Loose-Leaf for Managerial Economics (US STUDENT 13/E; shrink wrapped)

otan2135
(457)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $119,95
Ca.EUR 103,01
Artikelzustand:
Neu
2 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $12,99 (ca. EUR 11,16) USPS Media MailTM.
Standort: Houston, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 31. Okt und Do, 6. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:234134314211
Zuletzt aktualisiert am 12. Aug. 2025 21:40:38 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Features
Loose-Leaf
ISBN
9781260506334
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
1260506339
ISBN-13
9781260506334
eBay Product ID (ePID)
22038858692

Product Key Features

Number of Pages
752 Pages
Publication Name
Loose-Leaf for Managerial Economics
Language
English
Subject
Economics / General
Publication Year
2019
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
S. Charles Maurice, Christopher R. Thomas
Format
Ringbound

Dimensions

Item Weight
35.9 Oz

Additional Product Features

Edition Number
13
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23/eng/20230613
Grade From
College Freshman
Grade To
College Graduate Student
Dewey Decimal
338.5024/658
Table Of Content
CHAPTER 1 Managers, Profits, and Markets 1 CHAPTER 2 Demand, Supply, and Market Equilibrium 38 CHAPTER 3 Marginal Analysis for Optimal Decisions 88 CHAPTER 4 Basic Estimation Techniques 121 CHAPTER 5 Theory of Consumer Behavior 159 CHAPTER 6 Elasticity and Demand 205 CHAPTER DemandEstimation and Forecasting 244 Online Appendix 1: Estimating and Forecasting Industry Demandfor Price-Taking Firms CHAPTER 8 Production and Cost in the Short Run 282 CHAPTER 9 Production and Cost in the Long Run 319 CHAPTER 10 Production and Cost Estimation 372 OnlineAppendix 2: Linear Programming CHAPTER 11 Managerial Decisions in Competitive Markets 398 CHAPTER 12 Managerial Decisions for Firms with Market Power456 CHAPTER 13 Strategic Decision Making in Oligopoly Markets519 CHAPTER 14 Advanced Pricing Techniques 585 Online Appendix3: Pricing Multiple Products Related inProduction CHAPTER 15 Decisions under Risk and Uncertainty 635 CHAPTER16 Government Regulation of Business 666
Synopsis
- Thomas and Maurice's goal for Managerial Economics is to teach students the economic way of thinking about business decisions and strategy. The 13e continues to develop critical thinking skills and provides students with a logical way of analyzing both the routine decisions of managing daily business operations as well as the longer-run strategic plans that seek to manipulate the actions and reactions of rival firms. - Managerial Economics is a self-contained textbook that requires no previous training in economics. While maintaining a rigorous style, this book is designed to be one of the most accessible books in managerial economics from which to teach and learn because of its clarity of presentation and strong end of chapter problems. Rather than parading students quickly through every interesting or new topic in microeconomics and industrial organization, this 13th edition instead carefully develops and applies the most useful concepts for business decision making and strategic planning.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

otan2135

100% positive Bewertungen1.173 Artikel verkauft

Mitglied seit Apr 2010
Antwortet meist innerhalb 12 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Shop besuchenKontakt

Verkäuferbewertungen (331)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • k***l (360)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    As described. Great communication and fast shipping.
  • l***u (52)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Item was as described and arrived on last day of estimated time. Chose expedited shipping on 19th, shipped the 21st, arrived the 25th. Arrived in an Amazon box. Seller communicated quickly.
  • a***9 (68)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Good communication from seller. Fast shipping. Item exactly as shown & described. Hightly recommend this seller.