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Sustainability Marketing: A Global Perspective, 2nd Ed by Ken Peattie 1119966191

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eBay-Artikelnr.:194882452148
Zuletzt aktualisiert am 17. Jul. 2025 15:09:47 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Publisher
John Wiley & Sons Inc
Country of Publication
United States
City of Publication
New York
ISBN
1119966191
EAN
9781119966197
Weight
702 grams
Date of Publication
20120817
Author
Ken Peattie
Release Title
Sustainability Marketing: A Global Perspective, 2nd Edition
Artist
Ken Peattie
Brand
N/A
Colour
N/A
Interpret
N/A
Musiktitel
Sustainability Marketing: A Global Perspective, 2nd Edition
Film-/Fernseh-Titel
Sustainability Marketing: A Global Perspective, 2nd Edition
Zeitschriftentitel
Sustainability Marketing: A Global Perspective, 2nd Edition
Buchtitel
Sustainability Marketing: A Global Perspective, 2nd Edition
Produktart
Lehrbuch
Format
Taschenbuch
Erscheinungsjahr
2012
Anzahl der Seiten
354 Seiten
Autor
Belz
Verlag
John Wiley & Sons
Publikationsname
Sustainability Marketing 2e
Sprache
Englisch

Über dieses Produkt

Produktinformation

The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. Adopting a a consumer marketing focus, it emphasises integrating sustainability principles into both marketing theory and the practical decision making of marketing managers. The book shows how the complexities of sustainability issues can be addressed by marketers through a systematic step-by-step approach. The steps involve an analysis of socio-environmental priorities to complement conventional consumer research; an integration of social, ethical and environmental values into marketing strategy development; a new consumer-oriented sustainability marketing mix to replace the outmoded and producer-oriented '4Ps'; and finally an analysis of how marketing can go beyond responding to social change to contribute to a transformation to a more sustainable society. Without taking such steps, marketing will continue to drive global crises linked to climate change, poverty, food shortages, oil depletion and species extinction, instead of helping to tackle them.

Produktkennzeichnungen

ISBN-10
1119966191
ISBN-13
9781119966197
eBay Product ID (ePID)
162629586

Produkt Hauptmerkmale

Verlag
John Wiley & Sons
Erscheinungsjahr
2012
Anzahl der Seiten
354 Seiten
Publikationsname
Sustainability Marketing 2e
Sprache
Englisch
Produktart
Lehrbuch
Autor
Belz
Format
Taschenbuch

Zusätzliche Produkteigenschaften

Hörbuch
No
Inhaltsbeschreibung
Paperback
Item Height
1cm
Item Length
23cm
Item Weight
661g
Item Width
19cm

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
USt-IdNr.: DE 281042328, EL 996857788, FR 27823676960, GB 922696893, IT 00185819992
BRN: 06437594,06437594
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    Shipping took quite some time but communication was fantastic and I was even offered a refund because it took so long. Glad to see the item arrived in the end, but very great customer service! The product is in great condition as described. The price was very fair and packaging was decent (it could perhaps be better with some bubble wrapper). Great store, would absolutely recommend and shop here again.
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    After waiting 3 weeks past estimated package arrival, I contacted seller and they send a replacement item. Packaging was very basic for a book, with no padding around the book. The corners were slightly damaged as a result, but it's not the end of the world, as it was a good price. Better tracking would improve the experience further. Thanks
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    Buch wurde sehr zügig verschickt, war in einwandfreiem Zustand und das zu einem wirklich normalen Preis, woanders war es deutlich teurer! Bin glücklich und freue mich, dass alles so gut geklappt hat. Natürlich dauert der Versand nach Deutschland ein paar Tage, aber dies war schnell vorbei und für ein Buch in so gutem Zustand und tatsächlich wie beschrieben, warte ich gerne! Empfehlenswerter Shop!!