Bestätigen, dass das Teil passt

Fügen Sie Ihr Fahrzeug hinzu, um sicherzustellen, dass dieser Artikel passt und für einen kostenlosen Rückversand in Frage kommt.

Ford C5 4x4 Rebuild Kit C-5 Automatic Transmission Master Overhaul 1982-1986

Oregon Performance Transmission
(48823)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $259,99
Ca.EUR 223,22
Artikelzustand:
Neu
Weitere Informationen zu diesem Artikelzustand
Letzter Artikel5 verkauft
In guter Gesellschaft. 10 Leute beobachten das.
Beliebter Artikel. Schon 5 verkauft.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Salem, Oregon, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 18. Okt und Di, 21. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:202651698620
Zuletzt aktualisiert am 03. Jan. 2025 18:16:45 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Kompatibilität

Teil ist kompatibel mit 650 Fahrzeug(en)
YearMakeModelTrimEngineNotes
1986FordBroncoCustom Sport Utility 2-Door4.9L 4917CC 300Cu. In. l6 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBroncoCustom Sport Utility 2-Door5.8L 5753CC 351Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBroncoCustom Sport Utility 2-Door5.0L 302Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBroncoEddie Bauer Sport Utility 2-Door4.9L 4917CC 300Cu. In. l6 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBroncoEddie Bauer Sport Utility 2-Door5.8L 5753CC 351Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBroncoEddie Bauer Sport Utility 2-Door5.0L 302Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBroncoXLT Sport Utility 2-Door4.9L 4917CC 300Cu. In. l6 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBroncoXLT Sport Utility 2-Door5.8L 5753CC 351Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBroncoXLT Sport Utility 2-Door5.0L 302Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBronco IIBase Sport Utility 2-Door2.3L 134Cu. In. l4 DIESEL OHV TurbochargedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBronco IIBase Sport Utility 2-Door2.9L 177Cu. In. V6 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBronco IIEddie Bauer Sport Utility 2-Door2.3L 134Cu. In. l4 DIESEL OHV TurbochargedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBronco IIEddie Bauer Sport Utility 2-Door2.9L 177Cu. In. V6 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBronco IIXLT Sport Utility 2-Door2.3L 134Cu. In. l4 DIESEL OHV TurbochargedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordBronco IIXLT Sport Utility 2-Door2.9L 177Cu. In. V6 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordF-150Base Extended Cab Pickup 2-Door4.9L 4917CC 300Cu. In. l6 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordF-150Base Extended Cab Pickup 2-Door5.8L 5753CC 351Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordF-150Base Extended Cab Pickup 2-Door5.0L 302Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordF-150Base Standard Cab Pickup 2-Door4.9L 4917CC 300Cu. In. l6 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
1986FordF-150Base Standard Cab Pickup 2-Door5.8L 5753CC 351Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedWith the 3 speed automatic, 11 pan bolt, C5, 4x4.
Einige der in dieser Tabelle aufgeführten Informationen wurden bereitgestellt von oregonperformancetransmission

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu
Manufacturer Part Number
OPT-C5-RB
Brand
Oregon Performance Transmission, Inc.
Transmission Model
C5, C-5, 4x4
Transmission Make
Ford
UPC
Does not apply
Drive Type
4WD, AWD
Kategorie

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Oregon Performance Transmission

99,2% positive Bewertungen119.560 Artikel verkauft

Mitglied seit Sep 2000
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
4L60E 700R4 4L80E E4OD 4R100 2004R C4 C6 TH350 TH400 A727 46re 47re 48re Transmission Parts available at Oregon Performance Transmission from ATSG Transgo Superior Tru-Cool Hayden & Sonnax for GM Ford ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (63.791)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • u***f (475)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    Item arrived in good order Exactly as described Seller shipped it out fast but took 9 days to get here USPS is a joke I could have drove to Oregon and picked it up Shipping charges go up and as always service goes South, anyways very happy with seller Will buy from again Great ebayer Thank you A+A+A+A+A+A+A+A+A+A+
  • r***s (28)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    WOW!! The fastest shipper I've ever had from EBAY seller!!! From Oregon to Tennessee in just 2 days!! A+A+A+A+A+A+A+A+A+A!! Quality parts!! As described!! Packaged very well!! Would purchase from Oregon Performance Transmission again for sure!! Thanks guys!!
  • s***s (101)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    new as stated fast delivery as always. excellent ebayer!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA++++++++++++
Alle Bewertungen ansehen

Produktbewertungen & Rezensionen

4.7
57 Produktbewertungen
  • 49 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 2 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 3 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 3 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Good quality

Relevanteste Rezensionen

  • All the right parts and more

    This is a great kit, and the tiny clips make a nice touch. The leftovers are generous, and the DVD is filled with great information. Billy is also quick to respond and eager to answer questions.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: fngster

  • Not a good product. would not recommend these lights don’t waste your money on them!

    The low and high beam are ok but the drl lights and blinking function did not work properly on both sides I went out and bought brand new leds and new led flashers with pigtails so that I wouldn’t have any trouble with them and it still didn’t work Also one of the lights was slightly bigger than the rest and didn’t fit properly in the metal holder. I sent him the make and model and year to the truck I have. I reached out to the seller and all he did was give me a refund for 20 percent $12.36 cents and asked me to ask if anyone I knew wanted the lights at this point I told him I just need two light and he said that I could keep the ones that didn’t work for spares. I was like wow! What do I want lights that dont work properly for! I took them off and just through them away. I am looking ...

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: colight-autolight

  • 82 Yamaha XJ 750 Starter Rebuild

    I knew I needed to rebuild the starter as I opened it up and found all the original components! No complaining when it went 34 years before needing some attention. It is a good idea to pay careful attention to all the positions of the various spacers, washers, nuts and especially bolt. I disassembled, cleaned and reassembled in record time, pushed the starter button and was rewarded with the whine of the starter motor. I had reversed the brushes! LOL After about 15 more minutes I was up and running. The kit provides o-ring replacement, shaft bearings as well as brushes, plate and most everything you need to do a general rebuild. This kit will not help rebuild the shaft or gears, at that point I would look for a good used replacement myself. I would highly reccomend this kit for any bike ...

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: caltric

  • Looks close to the original. Mirror moun...

    Looks close to the original. Mirror mount is at a different angle And the hydraulic brake line mounts at a different spot, but it works. definitely need to change both clutch and break as the Mirror mount Angles out more than the originals do on a Honda V30 & V65 Magna. Don't know about the V40 or V45 as I don't own One of them to compare.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: moto-state-of-mind

  • Detailed and useful.

    That's a great product. Very useful and quite complete. Having all the screws at hand is awesome.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: fngster