Bestätigen, dass das Teil passt

Fügen Sie Ihr Fahrzeug hinzu, um sicherzustellen, dass dieser Artikel passt und für einen kostenlosen Rückversand in Frage kommt.

Edelbrock 1906 Carburetor AVS2 4-Barrel 650 CFM Mechanical Electric Choke

Curb Hoppers
(7345)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $601,56
Ca.EUR 512,97
Artikelzustand:
Neu
Weitere Informationen zu diesem Artikelzustand
2 verfügbar
Schnell, bevor er weg ist. 1 Person beobachtet diesen Artikel.
Ganz entspannt. Kostenloser Rückversand.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Mason, Michigan, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 3. Okt und Mi, 8. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:235497236571
Zuletzt aktualisiert am 30. Jul. 2025 05:31:36 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Kompatibilität

Teil ist kompatibel mit 741 Fahrzeug(en)
YearMakeModelTrimEngineNotes
1989ChevroletP30Base Stripped Chassis7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1989GMCP3500Base Stripped Chassis7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1989GMCR3500Base Cab & Chassis 2-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1989GMCR3500Base Cab & Chassis 4-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1989GMCR3500Base Crew Cab Pickup 4-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1989GMCR3500Base Standard Cab Pickup 2-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1989GMCR3500High Sierra Cab & Chassis 2-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1989GMCR3500High Sierra Cab & Chassis 4-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1989GMCR3500High Sierra Crew Cab Pickup 4-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1989GMCR3500High Sierra Standard Cab Pickup 2-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1989GMCR3500Sierra Classic Cab & Chassis 2-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1989GMCR3500Sierra Classic Cab & Chassis 4-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1989GMCR3500Sierra Classic Crew Cab Pickup 4-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1989GMCR3500Sierra Classic Standard Cab Pickup 2-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1988ChevroletP30Base Stripped Chassis7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1988ChevroletR30Cheyenne Cab & Chassis 2-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1988ChevroletR30Cheyenne Cab & Chassis 4-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1988ChevroletR30Cheyenne Crew Cab Pickup 4-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1988ChevroletR30Cheyenne Standard Cab Pickup 2-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
1988ChevroletR30Custom Deluxe Cab & Chassis 2-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedNote:Performer Series; Q-Jet Carburetor; 750cfm; w/Electric Choke; M4M; w/o EGR;; RWD, VIN: W, 4BBL, Natural PartType:Carburetor
Einige der in dieser Tabelle aufgeführten Informationen wurden bereitgestellt von curbhoppers

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu
MPN
1906
CFM
650 CFM
Bore
Square Bore
Choke
Electric Choke
Model
Carburetor
Barrel
4-Barrel
Finish
Satin
Series
AVS2
Quantity
1
Secondary
Mechanical Secondary
Connectors
Single Inlet
UPC
085347019069
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Brand
Edelbrock
Manufacturer Part Number
1906
eBay Product ID (ePID)
190097594

Additional Product Features

Notes
Description--Carburetor
Sub Type
Carburetor
Part Type
Carburetion

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

Curb Hoppers

97,6% positive Bewertungen27.050 Artikel verkauft

Mitglied seit Nov 2002
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.8
Kommunikation
4.8

Verkäuferbewertungen (7.676)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • f***s (886)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Great company to work with. My first order was delivered with the package torn open and empty. Since it was shown as “delivered” I had no real recourse and they were under no obligation to replace anything. I talked with them, explained the situation and they basically said “no problem” we will ship a replacement and zero additional cost. This is how you do it, Over and above
  • h***t (699)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Great price, packaged well. Took 3 weeks to show up for some reason. Had to message to remind them to send it.
  • t***t (177)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Listing accurately and clearly described item. Well wrapped in a padded envelope, included the part number sticker. Arrived in time frame listed.

Produktbewertungen & Rezensionen

4.8
84 Produktbewertungen
  • 76 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 4 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 2 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Good quality

Relevanteste Rezensionen

  • Relevanteste positive Rezension

    GREAT VALUE, PERFECT FIT, WORKS AS DESIGNED!

    WORKS GREAT!

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: asaperformance

  • 1906 AVS2

    This carb is just what I was looking for... something slightly bigger than the 600 CFM, but did not need the 750 for the street. I also am impressed with new Air Valve Secondary control over the vacuum control.... No need to guess if or when the secondaries will kick in... Don't get me wrong, vacuum secondaries are great too, but just wanted to try out the new design. This is going on an Early series 302 SBF with performance aluminum heads, roller rockers, mid-rize aluminum manifold, 113 cam, and expecting between 350-375 HP. I was going for lower torque moving my '49 Mercury (3500 lb) down the road with ease. Happy Motoring my friends.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: jegsperformance

  • Great Design Much Easier than a Holley

    These carbs get a bad rap, but I love them. They're much easier to tune, jet, and dial in, than a Holley is. Plus, you dont need to drill out holes or spill/ drain the fuel, in order to changes jets... But you must do that with Holley's. You definitely need to keep pressure below 6psi, so a regulator is a must. I put one on a Corvette and another on a GTO, and both responded very well to these carbs. After the first Edelbrock carb, I did try to order a Holley 750 Double Pumper for my car. It took several weeks to get, because all of the Holley parts are now foreign made. $700 for a foreign made carb? When it finally arrived, the throttle blade shaft was bent, right out of the box.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: abad71camaro

  • Great carb

    Great carb , was a lil rich out of the box so I bought a tuning kit and haven't received it yet but from what I've found out since it's close changing a spring maybe all I need and if that doesn't do it go down one size on main jet but it works great out of the box

    Bestätigter Kauf: JaZustand: Neu

  • New carburetor!

    I haven't fired my motor up yet but the appearance of the carburetor really looks good setting on a Eldebrock performer intake manifold. Having gone from 3 deuces on my street rod, this carburetor looks a whole lot easier to work with. This carburetor also came with an instruction cd and a manual that is really helpful to set up and maintain if needed.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: summitracing_sales