Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create Irresistible Brand

nautilus one fifty
(659)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $7,50
Ca.EUR 6,45
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
Very good condition. No markings noticed.
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Cary, North Carolina, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 31. Okt und Do, 6. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:165985564019
Zuletzt aktualisiert am 17. Mär. 2023 02:08:39 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Very good condition. No markings noticed.”
ISBN
9780071762342
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Information

THE NEW YORK TIMES AND USA TODAY BESTSELLER! The secret to successful word-of-mouth marketing on the social web is easy: BE LIKEABLE. A friend's recommendation is more powerful than any advertisement. In the world of Facebook, Twitter, and beyond, that recommendation can travel farther and faster than ever before. Likeable Social Media helps you harness the power of word-of-mouth marketing to transform your business. Listen to your customers and prospects. Deliver value, excitement, and surprise. And most important, learn how to truly engage your customers and help them spread the word. Praise for Likeable Social Media : Dave Kerpen's insights and clear, how-to instructions on building brand popularity by truly engaging with customers on Facebook, Twitter, and the many other social media platforms are nothing short of brilliant. Jim McCann, founder of 1-800-FLOWERS.COM and Celebrations.com Alas, common sense is not so common. Dave takes you on a (sadly, much needed) guided tour of how to be human in a digital world. Seth Godin, author of Poke the Box Likeable Social Media cuts through the marketing jargon and technical detail to give you what you really need to make sense of this rapidly changing world of digital marketing and communications. Being human -- being likeable -- will get you far. Scott Monty, Global Digital Communications, Ford Motor Company Dave gives you what you need: Practical, specific how-to advice to get people talking about you. Andy Sernovitz, author of Word of Mouth Marketing: How Smart Companies Get People Talking

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Companies, T.H.E.
ISBN-10
0071762345
ISBN-13
9780071762342
eBay Product ID (ePID)
99519244

Product Key Features

Number of Pages
288 Pages
Language
English
Publication Name
Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook (& Other Social Networks)
Publication Year
2011
Subject
Marketing / General, Customer Relations, Web / Social Media, E-Commerce / Internet Marketing, Advertising & Promotion
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Author
Dave Kerpen
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
12.2 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

LCCN
2011-008764
Target Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Lc Classification Number
Hf5415.1265
Table of Content
PART I- Introduction How Did We Get Here so Quickly?; Chapter 1: The Traditional Marketing Mix is Dead; Chapter 2: From Internet 1.0 to 3.0 in 15 Years; Chapter 3: What Are the Differences Between 1-Way Marketing & 2-Way Communication?; Chapter 4: Like is the New Link: How Facebook is Reorganizing the Web; Chapter 5: Beyond Facebook: How Important Are Other Social Networks?; Chapter 6: What Does it Mean to Be Likeable?; PART II- 18 Ways to Use Facebook & Social Media to Move the Needle; Chapter 1: Listen First; Chapter 2: Define Your Target Audience Better Than Ever Before; Chapter 3: Think Like a Consumer; Chapter 4: Convert Your Current Customers to Become Fans First; Chapter 5: Engage! (The Difference Between Talking and Engaging); Chapter 6: Respond Quickly to All of the Bad Comments; Chapter 7: Respond to the Good Comments Too (and even to the indifferent ones if possible); Chapter 8: Be Authentic (& even Vulnerable!); Chapter 9: Be Transparent; Chapter 10: Should You Ask a Lot of Questions?; Chapter 11: Provide Value; Chapter 12: Share Stories; Chapter 13: Inspire Your Customers to Share Stories; Chapter 14: Integrate Facebook into the Entire Customer Experience; Chapter 15: Use Social Ads Carefully & Efficiently; Chapter 16: Admit When You F--K Up - & then Leverage It; Chapter 17: Consistently Deliver Value, Excitement & Delight; Chapter 18: Sell; PART III- Applying the Rules: The Details on Each Network; chapter 1: Facebook: 500 million people can't be wrong; Chapter 2: Twitter: Real-time consumer engagement; Chapter 3: YouTube: If a picture tells a thousand words, what can a video do?; Chapter 4: Foursquare: Reaching Your Customers Where They Are; Chapter 5: LinkedIn: From 1 Professional To Another...; Chapter 6: The Blogosphere: It's a Mad, Mad (Blogger) World; Chapter 7: Flickr, MySpace, & the Thousands of Other Social Networks Out There; PART IV- Conclusion: Always be Likeable, and Your Customers Will Chase You

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

nautilus one fifty

100% positive Bewertungen1.212 Artikel verkauft

Mitglied seit Okt 2002
Antwortet meist innerhalb 12 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (466)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • w***0 (5186)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Item as described,well packed,shipped promptly…great ebayer!
  • 3***e (126)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Item was in very good condition and showed up as described and pictured. Got it for a great price - Nice easy transaction. Thank you! A++++
  • 0***- (501)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Good item and price. Well packaged. Fast delivery. Thanks.

Produktbewertungen & Rezensionen

5.0
1 Produktbewertungen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Compelling content

Relevanteste Rezensionen

  • Great deal on a great book

    Book was in great condition and arrived fast.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: 16J152ElSFe@Deleted