Interior Design von John Pile (2007, Trade Paperback)-

Ursprünglicher Text
Interior Design by John Pile (2007, Trade Paperback)
Walkers Books
(2753)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $45,00
Ca.EUR 38,73
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Akzeptabel
Schnell, bevor er weg ist. 1 Person beobachtet diesen Artikel.
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $7,47 (ca. EUR 6,43) USPS Media MailTM.
Standort: Dickson, Tennessee, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 17. Okt und Di, 21. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:127316280537
Zuletzt aktualisiert am 18. Aug. 2025 18:10:53 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel: Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ...
ISBN
9780132408905
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0132408902
ISBN-13
9780132408905
eBay Product ID (ePID)
57118026

Product Key Features

Number of Pages
608 Pages
Publication Name
Interior Design
Language
English
Publication Year
2007
Subject
Interior Design / General, Fashion & Accessories
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Design, Architecture
Author
John Pile
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
59.4 Oz
Item Length
11.4 in
Item Width
8.6 in

Additional Product Features

Edition Number
4
Intended Audience
College Audience
LCCN
2006-050317
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
729
Table Of Content
Chapter 1- Introduction Chapter 2- Design Quality Chapter 3- Design Basics Chapter 4- Design History Chapter 5- The Design Process Chapter 6- Planning Chapter 7- Human Factors and Social Responsibility Chapter 8- Interior Design for Special Needs Chapter 9- Materials and Their Uses Chapter 10- Color Chapter 11- Lighting Chapter 12- Textiles Chapter 13- Furniture Chapter 14- Accessories, Art, Signage Chapter 15- Mecahnical Systems Chapter 16- Special-Purpose Spaces Chapter 17- Public Interiors Chapter 18- The Business of Interior Design
Edition Description
Revised edition
Synopsis
"For one/two-semester introductory courses in Interior Design." A comprehensive, applications-oriented introduction to the evolving field of interior design, with a focus on the challenges facing designers in the 21st century. Emphasizing good solutions to real problems by examining best practices from the past and present, the author details case studies using a broad range of projects from modest home and work-place designs, to public areas, to full professional involvement in large commercial spaces., For one/two-semester or quarter introductory courses in Interior Design. Interior Design is the leading introduction to the field of interior design. Lavishly illustrated and comprehensive in its scope, this text focuses on the range of challenges facing designers in the 21st century. It helps students devise creative solutions to real design problems by examining best practices from today's great designers. The author provides unique and compelling case studies from a broad range of projects from home and work-place designs, to public areas, to full professional involvement in large commercial spaces., For one/two-semester introductory courses in Interior Design. A comprehensive, applications-oriented introduction to the evolving field of interior design, with a focus on the challenges facing designers in the 21st century. Emphasizing good solutions to real problems by examining best practices from the past and present, the author details case studies using a broad range of projects from modest home and work-place designs, to public areas, to full professional involvement in large commercial spaces.
LC Classification Number
NK2110.F678 2007

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Walkers Books

99,6% positive Bewertungen7.900 Artikel verkauft

Mitglied seit Jan 2008
Antwortet meist innerhalb 1 Stunde
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (2.849)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • i***e (479)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Super fast shipping. Packaging was in great shape. Tshirt arrived as described. A wonderful Value. A++seller. Thank you so much!
  • a***g (886)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Item was as described. It was packaged well and arrived promptly. Thanks for a great purchase and good value. I am happy with this eBay purchase.
  • e***u (200)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Fast shipping, well packed, as described. Great price