Englisch lernen im digitalen Zeitalter: Agentur, Technologie und Kontext von...-

Ursprünglicher Text
English Learning in the Digital Age : Agency, Technology and Context by...
Gordon Kauffman Bookseller
(4575)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $36,79
Ca.EUR 31,14
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
2018. Hardcover book. Tight binding. Sharp corners. The text part of the book is clean and unmarked. ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Chippewa Falls, Wisconsin, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 22. Sep und Do, 25. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:166359363747

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“2018. Hardcover book. Tight binding. Sharp corners. The text part of the book is clean and ...
Subject Area
Educational Technology, English Language Teaching, English
Personalized
No
Country/Region of Manufacture
Netherlands
Subject
Education
ISBN
9789811324987
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Springer
ISBN-10
9811324980
ISBN-13
9789811324987
eBay Product ID (ePID)
13038571784

Product Key Features

Number of Pages
Xiii, 212 Pages
Language
English
Publication Name
English Learning in the Digital Age : Agency, Technology and Context
Subject
Web / Social Media, Internet / General, General, Teaching Methods & Materials / Language Arts
Publication Year
2018
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Education
Author
Shuang Zeng
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
18.1 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Number of Volumes
1 vol.
Illustrated
Yes
Table Of Content
Chapter 1 Towards 'Learner Experience Research'.- Chapter 2 Towards an Investigation of Language Learners' (Non)use of Online Technology.- Chapter 3 A Sociocultural Framework for the Study of WELL Use.- Chapter 4 Questioning WELL Use in the Chinese University ContextResearch Questions and Methods.- Chapter 5 The Trends of English Learning Related Use of Technology: the Role of Technology.- Chapter 6 'Breaking Away' with Digital Technology: the Role of Agency.- Chapter 7 Resistance to Moving to Web 2.0: the Role of Context.- Chapter 8 Understanding Language Learners' (Non)use of Digital Technology.
Synopsis
Moving beyond the 'Web 2.0' and 'digital native' rhetoric, this book addresses the complex experiences of learners of English as a foreign language (EFL) in a world embedded with interactive and participatory technologies. Adopting a sociocultural perspective, it investigates EFL learners' behaviours concerning digital technology, and guides exploration into their contextually mediated choices and learning practices in the '2.0' era. The argument is developed on the basis of the findings of a mixed sequential study that focused on 1485 Chinese undergraduates' use and non-use of online tools and applications outside the English classroom. Particular attention is paid to the role of context and agency when understanding their learning choices and behaviours in the context of digital technology. In particular, the book acknowledges the explanatory power of agency in the minority instances of 'good practices' among these EFL learners. At the same time it demonstrates that for most learners, use of the current web is limited and mostly non-interactive. The barriers to '2.0' transfer are largely contextual and the so-called 'communicative opportunities' and 'participatory culture' in particular did not fit into the learners' sociocultural context of (language) learning. Overall, the compelling argument proposes that the technology-facilitated changes in EFL practices are a 'bottom up' process that is taking place in day-to-day situations and constrained by the learning context within which the learner is situated. Based on these arguments, the book provides a framework that challenges the existing beliefs about (language) learning with online technology, and that contributes to our understanding of how context mediates EFL learners' behaviours surrounding digital technologies. It is a valuable resource for teachers, researchers and policy makers, providing them with insights into using digital technology to stimulate 'good learning practices' outside the classroom., Reveals the gap between the rhetoric and reality of language learning with the current web Analyses and explains the technology resistance in out-of-class English learning from a sociocultural perspective Proposes a framework that explains choice of technology use among language learners
LC Classification Number
P51-59.4

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

Gordon Kauffman Bookseller

100% positive Bewertungen8.969 Artikel verkauft

Mitglied seit Jul 2000
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Specializing in Antiquarian and Scholarly books, Literary, Out of Print, and Collectible books. Used books in hardcover & softcover. Books on Wisconsin & Wisconsin Authors, Easton Press, Encyclopedia ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (4.503)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • t***o (2533)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Book arrived in excellent condition, new in sealed packaging. Great quality FAR/AIM book, again in perfect condition for a great price. Excellent seller, great communication and quick shipping... thank you!!!
  • l***r (694)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    As described, well packed, quick delivery, recommended seller.
  • 1***1 (847)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    Gordon Kauffman Bookseller is without question the best seller on eBay. My book arrived faster than expected, and it was nicely and carefully packed. Absolutely fantastic. The book is exactly as described and is precisely what I was looking for. Super happy with this purchase. I highly recommend Gordon Kauffman Bookseller, and I would buy from this seller again in a heartbeat. Thank you very much for an awesome service. This is what quality and true excellence are all about. A+A+A++++++++++++