MR2 [with CourseMate, 1 term [6 months] Printed Access Card] [New, Engaging Titl

Ads of Henderson
(2334)
Gewerblich
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $47,00
Ca.EUR 40,58
Artikelzustand:
Neuwertig
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Henderson, North Carolina, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 24. Nov und Di, 2. Dez nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:135330884148

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
ISBN
9781133958413
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1133958419
ISBN-13
9781133958413
eBay Product ID (ePID)
143608679

Product Key Features

Edition
2
Book Title
MR2 (With Coursemate, 1 Term (6 Months) Printed Access Card)
Number of Pages
240 Pages
Language
English
Publication Year
2013
Topic
Marketing / General, Marketing / Research
Genre
Business & Economics
Author
Tracy A. Suter, Tom J. Brown
Book Series
New, Engaging Titles from 4ltr Press Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
23.2 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.6 in

Additional Product Features

Dewey Edition
22
Reviews
Brief Contents.1. Marketing Research: From Data to Information to Action.2. The Research Question: Formulation of the Problem.3. Exploratory, Descriptive, and Causal Research Designs.4. Collecting Secondary Data from Inside and Outside the Organization.5. Collecting Primary Data by Observation.6. Collecting Primary Data by Communication.7. Asking Good Questions.8. Designing the Questionnaire.9. Developing the Sampling Plan.10. Data Collection: Enhancing Response Rates while Limiting Errors.11. Data Preparation for Analysis .12. Analysis & Interpretation: Individual Variables Independently.13. Analysis & Interpretation: Multiple Variables Simultaneously.14. The Research Report.Endnotes.Index.Chapter in Review Cards.Qualtrics Quickstart Card.SPSS Quickstart Card.
Dewey Decimal
658.83
Edition Description
Student edition,Revised edition
Table Of Content
Brief Contents. 1. Marketing Research: From Data to Information to Action. 2. The Research Question: Formulation of the Problem. 3. Exploratory, Descriptive, and Causal Research Designs. 4. Collecting Secondary Data from Inside and Outside the Organization. 5. Collecting Primary Data by Observation. 6. Collecting Primary Data by Communication. 7. Asking Good Questions. 8. Designing the Questionnaire. 9. Developing the Sampling Plan. 10. Data Collection: Enhancing Response Rates while Limiting Errors. 11. Data Preparation for Analysis . 12. Analysis & Interpretation: Individual Variables Independently. 13. Analysis & Interpretation: Multiple Variables Simultaneously. 14. The Research Report. Endnotes. Index. Chapter in Review Cards. Qualtrics Quickstart Card. SPSS Quickstart Card.
Synopsis
Created through a "student-tested, faculty-approved" review process, MR2 is an engaging and accessible solution to accommodate the diverse lifestyles of today's learners. MR2 provides an exciting, innovative approach to Marketing Research that provides the material needed for a successful course.
LC Classification Number
HF5415.2

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.

Info zu diesem Verkäufer

Ads of Henderson

100% positive Bewertungen2.742 Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 1999
Antwortet meist innerhalb 12 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
ADS is an eclectic store. We sell a little of everything. Please browse our great deals and make offers you might find something unique and special
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (989)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • h***2 (3)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    The book arrived pretty quick and packed very well. It was exactly as described on the picture. It is a beautiful book and in very great condition. I think it was worth the price. Thank you so much.
  • l***l (190)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    A++ Seller! Item was exactly as described! Fast shipping! Would do business with again!
  • 6***9 (519)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Received item as described new and unopened. Great price for this quality item and shipped quickly

Produktbewertungen & Rezensionen

4.3
3 Produktbewertungen
  • 2 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 1 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Compelling content

Relevanteste Rezensionen

  • The title sounds like the model of a Toyota.

    It covers the marketing research subject with easy explanations, but it's not an academic book.

    Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: cleanearthbooks