|Eingestellt in Kategorie:

Grund- und Mittelschulmathematik: Entwicklungsunterricht-

Ursprünglicher Text
Elementary and Middle School Mathematics: Teaching Developmentally
by Van De Walle, John | PB | Good
ThriftBooks
(3932376)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $4,71
Ca.EUR 4,03
Artikelzustand:
Gut
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Mehr als 10 verfügbar9 verkauft
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Schnell, bevor er weg ist. 1 Person beobachtet diesen Artikel.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Lieferung zwischen Fr, 25. Jul und Di, 29. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Kostenloser Rückversand.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:144053768644
Zuletzt aktualisiert am 19. Jul. 2025 23:41:43 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Book Title
Elementary and Middle School Mathematics
Weight
2 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780205483921

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
ISBN-10
0205483925
ISBN-13
9780205483921
eBay Product ID (ePID)
48658347

Product Key Features

Number of Pages
576 Pages
Publication Name
Elementary and Middle School Mathematics : Teaching Developmentally
Language
English
Publication Year
2006
Subject
Teaching Methods & Materials / Mathematics
Features
Revised
Type
Textbook
Author
John Van De Walle
Subject Area
Education
Series
Teaching Student-Centered Mathematics Ser.
Format
Perfect

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
41.5 Oz
Item Length
10.8 in
Item Width
8.6 in

Additional Product Features

Edition Number
6
Intended Audience
Trade
LCCN
2005-057485
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
510.712
Table Of Content
Section I Teaching Mathematics: Foundations and Perspectives  chapter1 Teaching Mathematics in the Era of the NCTMStandards  chapter2 Exploring What It Means to Do Mathematics  chapter3 Developing Understanding in Mathematics  chapter4 Teaching Through Problem Solving  chapter5 Planning in the Problem-Based Classroom  chapter6 Building Assessment into Instruction  chapter7 Teaching Mathematics Equitably to All Children  chapter8 Technology and School Mathematics  Section II Development of Mathematical Concepts and Procedures  chapter9 Developing Early Number Concepts and Number Sense  chapter10 Developing Meanings for the Operations  chapter11 Helping Children Master the Basic Facts  chapter12 Whole-Number Place-Value Development  chapter13 Strategies for Whole-Number Computation  chapter14 Computational Estimation with Whole Numbers  chapter15 Algebraic Thinking: Generalizations, Patterns, and Functions  chapter16 Developing Fraction Concepts  chapter<
Edition Description
Revised edition
Synopsis
This leading K-8 math methods text has the most coverage of the NCTM standards, the strongest coverage of middle school mathematics, and the highest student approval of any text currently available. Elementary and Middle School Mathematics provides an unparalleled depth of ideas and discussion to help students develop a real understanding of the mathematics they will teach. John Van de Walle, one of the foremost experts on how children learn mathematics, finds that 80 percent of the students who purchase this book keep it for reference when they begin their professional teaching careers. This text reflects the NCTM Principles and Standards and the benefits of constructivist--or student-centered--mathematics instruction. Moreover, it is structured for maximum flexibility, offering 24 brief, compartmentalized chapters that may be mixed and matched to fit any course or teaching approach., This leading K-8 math methods book has the most coverage of the NCTM standards, the strongest coverage of middle school mathematics, and the highest student approval of any math methods book currently available. Elementary and Middle School Mathematics provides an unparalleled depth of ideas and discussion to help readers develop a real understanding of the mathematics they teach. John Van de Walle, one of the foremost experts on how children learn mathematics, finds that 80 percent of the students who purchase this book keep it for reference when they begin their professional teaching careers. This book reflects the NCTM Principles and Standards and the benefits of constructivist-or student-centered-mathematics instruction. Improvements for the sixth edition include sections on planning for a diverse classroom and a completely new section addressing planning in a classroom where there are English language learners.
LC Classification Number
QA135.6.V36 2007

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

ThriftBooks

98,9% positive Bewertungen19,7 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2015
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (5.685.311)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
    • i***v (89)- Bewertung vom Käufer.
      Vor über einem Jahr
      Bestätigter Kauf
      Smooth transaction.
    • r***g (479)- Bewertung vom Käufer.
      Vor über einem Jahr
      Bestätigter Kauf
      Great item
    Alle Bewertungen ansehen