Classroom Assessment and Grading That Work by Robert J. Marzano (2006,...

dmalaik-0
(196)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahren
US $4,99
Ca.EUR 4,33
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
Versand:
US $5,97 (ca. EUR 5,17) USPS Media MailTM.
Standort: Jonesboro, Georgia, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 7. Nov und Fr, 14. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
   Diners Club  

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:362499478364
Zuletzt aktualisiert am 01. Jul. 2021 19:48:56 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
ISBN
9781416604228
EAN
9781416604228
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
1416604227
ISBN-13
9781416604228
eBay Product ID (ePID)
59033091

Product Key Features

Number of Pages
189 Pages
Language
English
Publication Name
Classroom Assessment and Grading That Work
Publication Year
2006
Subject
Professional Development, General, Classroom Management, Testing & Measurement
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Robert J. Marzano
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Length
9 in
Item Width
7 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2006-020642
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.27
Synopsis
In Classroom Assessment and Grading That Work, Robert J. Marzano provides an in-depth exploration of what he calls ""one of the most powerful weapons in a teacher's arsenal."" An effective standards-based, formative assessment program can help to dramatically enhance student achievement throughout the K-12 system, Marzano says. Drawing from his own and others' extensive research, the author provides comprehensive answers to questions such as these: What are the characteristics of an effective assessment program? How can educators use national and state standards documents as a basis for creating a comprehensive, topic-based assessment system? What types of assessment items and tasks are best suited to measuring student progress in mastering information, mental procedures, and psychomotor procedures? Why does the traditional point system used for scoring often lead to incorrect conclusions about a student's actual knowledge? What types of scoring and final grading systems provide the most accurate portrayal of a student's progress along a continuum of learning? In addition to providing teachers with all the tools they need to create a better assessment system, Classroom Assessment and Grading That Work makes a compelling case for the potential of such a system to transform the culture of schools and districts, and to propel K-12 education to new levels of effectiveness and efficiency., In Classroom Assessment and Grading That Work , Robert J. Marzano provides an in-depth exploration of what he calls "one of the most powerful weapons in a teacher's arsenal." An effective standards-based, formative assessment program can help to dramatically enhance student achievement throughout the K-12 system, Marzano says. Drawing from his own and others' extensive research, the author provides comprehensive answers to questions such as these: * What are the characteristics of an effective assessment program? * How can educators use national and state standards documents as a basis for creating a comprehensive, topic-based assessment system? * What types of assessment items and tasks are best suited to measuring student progress in mastering information, mental procedures, and psychomotor procedures? * Why does the traditional point system used for scoring often lead to incorrect conclusions about a student's actual knowledge? * What types of scoring and final grading systems provide the most accurate portrayal of a student's progress along a continuum of learning? In addition to providing teachers with all the tools they need to create a better assessment system, Classroom Assessment and Grading That Work makes a compelling case for the potential of such a system to transform the culture of schools and districts, and to propel K-12 education to new levels of effectiveness and efficiency.
LC Classification Number
LB3051.M4573 2006

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

dmalaik-0

310 Artikel verkauft

Mitglied seit Jun 2016
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe. Mehr erfahrenMehr erfahren

Verkäuferbewertungen (69)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • 6***6 (26)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    Shipping was taking a while but it finally came and I was satisfied
  • d***c (2772)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    received
  • e***1 (338)- Bewertung vom Käufer.
    Vor über einem Jahr
    Bestätigter Kauf
    brewed up nicely, thanks for the deal