Literacy Assessment of Second Language Learners by Sandra Rollins Hurley and...

cegha04
(560)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $10,00
Ca.EUR 8,61
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Hanahan, South Carolina, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 21. Nov und Fr, 28. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:132485978884
Zuletzt aktualisiert am 28. Jul. 2021 22:04:48 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
ISBN
9780205274437
EAN
9780205274437
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
ISBN-10
0205274439
ISBN-13
9780205274437
eBay Product ID (ePID)
961307

Product Key Features

Number of Pages
190 Pages
Language
English
Publication Name
Literacy Assessment of Second Language Learners
Publication Year
2000
Subject
Bilingual Education, Literacy
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Education
Author
Sandra Rollins Hurley, Josefina Villamil Tinajero
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
14.5 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
00-056916
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
418/.0076
Table Of Content
Preface. Contributing Authors. 1.Diane Lapp, Douglas Fisher, James Flood, and Arturo Cabello, An Integrated Approach to the Teaching and Assessment of Language Arts . 2.Josefina V. Tinajero and Sandra R. Hurley, Assessing Progress in Second Language Acquisition . 3.Kathy Escamilla and Maria Coady, Assessing the Writing of Spanish Speaking Students: Issues and Suggestions . 4.Lorraine Valdez Pierce, Assessment of Reading Comprehension Strategies for Intermediate Bilingual Learners . 5.Sandra Hurley and Sally Blake, Assessment in the Content Areas for Students Acquiring English . 6.Douglas Fisher, Diane Lapp, James Flood, and Lucy Suarez, Assessing Bilingual Students: When Policies and Practices Meet in the Classroom . 7.Jim Cummins, Assessment and Intervention with Culturally and Linguistically Diverse Learners. 8.Sandra H. Fradd and Okhee Lee, Needed: A Framework for Integrating Standardization and Informal Assessment for Students Developing Academic Language Proficiency in English . 9.Jill Kerper Mora, Effective Instructional Practices and Assessment for Literacy and Biliteracy Development . 10.Alma Flor Ada, F. Isabel Campoy, and Rosa Zubizarreta, Assessing Our Work with Parents on Behalf of Children's Literacy .
Synopsis
Experts in the field of assessment of literacy development of bilingual learners have contributed articles that provide tools to help classroom teachers assess literacy. In response to the increasingly diverse bilingual population of our schools, this book offers clear, research-based and class tested perspectives so that teachers can work with the literacy needs and levels of their students. Literacy Assessment of Second Language Learners views literacy as a social, linguistic and cognitive process. Abilities developed in one language are used and transferred to a second language. The approach to assessment is authentic and meaning based as compared to traditional, formal assessment. This text also takes into account the unique circumstances of second language learners., Experts in the field of assessment of literacy development of bilingual learners have contributed articles that provide tools to help classroom teachers assess literacy. In response to the increasingly diverse bilingual population of our schools, this book offers clear, research-based and class tested perspectives so that teachers can work with the literacy needs and levels of their students. Literacy Assessment of Second Language Learners views literacy as a social, linguistic and cognitive process. Abilities developed in one language are used and transferred to a second language. The approach to assessment is authentic and meaning based as compared to traditional, formal assessment. This text also takes into account the unique circumstances of second language learners. For educators of a Second Language.
LC Classification Number
P53.4.L58 2001

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

cegha04

100% positive Bewertungen241 Artikel verkauft

Mitglied seit Dez 2002
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren

Verkäuferbewertungen (98)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • 3***f (23)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Great communication, and packaging. Product was as described A+ Seller
  • -***4 (177)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Extremely fast delivery, as described. Very satisfied with such snappy service
  • u***a (58)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Amazing seller to work with Highly recommend!!! Delivery, product, and experience was top notch, thanks again!!!