|Eingestellt in Kategorie:

Bestätigen, dass das Teil passt

Fügen Sie Ihr Fahrzeug hinzu, um sicherzugehen, dass der Artikel passt und eine kostenlose Rücksendung möglich ist.

For 1982-1986, 1988-1993 GMC K2500 Auto Trans Oil Pump Seal 35862BC 1983 1984

PartsGeek - Discount Auto Parts
(53921)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $19,87
Ca.EUR 17,04
Artikelzustand:
Neu
Weitere Informationen zu diesem Artikelzustand
8 verfügbar
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos UPS Ground.
Standort: Tempe, Arizona, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 21. Aug und Mo, 25. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Versand heute bei Bestellung innerhalb der nächsten 5 Std 20 Min
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:184552173571
Zuletzt aktualisiert am 17. Aug. 2025 05:38:47 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Kompatibilität

Teil ist kompatibel mit 337 Fahrzeug(en)
YearMakeModelTrimEngineNotes
1993GMCK2500Sierra Cab & Chassis 2-Door4.3L 262Cu. In. V6 GAS OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra Cab & Chassis 2-Door5.7L 350Cu. In. V8 CNG OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra Cab & Chassis 2-Door5.7L 350Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra Cab & Chassis 2-Door5.0L 305Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra Cab & Chassis 2-Door6.2L 379Cu. In. V8 DIESEL OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra Cab & Chassis 2-Door6.5L 395Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra Cab & Chassis 2-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra Extended Cab Pickup 2-Door4.3L 262Cu. In. V6 GAS OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra Extended Cab Pickup 2-Door5.7L 350Cu. In. V8 CNG OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra Extended Cab Pickup 2-Door5.7L 350Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra Extended Cab Pickup 2-Door5.0L 305Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra Extended Cab Pickup 2-Door6.2L 379Cu. In. V8 DIESEL OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra Extended Cab Pickup 2-Door6.5L 395Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra Extended Cab Pickup 2-Door7.4L 454Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra SLE Cab & Chassis 2-Door4.3L 262Cu. In. V6 GAS OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra SLE Cab & Chassis 2-Door5.7L 350Cu. In. V8 CNG OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra SLE Cab & Chassis 2-Door5.7L 350Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra SLE Cab & Chassis 2-Door5.0L 305Cu. In. V8 GAS OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra SLE Cab & Chassis 2-Door6.2L 379Cu. In. V8 DIESEL OHV Naturally AspiratedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
1993GMCK2500Sierra SLE Cab & Chassis 2-Door6.5L 395Cu. In. V8 DIESEL OHV TurbochargedPosition: Front Outer; Transmission: 4L60-E
Einige der in dieser Tabelle aufgeführten Informationen wurden bereitgestellt von autopartsgeek3

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu
Brand
ATP
Part Number
35862BC
Manufacturer Warranty
12 Month Warranty
Notes
Automatic Transmission Oil Pump Seal
Years
1982 1983 1984 1985 1986 1988 1989 1990 1991 1992 1993
Application
GMC K2500 Auto Trans Oil Pump Seal
Product Name
Auto Trans Oil Pump Seal
Product Name 2
Automatic Transmission Oil Pump Seal
CS-SKU
400:35862BC

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

PartsGeek - Discount Auto Parts

94,6% positive Bewertungen424.167 Artikel verkauft

Mitglied seit Jan 2019
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Partsgeek is the Dealer Alternative for auto parts and accessories. We have been offering new, OEM and aftermarket automotive parts & accessories online for sale since Parts Geek, LLC was formed in ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (63.135)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • 1***1 (168)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    The product's condition and quality was as advertised, which matched its reasonable pricing. The digital temperature control display and lighting looked great. Unfortunately, it did not fit the new aftermarket Head Unit. The Seller responded promptly to my request for a refund and once they were in receipt of returned item, they immediately provided my refund. This Seller provided excellent customer service and runs an ethical business.
  • 7***7 (23)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    A seller I can recommend. Fast shipping and a good price. Very well packed. The spare part looked like the seller described it in the ad with picture and text. Very good quality of the new rubber gaskets.
  • d***6 (601)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Fast shipping, great price and great communication, throughout. Exactly as described, packaged extremely well. A+++ Seller

Produktbewertungen & Rezensionen

4.7
44 Produktbewertungen
  • 39 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 2 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 2 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Good quality

Relevanteste Rezensionen

  • All the right parts and more

    This is a great kit, and the tiny clips make a nice touch. The leftovers are generous, and the DVD is filled with great information. Billy is also quick to respond and eager to answer questions.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: fngster

  • 82 Yamaha XJ 750 Starter Rebuild

    I knew I needed to rebuild the starter as I opened it up and found all the original components! No complaining when it went 34 years before needing some attention. It is a good idea to pay careful attention to all the positions of the various spacers, washers, nuts and especially bolt. I disassembled, cleaned and reassembled in record time, pushed the starter button and was rewarded with the whine of the starter motor. I had reversed the brushes! LOL After about 15 more minutes I was up and running. The kit provides o-ring replacement, shaft bearings as well as brushes, plate and most everything you need to do a general rebuild. This kit will not help rebuild the shaft or gears, at that point I would look for a good used replacement myself. I would highly reccomend this kit for any bike ...

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: caltric

  • Looks close to the original. Mirror moun...

    Looks close to the original. Mirror mount is at a different angle And the hydraulic brake line mounts at a different spot, but it works. definitely need to change both clutch and break as the Mirror mount Angles out more than the originals do on a Honda V30 & V65 Magna. Don't know about the V40 or V45 as I don't own One of them to compare.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: moto-state-of-mind

  • Detailed and useful.

    That's a great product. Very useful and quite complete. Having all the screws at hand is awesome.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: fngster

  • 1986 Regal

    Fit perfect! Came with everything needed to install new rotors. Add a couple cotter pins to the kit

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: clickforpart