Kindermathematik: Kognitiv geführter Unterricht Zimmermann, Fennema OHNE CDs-

Ursprünglicher Text
Children's Mathematics: Cognitively Guided Instruction Carpenter, Fennema NO CDs
stuffuneed2
(7697)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $9,00
Ca.EUR 7,66
Artikelzustand:
Neuwertig
like new but without multimedia CD's
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos USPS Ground Advantage®.
Standort: Daytona Beach, Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 25. Sep und Do, 2. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:156801678106

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig
Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine sichtbaren Gebrauchsspuren auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“like new but without multimedia CD's”
ISBN
9780325001371
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Heinemann
ISBN-10
0325001375
ISBN-13
9780325001371
eBay Product ID (ePID)
305091

Product Key Features

Educational Level
High School, Elementary School
Number of Pages
128 Pages
Language
English
Publication Name
Childrens Mathematics/Cognitively Guided Instruction : Cognitively Guided Instruction
Subject
Teaching Methods & Materials / Mathematics
Publication Year
1999
Type
Study Guide
Author
Linda Levi, Elizabeth Fennema, Thomas P. Carpenter, Susan B. Empson, Megan Loef L. Franke
Subject Area
Education
Format
Quantity Pack

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
9.6 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
Elementary/High School
LCCN
98-49595
Dewey Edition
21
Grade From
Kindergarten
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
372.7/044
Grade To
Third Grade
Table Of Content
Contents: 1.Children's Mathematical Thinking 2.Addition/Subtraction: Problem Types 3.Addition/Subtraction: Children's Solution Strategies 4.Multiplication/Division: Problem Types and Children's Solution Strategies 5.Problem Solving as Modeling 6.Multidigit Number Concepts 7.Beginning to Teach Using Cognitively Guided Instruction 8.CGI Classrooms Appendix:The Research Base for Cognitively Guided Instruction
Synopsis
Children's Mathematics was written to help you understand children's intuitive mathematical thinking and use that knowledge to help children learn mathematics with understanding., By the time they begin school, most children have already developed a sophisticated, informal understanding of basic mathematical concepts and problem-solving strategies. Too often, however, the mathematics instruction that we impose upon them in the classroom fails to connect with this informal knowledge. "Children's Mathematics" was written to help you understand children's intuitive mathematical thinking and use that knowledge to help children learn mathematics with understanding. Based on more than twenty years of research, this book portrays the development of children's understanding of basic number concepts. The authors offer a detailed explanation and numerous examples of the problem-solving and computational processes that virtually all children use as their numerical thinking develops. They also describe how classrooms can be organized to foster that development. Two accompanying CDs provide a remarkable inside look at students and teachers in real classrooms implementing the teaching and learning strategies described in the text. Together, the book and CDs provide you with the foundation necessary to engage children in discussions of how they think through problems-providing suggestions for what problems to give and insight into what responses to expect, and how children's thinking will evolve., By the time they begin school, most children have already developed a sophisticated, informal understanding of basic mathematical concepts and problem-solving strategies. Too often, however, the mathematics instruction that we impose upon them in the classroom fails to connect with this informal knowledge. Children's Mathematics was written to help you understand children's intuitive mathematical thinking and use that knowledge to help children learn mathematics with understanding. Based on more than twenty years of research, this book portrays the development of children's understanding of basic number concepts. The authors offer a detailed explanation and numerous examples of the problem-solving and computational processes that virtually all children use as their numerical thinking develops. They also describe how classrooms can be organized to foster that development. Two accompanying CDs provide a remarkable inside look at students and teachers in real classrooms implementing the teaching and learning strategies described in the text. Together, the book and CDs provide you with the foundation necessary to engage children in discussions of how they think through problems-providing suggestions for what problems to give and insight into what responses to expect, and how children's thinking will evolve.
LC Classification Number
QA135.5.C4947 1999

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

stuffuneed2

100% positive Bewertungen19.302 Artikel verkauft

Mitglied seit Nov 2006
Antwortet meist innerhalb 3 Stunden
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (7.267)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • l***z (171)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Super fast shipping, prints packed perfectly for safe passage and arrived at scathed, item just as described, superb communication, an asset to eBay and the world! Thanks so much for everything!
    Antwort von stuffuneed2- Verkäufer stuffuneed2 hat auf Bewertung reagiert.- Verkäufer stuffuneed2 hat auf Bewertung reagiert.
    thank you, I hope you enjoy them. They were hung in my parent's home for probably 40 years!
  • 7***l (84)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Seller was everything buyer could ask for ! he was extremely quick to respond very transparent, and as business how I like to do business,with the mindset that both parties should walk away feeling like they got something out of it. He offered to discount me for something that was completely irrelevant and not necessary, and when I got the item, they were way better than than advertised would definitely purchase for him again!
  • y***9 (865)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    Excellent communication with quick shipping and precisely as described and photographed. My Grumpy bear was packed like he was a priceless Faberge egg, of which I am most appreciative. Nothing worse than the unmistakable jingle of broken glass in a sealed box.