Bild 1 von 2

Galerie
Bild 1 von 2


Marketing Research : Methodological Foundations by Dawn Iacobucci and Gilbert A.
US $4,95
Ca.EUR 4,30
Artikelzustand:
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS First Class®.
Standort: Brandon, South Dakota, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 28. Nov und Di, 2. Dez nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
- Gratis Rückversand im Inland
- Punkte für jeden Kauf und Verkauf
- Exklusive Plus-Deals
Info zum Artikel
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:167837335262
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 9780324201604
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0324201605
ISBN-13
9780324201604
eBay Product ID (ePID)
103066615
Product Key Features
Number of Pages
1006 Pages
Language
English
Publication Name
Marketing Research : Methodological Foundations
Subject
Marketing / General, Marketing / Research
Publication Year
2004
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.3 in
Item Weight
24 Oz
Item Length
9.9 in
Item Width
8.3 in
Additional Product Features
Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
LCCN
2004-102623
Dewey Edition
19
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8/3
Table Of Content
Part I: MARKETING RESEARCH, THE RESEARCH PROCESS AND PROBLEM DEFINITION. 1. Marketing Research: A Pervasive Activity. 2. Alternative Approaches to Marketing Intelligence. 3. The Research Process and Problem Formulation. Cases for Part 1. Part II: DETERMINE RESEARCH DESIGN. 4. Research Design. 5. Causal Designs. Cases for Part 2. Part III: DESIGN DATA-COLLECTION METHOD AND FORMS. 6. Data Collection: Secondary Data. Appendix 6A: Secondary Data Sources. 7. Data Collection: Primary Data. 8. Data-Collection Forms. 9. Attitude Measurement. Appendix 9A: Psychological Measurement. Cases for Part 3. Part IV: SAMPLE DESIGN AND DATA COLLECTION. 10. Sampling Procedures. 11. Sample Size. 12. Collecting the Data: Field Procedures and Nonsampling Errors. Cases for Part 4. Part V: ANALYSIS AND INTERPRETATION OF DATA. 13. Data Analysis: Preliminary Steps. Appendix 13A: Chi-Square Tests. Appendix 13B: Avery Sporting Goods. 14. Data Analysis: Basic Questions. Appendix 14A: Hypothesis Testing. 15. Data Analysis: Examination of Differences. Appendix 15A: Analysis of Variance. Appendix 15B: Analysis of Catalog-Buying Data. 16. Data Analysis: Investigation of Association. Appendix 16A: Nonparametric Measures of Association. Appendix 16B: Analysis of Catalog-Buying Data. 17. Multivariate Data Analysis: Discriminant Analysis, Factor Analysis, Cluster Analysis, and Multidimensional Scaling. Appendix 17A: More Multivariate Statistical Techniques. Appendix 17B: Analysis of Catalog-Buying Data. Cases for Part 5. Part VI: THE RESEARCH REPORT. 18. The Research Report.
Synopsis
Do you know the six stages of successful marketing research? Find out with MARKETING RESEARCH: METHODOLOGICAL FOUNDATIONS. Inside you'll learn about all stages, plus how to make them work for you in real-world situations. This textbook continues to be the market leader because of its balanced coverage and its easy-to-understand presentation. Get a solid foundation in class and preparation for the future., This market leader has established itself as a classic through seven previous editions by presenting superior, balanced coverage of both the qualitative and quantitative aspects of marketing research.
LC Classification Number
HF5415.2.C5 2005
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
kesslerm
97,8% positive Bewertungen•1.273 Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Verkäuferbewertungen (697)
- a***p (12)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufWell packaged. Exactly as described. Totally new.
- u***s (425)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufFast delivery Great service a++++++
- n***a (45)- Bewertung vom Käufer.Letztes JahrBestätigter KaufI’m happy with the quality, appearance, condition and value of the chair cover. It arrived timely and is identical to the description online. Great job!!Stackable Chair Cover Brown - Threshold 47x26x34 6 chairs new (Nr. 165961487068)
Noch mehr entdecken:
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Marketing,
- Englische Bücher über Marketing Sachbuch,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Marketing,
- Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Marketing Bücher,
- Robert-A. - Heinlein-Belletristik-Bücher,
- James-A. - Michener-Belletristik-Bücher,
- Deutsche Bücher Robert-A. - Heinlein-Belletristik,
- Robert-A. - Heinlein-Taschenbuch-Belletristik-Bücher