Bild 1 von 4




Galerie
Bild 1 von 4




Englisch lernen im digitalen Zeitalter: Agentur, Technologie und Kontext von...-
US $36,79
Ca.EUR 31,14
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
“2018. Hardcover book. Tight binding. Sharp corners. The text part of the book is clean and unmarked. ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Chippewa Falls, Wisconsin, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 22. Sep und Do, 25. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
- Gratis Rückversand im Inland
- Punkte für jeden Kauf und Verkauf
- Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:166359363747
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Sehr gut
- Hinweise des Verkäufers
- Subject Area
- Educational Technology, English Language Teaching, English
- Personalized
- No
- Country/Region of Manufacture
- Netherlands
- Subject
- Education
- ISBN
- 9789811324987
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Springer
ISBN-10
9811324980
ISBN-13
9789811324987
eBay Product ID (ePID)
13038571784
Product Key Features
Number of Pages
Xiii, 212 Pages
Language
English
Publication Name
English Learning in the Digital Age : Agency, Technology and Context
Subject
Web / Social Media, Internet / General, General, Teaching Methods & Materials / Language Arts
Publication Year
2018
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Education
Format
Hardcover
Dimensions
Item Weight
18.1 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in
Additional Product Features
Number of Volumes
1 vol.
Illustrated
Yes
Table Of Content
Chapter 1 Towards 'Learner Experience Research'.- Chapter 2 Towards an Investigation of Language Learners' (Non)use of Online Technology.- Chapter 3 A Sociocultural Framework for the Study of WELL Use.- Chapter 4 Questioning WELL Use in the Chinese University ContextResearch Questions and Methods.- Chapter 5 The Trends of English Learning Related Use of Technology: the Role of Technology.- Chapter 6 'Breaking Away' with Digital Technology: the Role of Agency.- Chapter 7 Resistance to Moving to Web 2.0: the Role of Context.- Chapter 8 Understanding Language Learners' (Non)use of Digital Technology.
Synopsis
Moving beyond the 'Web 2.0' and 'digital native' rhetoric, this book addresses the complex experiences of learners of English as a foreign language (EFL) in a world embedded with interactive and participatory technologies. Adopting a sociocultural perspective, it investigates EFL learners' behaviours concerning digital technology, and guides exploration into their contextually mediated choices and learning practices in the '2.0' era. The argument is developed on the basis of the findings of a mixed sequential study that focused on 1485 Chinese undergraduates' use and non-use of online tools and applications outside the English classroom. Particular attention is paid to the role of context and agency when understanding their learning choices and behaviours in the context of digital technology. In particular, the book acknowledges the explanatory power of agency in the minority instances of 'good practices' among these EFL learners. At the same time it demonstrates that for most learners, use of the current web is limited and mostly non-interactive. The barriers to '2.0' transfer are largely contextual and the so-called 'communicative opportunities' and 'participatory culture' in particular did not fit into the learners' sociocultural context of (language) learning. Overall, the compelling argument proposes that the technology-facilitated changes in EFL practices are a 'bottom up' process that is taking place in day-to-day situations and constrained by the learning context within which the learner is situated. Based on these arguments, the book provides a framework that challenges the existing beliefs about (language) learning with online technology, and that contributes to our understanding of how context mediates EFL learners' behaviours surrounding digital technologies. It is a valuable resource for teachers, researchers and policy makers, providing them with insights into using digital technology to stimulate 'good learning practices' outside the classroom., Reveals the gap between the rhetoric and reality of language learning with the current web Analyses and explains the technology resistance in out-of-class English learning from a sociocultural perspective Proposes a framework that explains choice of technology use among language learners
LC Classification Number
P51-59.4
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Gordon Kauffman Bookseller
100% positive Bewertungen•8.969 Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (4.503)
- t***o (2533)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufBook arrived in excellent condition, new in sealed packaging. Great quality FAR/AIM book, again in perfect condition for a great price. Excellent seller, great communication and quick shipping... thank you!!!
- l***r (694)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufAs described, well packed, quick delivery, recommended seller.Robert Christenson CLARK STORIES Clark Highschool South Dakota 2018 pb Very Good (Nr. 316831340467)
- 1***1 (847)- Bewertung vom Käufer.Letztes JahrBestätigter KaufGordon Kauffman Bookseller is without question the best seller on eBay. My book arrived faster than expected, and it was nicely and carefully packed. Absolutely fantastic. The book is exactly as described and is precisely what I was looking for. Super happy with this purchase. I highly recommend Gordon Kauffman Bookseller, and I would buy from this seller again in a heartbeat. Thank you very much for an awesome service. This is what quality and true excellence are all about. A+A+A++++++++++++C B Henneken INTRODUCTION TO ABSTRACT ALGEBRA 1968 1st edition hc Very Good (Nr. 315725441437)
Noch mehr entdecken:
- Englische Fachbücher, Lernen und Nachschlagen Langenscheidt,
- Englische Fachbücher, Lernen und Nachschlagen Klett,
- Englische Fachbücher, Lernen und Nachschlagen HarperCollins,
- Englische Fachbücher, Lernen und Nachschlagen Michelin,
- Englische Fachbücher, Lernen und Nachschlagen PONS,
- Fachbücher, Lernen und Nachschlagen Ab 2010 auf Englisch,
- Englische Fachbücher, Lernen und Nachschlagen im Taschenbuch-Format,
- Lern- & Fachbücher auf Spanisch,
- Klett Fachbücher, Lernen und Nachschlagen,
- PONS Fachbücher, Lernen und Nachschlagen