Embedded Formative Assessment : (Strategies for Classroom Assessment That Drives

secondforestbooks
(2892)
PrivatAngemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $15,95
Ca.EUR 13,70
Artikelzustand:
Gut
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Cullman, Alabama, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 10. Dez und Mo, 15. Dez nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:116688264743

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
ISBN
9781945349225
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Solution Tree
ISBN-10
1945349220
ISBN-13
9781945349225
eBay Product ID (ePID)
241153296

Product Key Features

Number of Pages
240 Pages
Publication Name
Embedded Formative Assessment : (Strategies for Classroom Assessment That Drives Student Engagement and Learning)
Language
English
Publication Year
2017
Subject
General, Counseling / Academic Development, Testing & Measurement
Type
Not Available
Author
Dylan Wiliam
Subject Area
Reference, Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
3.9 in
Item Length
0.2 in
Item Width
2.8 in

Additional Product Features

Edition Number
2
LCCN
2017-020334
Illustrated
Yes
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
By integrating classroom formative assessment practices into daily activities, educators can substantially increase student engagement and the rate of student learning. The second edition of this best-selling book by Dylan Wiliam presents new research, insights, and formative assessment strategies teachers can immediately apply in their classrooms. Updated examples and templates are included to help teachers elicit evidence of learning, provide meaningful feedback, and empower students to take ownership of their education. Implement effective assessment strategies in the classroom by: Reviewing the five key strategies of formative assessment in the classroom. Learning more than 50 practical techniques for classroom formative assessment. Examining research that states classroom formative assessment is the most impactful and cost-effective approach to raising student academic achievement. Exploring the use of classroom questioning, learning intentions and success criteria, feedback, collaborative and cooperative learning, and self-regulated learning to engineer effective learning environments. Discovering new insights into the current states of education and employment, and a discussion of how these changes affect student performance and teacher practice. Changes for the Second Edition: Over 30 percent new content including new research, techniques, examples, and templates New insights into the current state of education and how these changes affect student performance and teacher practice A deeper discussion of educational neuroscience, including memory studies and dual-pathway theory Contents: Chapter 1: Discovering Why Educational Achievement Matters Chapter 2: Making the Case for Formative Assessment Chapter 3: Clarifying, Sharing, and Understanding Learning Intentions and Success Criteria Chapter 4: Eliciting Evidence of Learners' Achievement Chapter 5: Providing Feedback That Moves Learning Forward Chapter 6: Activating Students as Instructional Resources for One Another Chapter 7: Activating Students as Owners of Their Own Learning
LC Classification Number
LB1025.3.W47 2018

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

secondforestbooks

99,9% positive Bewertungen8.824 Artikel verkauft

Mitglied seit Dez 2010
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (2.925)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • i***d (209)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    Shipped and arrived quickly, packaged with care, as described and even better than expected at a fair price. Great seller! Thank you!
  • 4***n (7468)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Item received quickly and very well packed. It was as described and a great value. I highly recommend this seller.
  • c***e (5)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    I received my hymnal on the 24th. Was amazed at the condition, it’s beautiful. The package was in perfect condition. The seller had taken great care to see that the book was not damaged. Condition better than the seller had described. I wish they had more of these, would never hesitate to deal with this seller again. Thank you!