure mathematics instruction is focused, coherent, and rigorous. Use charts and diagrams for classifying shapes, which can engage students in important mathematical practices. Access short videos that show what classrooms that are developing mathematical understanding should look like. Contents Introduction 1 Place Value, Addition, and Subtraction 2 Multiplication and Division 3 Fraction Concepts 4 Fraction Operations 5 Geometry 6 Measurement Epilogue Next Steps Appendix A Completed Classification of Triangles Chart Appendix B Completed Diagram for Classifying Quadrilaterals
LC Classification Number
QA135.6.D595 2016

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

textbooks_source

99,3% positive Bewertungen252.349 Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (40.298)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • l***l (54)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Purchased and quickly cancelled order. The seller monitors messages and cancelled the order before it shipped with a full refund. Honest seller, good prices, and excellent customer service. I would reconsider purchasing from this seller. A++
  • 9***x (40)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Fast shipping. The package was sealed well, but no padding was added to secure the item inside the box. The book's condition was a bit worse than expected. With only a stock photo provided in the listing, a more detailed description of the book's condition should have been provided.
  • b***r (62)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Unfortunately the book I received was in bad shape and was a different edition than was shown in the listing, however, my experience with the seller was excellent! I reached out requesting a refund and very quickly received a very professional and friendly reply and an immediate refund. Based on this experience I would recommend buying from this seller!