Signed Copy Building Thinking Classrooms In Mathematics By Peter Liljedahl Signe

Always Random
(1999)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $22,40
Ca.EUR 19,26
oder Preisvorschlag
Bisher US $28,00 (- 20%)Was bedeutet dieser Preis?
Aktueller Verkaufspreis (Angabe des Verkäufers)
Artikelzustand:
Sehr gut
One small tear on lower spine. Otherwise in excellent condition.
Sonderaktion endet in: 9 Std 15 Min
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Abholung:
Kostenlose Abholung in 89134 Las Vegas, United States
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Las Vegas, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 17. Nov und Mi, 19. Nov nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
   Diners Club 

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet

  • Gratis Rückversand im Inland
  • Punkte für jeden Kauf und Verkauf
  • Exklusive Plus-Deals
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:297739194169

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen aufrufenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“One small tear on lower spine. Otherwise in excellent condition.”
Personalized
No
Level
Beginner
Features
Inscribed, Signed
ISBN
9781544374833
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Corwin Press
ISBN-10
1544374836
ISBN-13
9781544374833
eBay Product ID (ePID)
17050405023

Product Key Features

Number of Pages
344 Pages
Language
English
Publication Name
Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 : 14 Teaching Practices for Enhancing Learning
Subject
General
Publication Year
2020
Type
Not Available
Author
Peter Liljedahl
Subject Area
Mathematics, Reference
Series
Corwin Mathematics Ser.
Format
Book, Other

Dimensions

Item Height
3.9 in
Item Weight
25 Oz
Item Length
0.3 in
Item Width
2.8 in

Additional Product Features

LCCN
2020-032528
Dewey Edition
23
Reviews
Building Thinking Classrooms in Mathematicsexudes enthusiasm for students, how they think, and how those thoughts coalesce into powerful thinking classrooms. Its also deeply practical, describing how everything from the teachers questions to the arrangement of the furniture can add to your students learning.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
510.712
Table Of Content
Foreword by Tracy Johnston Zager Introduction Chapter 1: What Are the Types of Tasks We Use in a Thinking Classroom? Chapter 2: How We Form Collaborative Groups in a Thinking Classroom Chapter 3: Where Students Work in a Thinking Classroom Chapter 4: How We Arrange the Furniture in a Thinking Classroom Chapter 5: How We Answer Questions in a Thinking Classroom Chapter 6: When, Where, and How Tasks are Given in a Thinking Classroom Chapter 7: What Homework Looks Like in a Thinking Classroom Chapter 8: How We Foster Student Autonomy in a Thinking Classroom Chapter 9: How We Use Hints and Extensions in a Thinking Classroom Chapter 10: How we Consolidate a Lesson in a Thinking Classroom Chapter 11: How Students Take Notes in a Thinking Classroom Chapter 12: What We Choose to Evaluate in a Thinking Classroom Chapter 13: How We Use Formative Assessment in a Thinking Classroom Chapter 14: How We Grade in a Thinking Classroom Chapter 15: Pulling the 14 Practices Together to Build a Thinking Classroom References
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 helps teachers implement 14 optimal practices for thinking that create an ideal setting for deep mathematics learning to occur., A thinking student is an engaged student Teachers often find it difficult to implement lessons that help students go beyond rote memorization and repetitive calculations. In fact, institutional norms and habits that permeate all classrooms can actually be enabling "non-thinking" student behavior. Sparked by observing teachers struggle to implement rich mathematics tasks to engage students in deep thinking, Peter Liljedahl has translated his 15 years of research into this practical guide on how to move toward a thinking classroom. Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 helps teachers implement 14 optimal practices for thinking that create an ideal setting for deep mathematics learning to occur. This guide Provides the what, why, and how of each practice and answers teachers' most frequently asked questions Includes firsthand accounts of how these practices foster thinking through teacher and student interviews and student work samples Offers a plethora of macro moves, micro moves, and rich tasks to get started Organizes the 14 practices into four toolkits that can be implemented in order and built on throughout the year When combined, these unique research-based practices create the optimal conditions for learner-centered, student-owned deep mathematical thinking and learning, and have the power to transform mathematics classrooms like never before., A thinking student is an engaged student Sparked by observing teachers struggle to implement rich mathematics tasks to engage students in deep thinking, Peter Liljedahl has translated his 15 years of research into this practical guide on how to move toward a thinking classroom. Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 helps teachers implement 14 optimal practices for thinking that create an ideal setting for deep mathematics learning to occur. This guide Provides the what, why, and how of each practice Includes firsthand accounts of how these practices foster thinking Offers a plethora of macro moves, micro moves, and rich tasks to get started
LC Classification Number
QA135.6.L55 2021

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

Always Random

100% positive Bewertungen6.108 Artikel verkauft

Mitglied seit Jan 2001
Antwortet meist innerhalb 1 Stunde
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
I am back! I have been away from selling on eBay for a few years. I doubt if anyone missed me but I did miss you. So follow me as I explore the great world around me and bring you the best of random ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (1.580)

Alle Bewertungenselected
Positiv
Neutral
Negativ
  • k***w (118)- Bewertung vom Käufer.
    Letzter Monat
    Bestätigter Kauf
    FAST DELIVERY!!! Seller was very prompt with my questions and went above and beyond to get my package to me asap! Product was as described. Packaging and value was spot on.
  • t***t (135)- Bewertung vom Käufer.
    Letzte 6 Monate
    Bestätigter Kauf
    Well packaged exactly as in the pictures, great value for money, upon purchase seller arranged postage for me straight away. Thank you so much! ☺️ so happy 😀
  • a***2 (57)- Bewertung vom Käufer.
    Letztes Jahr
    Bestätigter Kauf
    Great price and even offered free shipping! Seller shipped same day and item arrived carefully packaged and in perfect condition! Sellers communication was courteous and professional…very polite! Shop with her you won’t be disappointed!

Produktbewertungen & Rezensionen

5.0
2 Produktbewertungen
  • 2 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 5 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 4 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 3 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 2 von 5 Sternen
  • 0 Nutzer bewerten dieses Produkt mit 1 von 5 Sternen

Would recommend

Good value

Compelling content

Relevanteste Rezensionen

  • Great book for educators

    Great book for educators

    Bestätigter Kauf: JaZustand: NeuVerkauft von: thunder-god

  • Perfect!

    Perfect!

    Bestätigter Kauf: JaZustand: GebrauchtVerkauft von: mach8776