Werbe- und PR-Forschung 2. Auflage Taschenbuch-

Ursprünglicher Text
Advertising and Public Relations Research 2nd edition paperback
SpaceClearance
(3948)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $17,94
Ca.EUR 15,28
Artikelzustand:
Akzeptabel
Cover Edge Wearing, Folding, Curve-shaped appearance. Highlighting can be seen in pages. Other Pages ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Versand:
US $6,95 (ca. EUR 5,92) USPS Media MailTM.
Standort: Glendale, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 8. Okt und Fr, 10. Okt bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:146875684847

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Cover Edge Wearing, Folding, Curve-shaped appearance. Highlighting can be seen in pages. Other ...
Series
A to Z
Educational Level
Adult & Further Education
Personalized
No
Level
Beginner, Advanced, Business
Features
Collection
Country/Region of Manufacture
United States
California Prop 65 Warning
AS IS, FOR COLLECTIBLE DISPLAY.
ISBN
9780765636065
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0765636069
ISBN-13
9780765636065
eBay Product ID (ePID)
167538860

Product Key Features

Number of Pages
384 Pages
Language
English
Publication Name
Advertising and Public Relations Research
Publication Year
2014
Subject
Public Relations, General, Advertising & Promotion
Type
Textbook
Author
Samuel Bradley, Larry D. Kelley, Donald W. Jugenheimer, Jerry Hudson
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
9.9 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
7.6 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
College Audience
LCCN
2013-018764
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
659.072
Edition Description
Revised edition,New Edition
Table Of Content
Part I: Introduction to Advertising and Public Relations Research 1. Needs for Research in Advertising and Public Relations 2. Some Research Definitions 3. Planning and Using Research 4. Designing Research Part II: Secondary Research in Advertising and Public Relations 5. Introduction to Secondary Research 6. Syndicated Research 7. Online Resources 8. Other Useful Resources Part III: Primary Research in Advertising and Public Relations: Qualitative Research 9. Uses of Qualitative Research 10. Focus Groups 11. Content Analysis 12. In-depth Interviews 13. Other Qualitative Methods 14. How Qualitative Research Can Enhance Quantitative Research 15. Handling Qualitative Findings Part IV: Primary Research in Advertising and Public Relations: Quantitative Research 16. Empirical Research: Survey Research 17. Sampling 18. Measuring Instruments 19. Question Wording 20. Interviewer Training 21. Obtaining Accurate Responses 22. Data Tabulation 23. Applications of Quantitative Research 24. Experimental Research 25. Experimental Approaches 26. Quasi-Experimental Research 27. Experimental Applications in Advertising and Public Relations Part V: Primary Research in Advertising and Public Relations: Other Research Methods 28. Historical and Legal Research and Critical Analysis Part VI: Advertising and Public Relations Research Data Analysis 29. Handling Data 30. Scaling Techniques 31. Mapping Techniques 32. Statistics 33. Statistical Analytic Tools Part VII: Practical Aspects of Advertising and Public Relations Research 34. Who Should Conduct Research? 35. Applying Research to Advertising and Public Relations Situations 36. The Research Report 37. Ethics in Research
Synopsis
Designed to serve as a comprehensive, primary text for research methods courses in advertising and/or public relations programs, this book concentrates on the uses and applications of research in advertising and public relations situations. The authors' goal is to provide the information needed by future practitioners to commission and apply research to their work problems in advertising and public relations.
LC Classification Number
HF5814.J77 2014

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

SpaceClearance

100% positive Bewertungen13.025 Artikel verkauft

Mitglied seit Nov 2016
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Anything You Can Imagine, Might be here.Nothing stays here forever, everything got to go. Items need space tomake a nice beautiful display, decoration of a very uniquecollection. Enjoy, have a great ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (3.861)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • w***w (517)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Friendly seller and very fast to respond! Condition of book as stated. Very happy with my purchase. Excellent packaging to keep book safe during shipping. Would purchase from again. Thank you! :) :) :)
  • o***o (547)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Book arrived promptly , fast shipping, in used but wonderful condition. Packed very nicely. Appearance was almost new condition, very good quality and value. Everything was as described . I highly recommend this seller. Thank you.
  • 2***n (6)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    I was genuinely shocked by the amount of care that the seller put into ensuring my package was delivered safely. I bought a book and seller took time to wrap twice in paper, then in bubble wrap, and then neatly taped and packaged. Beyond impressed and very grateful!! This level of effort should always go noticed and appreciated. 11/10 recommend!!!