Betriebswirtschaftslehre und Unternehmensstrategie von Michael Baye Loseblatt 9,9/10-

Ursprünglicher Text
Managerial Economics and Business Strategy by Michael Baye Loose-Leaf 9.9/10
aneudy17-2012
(183)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $125,00
Ca.EUR 107,76
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Neuwertig
Versand:
US $5,97 (ca. EUR 5,15) USPS Media MailTM.
Standort: Bronx, New York, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 28. Okt und Mo, 3. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:235209214380

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
Artist
Baye, Michael; Prince, Jeff
Updated ISBN2
9781260940541
Level
Business
Features
Loose-Leaf
Subject
Economics
ISBN
9781264575510
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
1264575513
ISBN-13
9781264575510
eBay Product ID (ePID)
20050099494

Product Key Features

Number of Pages
1152 Pages
Publication Name
Loose-Leaf Managerial Economics and Business Strategy
Language
English
Publication Year
2021
Subject
Economics / General
Type
Textbook
Author
Michael Baye, Jeff Prince
Subject Area
Business & Economics
Format
Ringbound

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
35 Oz
Item Length
10.1 in
Item Width
7.7 in

Additional Product Features

Edition Number
10
Intended Audience
College Audience
LCCN
2020-041600
Grade From
College Freshman
Grade To
College Graduate Student
Table Of Content
Chapter 1. The Fundamentals of Managerial Economics Chapter 2. Market Forces: Demand and Supply Chapter 3. Quantitative Demand Analysis Chapter 4. The Theory of Individual Behavior Chapter 5. The Production Process and Costs Chapter 6. The Organization of the Firm Chapter 7. The Nature of Industry Chapter 8. Managing in Competitive, Monopolistic, and Monopolistically Competitive Markets Chapter 9. Basic Oligopoly Models Chapter 10. Game Theory: Inside Oligopoly Chapter 11. Pricing Strategies for Firms with Market Power Chapter 12. The Economics of Information Chapter Module Group A: Strategies to Change the Business Environment Chapter Module Group B: Government in the Marketplace CASE STUDY Spectrum--the Spawn of Time Warner Cable and Charter Communications-- Navigates Challenges from Cord Cutting and Mobile Competition
Synopsis
Managerial Economics and Business Strategy has been revised to include updated examples and problems, but it retains all of the basic content that made previous editions a success. By teaching managers the practical utility of basic economic tools such as present value analysis, supply and demand, regression, indifference curves, isoquants, production, costs, and the basic models of perfect competition, monopoly, and monopolistic competition. This 10th edition retails the emphasis on real-world examples and modern topics along with unique coverage found nowhere else: oligopoly, penetration pricing, multistage and repeated games, foreclosure, contracting, vertical and horizontal integration, networks, bargaining, predatory pricing, principal agent problems, raising rival's costs, adverse selection, auctions, screening and signaling, search, limit pricing, and a host of other pricing strategies for firms enjoying market power. This balanced coverage of traditional and modern microeconomic tools makes it appropriate for a wide variety of managerial economics classrooms.
LC Classification Number
HD30.22.B38 2021

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

aneudy17-2012

100% positive Bewertungen28 Artikel verkauft

Mitglied seit Jun 2012
Antwortet meist innerhalb 48 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren

Verkäuferbewertungen (11)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • p***p (186)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Fast shipping
  • r***s (2814)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    As described, delivered fast!!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAA++++++++++++Seller!!!!!!!!!!!!
  • Comentarios automatizados de eBay- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    El pedido se entregó a tiempo sin problemas