Turning the Soul:Teaching via Conversation High School b9

DVW's Needful things
(59502)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $6,99
Ca.EUR 6,04
Artikelzustand:
Neuwertig
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Cedar Rapids, Iowa, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 13. Nov und Di, 18. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:223464120260
Zuletzt aktualisiert am 26. Jan. 2025 00:47:02 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
ISBN
9780226316765
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
University of Chicago Press
ISBN-10
0226316769
ISBN-13
9780226316765
eBay Product ID (ePID)
78220

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Publication Name
Turning the Soul : Teaching Through Conversation in the High School
Language
English
Subject
Secondary
Publication Year
1991
Type
Textbook
Author
Sophie Haroutunian-Gordon
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.1 in
Item Weight
12.1 Oz
Item Length
0.9 in
Item Width
0.6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
90-043533
Dewey Edition
20
Dewey Decimal
373.13/7
Table Of Content
Acknowledgments Introduction: Teaching through Conversation Part One: Interpretive Discussion in the School Conversation 1: An Introduction to Chalmers and Belden Schools Conversation 2: Why Do Teachers Fail to Draw upon Students' Experiences in Discussion? Conversation 3: What Does a Good Interpretive Discussion Look Like? Part Two: How Are Students and Teachers Transformed through Discussion? Conversation 4: The "Phony" Issue Conversation 5: The "Genuine" Issue Conversation 6: The Group Emerges Conversation 7: The Evaluative Discussion Conversation 8: Getting It "Right" Part Three: How Do Students Learn to Build an Interpretation? Conversation 9: Getting It "Wrong" Conversation 10: Getting It "Right" (Again) Conclusion: Problems and Possibilities Notes Index
Synopsis
Is our nation's educational system faltering in part because it strives to teach students predetermined "right" answers to questions? In Turning the Soul , Sophie Haroutunian-Gordon offers and alternative to methods advocated by conventional educational practice. By guiding the reader back and forth between two high school classes discussing Shakespeare's Romeo and Juliet , she gracefully introduces the alternative approach to education: interpretive discussion. One class, located in a private, racially integrated urban school, has had many conversations about the meaning of books. The second group, less advantaged students in a largely black urban school, has not. The reader watches as students in each group begin to draw upon experiences in their personal lives to speculate about events in the play. The students assist one another with the interpretation of complex passages, pose queries that help sustain the conversation, and struggle to "get Shakespeare right." Though the teachers suffer moments of intense frustration, they are rewarded by seeing their students learn to engage in meaningful exchange. Because Turning the Soul draws on actual classroom conversations, it presents the range of difficulties that one encounters in interpretive discussion. The book describes the assumptions about learning that the use of such discussion in the classroom presupposes, and it offers a theoretical perspective from which to view the changes in both students and teachers.
LC Classification Number
LB1027.H339 1991

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.

Info zu diesem Verkäufer

DVW's Needful things

99,6% positive Bewertungen112.998 Artikel verkauft

Mitglied seit Dez 1999
Antwortet meist innerhalb 12 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
We sell books, videos, collectables, clothes, office supplies, electronics, coins, precious metals, comic books, and closeouts. We have been in business since 1978. We have sold on eBay since 1999. We ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (67.965)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • o***c (1059)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Book as pictured, sufficient packaging for protective purposes, good value, reasonable shipping time. The only thing I noticed was some minor water damage and a taped area that appeared small.
  • o***e (1249)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Wow! If this vendor's goal was to impress this first time buyer, then that was succeeded 100 percent! My product arrived on time earlier today and I give high marks for each recommended topic, which are quality, condition, value, and appearance! It came securely packaged and new as advertised! I look forward later to viewing my new movie, and the vendor has earned my recommendation to others who seek purchasing similar merchandise! Thanks a whole lot!
  • m***o (546)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Needed a specific issue of Mainline Modeler, and this seller had exactly what I needed. The price was right, the condition of the magazine was as described, and the magazine was well packaged and quickly shipped. I’d definitely purchase from this seller again.