|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht mehr vorrätig.

ManageFirst: Kunde - Taschenbuch, von National Restaurant Association - Neu s-

Ursprünglicher Text
ManageFirst: Customer - Paperback, by National Restaurant Association - New s
BooksRun
(161281)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $40,16
Ca.EUR 34,32
Artikelzustand:
Neu
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Philadelphia, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 22. Aug und Do, 28. Aug bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:146607133795
Zuletzt aktualisiert am 06. Aug. 2025 01:42:14 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
ManageFirst: Customer Service with Answer Sheet
ISBN
9780132179324

Über dieses Produkt

Product Information

This text focuses on CUSTOMER SERVICE topics. It includes essential content plus learning activities, case studies, professional profiles, research topics and more that support course objectives. The text and exam are part of the ManageFirst Program® from the National Restaurant Association (NRA). This edition is created to teach restaurant and hospitality students the core competencies of the Ten Pillars of Restaurant Management. The Ten Pillars of Restaurant Management is a job task analysis created with the input and validation of the industry that clearly indicates what a restaurant management professional must know in order to effectively and efficiently run a safe and profitable operation. The ManageFirst Program training program is based on a set of competencies defined by the restaurant, hospitality and foodservice industry as those needed for success. This competency-based program features 10 topics each with a textbook, online exam prep for students, instructor resources, a certification exam, certificate, and credential. The online exam prep for students is available with each textbook and includes helpful learning modules on test-taking strategies, practice tests for every chapter, a comprehensive cumulative practice test, and more! This textbook includes an exam answer sheet to be used with the paper-and-pencil version of the ManageFirst certification exam.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0132179326
ISBN-13
9780132179324
eBay Product ID (ePID)
117302845

Product Key Features

Number of Pages
240 Pages
Publication Name
Managefirst : Customer Service with Answer Sheet
Language
English
Subject
Customer Relations, Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Publication Year
2012
Features
Revised
Type
Textbook
Author
National Restaurant National Restaurant Association
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
3.5 Oz
Item Length
3.9 in
Item Width
3.9 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
College Audience
Edition Description
Revised Edition
Table of Content
CHAPTER 1: THE IMPORTANCE OF CUSTOMER SERVICE CHAPTER 2: CUSTOMER-CENTRIC SERVICE CHAPTER 3: DESIGNING AND IMPLEMENTING AN EFFECTIVE CUSTOMER SERVICE PROGRAM CHAPTER 4: THE PROFESSIONAL SERVER CHAPTER 5: GREETING AND SEATING CUSTOMERS CHAPTER 6: DINING ROOM SERVICE CHAPTER 7: GUEST PAYMENT AND SERVICE RECOVERY CHAPTER 8: MARKETING THE POSITIVE GUEST SERVICE EXPERIENCE

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

BooksRun

99,2% positive Bewertungen864.979 Artikel verkauft

Mitglied seit Aug 2014
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
BooksRun is an online seller of new and used books and textbooks. Best prices for books since 2014, we're a one-stop shop for all sorts of books, from fiction to textbooks. We're constantly expanding ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Verkäuferbewertungen (178.625)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
  • c***m (426)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    WOW!; I cannot believe this 4 Days to Hawaii! ; AAA+++; Excellent Service; Great Pricing; Fast Delivery-Faster Than Expected to Hawaii!; Shipped 04/19, Sat, Received 04/24 Thur to Hawaii using free shipping; USPS Ground Mail, Paperback Book in Good Condition--Better Than Described ; TLC Packaging; Excellent Seller Communication, Sends updates . Highly Recommended!, Thank you very much!
  • f***f (1601)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Excellent Seller, Goes the Extra Mile. The Seller Was Incredibly Communicative. Smooth Transaction, Shipped Very Quickly, As Advertised; Good Price; Well Packaged & Delivered Within a Few Days. Item in Described Promised Condition, Thank You Very Much!!!!!!!!!!! A+
  • i***9 (8)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    I appreciate the deal I was able to get on both books I ordered. They came as pictured and described in the listing and look good! My only complaint is the packaging could be better, I got two paperback books that were not shipped in a box but rather and envelope and one of the covers arrived bent. So I would recommend the seller use bubblewrap or a box to ship future orders.

Produktbewertungen & Rezensionen

5.0
1 Produktbewertungen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen