|Eingestellt in Kategorie:

Besser als Karotten oder Sticks: Erholsame Praktiken für positives Mana im Klassenzimmer-

Ursprünglicher Text
Better Than Carrots or Sticks: Restorative Practices for Positive Classroom Mana
hpb-diamond
(13799)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $11,58
Ca.EUR 9,94
Artikelzustand:
Sehr gut
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Dallas, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 23. Aug und Do, 28. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:205588502795
Zuletzt aktualisiert am 01. Aug. 2025 01:32:39 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Book Title
Better Than Carrots or Sticks: Restorative Practices for Positive
ISBN
9781416620624

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
1416620621
ISBN-13
9781416620624
eBay Product ID (ePID)
212882556

Product Key Features

Number of Pages
170 Pages
Publication Name
Better than Carrots or Sticks : Restorative Practices for Positive Classroom Management
Language
English
Subject
Behavioral Management, Professional Development, Peace, General, Classroom Management
Publication Year
2015
Type
Textbook
Author
Douglas Fisher, Dominique Smith, Nancy Frey
Subject Area
Law, Political Science, Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.2 in
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2015-017563
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.102/4
Synopsis
Classroom management is traditionally a matter of encouraging good behavior and discouraging bad by doling out rewards and punishments. But studies show that when educators empower students to address and correct misbehavior among themselves, positive results are longer lasting and more wide reaching. In Better Than Carrots or Sticks, longtime educators and best-selling authors Dominique Smith, Douglas Fisher, and Nancy Frey provide a practical blueprint for creating a cooperative and respectful classroom climate in which students and teachers work through behavioral issues together. After a comprehensive overview of the roots of the restorative practices movement in schools, the authors explain how to Establish procedures and expectations for student behavior that encourage the development of positive interpersonal skills; Develop a nonconfrontational rapport with even the most challenging students; and Implement conflict resolution strategies that prioritize relationship building and mutual understanding over finger-pointing and retribution. Rewards and punishments may help to maintain order in the short term, but they're at best superficially effective and at worst counterproductive. This book will prepare teachers at all levels to ensure that their classrooms are welcoming, enriching, and constructive environments built on collective respect and focused on student achievement., Classroom management is traditionally a matter of encouraging good behavior and discouraging bad by doling out rewards and punishments. But studies show that when educators empower students to address and correct misbehavior among themselves, positive results are longer lasting and more wide reaching. In Better Than Carrots or Sticks, longtime educators and best-selling authors Dominique Smith, Douglas Fisher, and Nancy Frey provide a practical blueprint for creating a cooperative and respectful classroom climate in which students and teachers work through behavioral issues together. After a comprehensive overview of the roots of the restorative practices movement in schools, the authors explain how to: Establish procedures and expectations for student behavior that encourage the development of positive interpersonal skills. Develop a nonconfrontational rapport with even the most challenging students. Implement conflict resolution strategies that prioritize relationship building and mutual understanding over finger-pointing and retribution. Rewards and punishments may help to maintain order in the short term, but they're at best superficially effective and at worst counterproductive. This book will prepare teachers at all levels to ensure that their classrooms are welcoming, enriching, and constructive environments built on collective respect and focused on student achievement., Studies show that when educators empower students to address and correct misbehaviour among themselves, positive results are longer lasting and more wide reaching. In this book, the authors provide a blueprint for creating a cooperative and respectful classroom climate in which students and teachers work through behavioural issues together.
LC Classification Number
LB3013.S596 2015

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

hpb-diamond

98,7% positive Bewertungen75.142 Artikel verkauft

Mitglied seit Jun 2011
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (17.442)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • k***k (7020)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    This book appears new - excellent condition and is exactly as described. Wonderful quality and came at an excellent price. The seller packaged the book with care, shipped it quickly, and communicated effectively. This was an great buying experience. Don't hesitate purchasing from this seller. Wonderful.
  • d***a (51)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Shipping took a little longer than it initially said but the book still arrived just as described in fantastic condition. I wasn't a huge fan of the packaging though, as it was just wrapped in a simple thin plastic sleeve with zero cushion or padding and I've had books completely destroyed because there was nothing to protect them so if possible I'd like to see the seller provide a safer package when shipping books. But thankfully mine wasn't damaged in transit!
  • e***h (205)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Guide arrived quickly, exactly as described, and very well packed. The price was very reasonable, and there was great communication with the seller. I would buy from them again!

Produktbewertungen & Rezensionen

3.0
2 Produktbewertungen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Compelling content

Relevanteste Rezensionen

  • Lost

    It actually just arrived today 1/11/21 over a month since I ordered it. I will be glad to review it when I have had a chance to read it!

    Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: 0IKdmublTo-@Deleted