|Eingestellt in Kategorie:

Der mitfühlende Streber: Wie Ingenieure, IT-Profis und andere technische Spezialisten das können,-

Ursprünglicher Text
The Compassionate Geek: How Engineers, IT Pros, and Other Tech Specialists Can,
thesixth
(92)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $5,99
Ca.EUR 5,14
Artikelzustand:
Gut
Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $9,99 (ca. EUR 8,57) USPS Media MailTM.
Standort: Multiple Locations, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 26. Aug und Di, 2. Sep nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:157212525818
Zuletzt aktualisiert am 21. Aug. 2025 18:04:49 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
Book Title
The Compassionate Geek: How Engineers, IT Pros, and Other Tech S,
Topic
Communication & Social Skills
Narrative Type
Communication & Social Skills
Genre
N/A
Intended Audience
N/A
ISBN
9780983660736

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Crawley International, Inc.
ISBN-10
0983660735
ISBN-13
9780983660736
eBay Product ID (ePID)
174839794

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Name
Compassionate Geek : How Engineers, IT Pros, and Other Tech Specialists Can Master Human Relations Skills to Deliver Outstanding Customer Service
Subject
Customer Relations, General
Publication Year
2013
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Author
Don R. Crawley
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
10.9 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2013-915178
TitleLeading
The
Synopsis
Newly expanded edition. A real-world, plain-language how-to guide for delivering amazing customer service to customers and end-users. Now in its third edition, The Compassionate Geek is the definitive guide for delivering amazing customer service to customers and end-users. Filled with practical tips, best practices and real-world techniques, The Compassionate Geek is a quick read with equally fast results. Each chapter contains a reflection and discussion section to help improve customer service skills. Inside are lots of personal stories and examples of mistakes made and lessons learned in addition to an entire chapter on overcoming personal and professional obstacles. All of the information is presented in a straightforward style that can be understood and used right away. There's nothing foo-foo, just down-to-earth tips and technical support best practices learned from years of working with technical staff and demanding customers and end-users. Here's what you'll find: The four intrinsic qualities of great customer service providers Customer service tips on how to say no without alienating your customer or end user Best practices for communicating with email, including examples Best practices for communicating using chat and texting Ten tips for being a good listener Two practical ways to keep your emotions in check using emotional intelligence (eq) techniques A six-step flow chart for handling customer and end user calls Customer service skills to use when the customer or end user is wrong How to work with the different generations in the workplace Motivational stories of human triumph with reflection and discussion questions Techniques for overcoming personal and professional obstacles All of the information is presented in a straightforward style that you can understand and use right away. There's nothing "foo-foo", just down-to-earth tips and technical support best practices learned from years of working with technical staff and demanding customers and end users.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

thesixth

96,9% positive Bewertungen811 Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2024
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.6
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (104)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • i***h (1)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    I did not receive the item. I got a refund after reporting that I hadn’t received my order. eBay was responsive and supportive.
  • b***t (472)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    The item was adequately packaged, promptly shipped, and was exactly what was described. I am incredibly pleased with my purchase and would not hesitate to purchase from them again.
  • e***l (110)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Accurately described sent promptly and good communication absolutely satisfied.